2011. december 8., csütörtök

Szerda folytatás és csütörtök eddig

Livike 14:10 körül ébredt, Levike 15 óra körül, akkor már Apa is itthon volt. Hamarosan elmentem a kisboltba, majd a gyógyszertárba és a Sparba is.

Eddig jutottam el az este az írásban, ugyanis Levike nehezen aludt el, Vele együtt elaludtunk mi is Apával, 22:30-kor ébredtem fel, kijöttem írni, de Livike felébredt és Őt kellett altatni, utána már nem jöttem inkább ki, aludtam. :)

Tegnap délután viszonylag jók voltak, este felé lettek már nagyon megkergülve, rohangáltak, ami most a betegség ideje alatt mindig megköhögteti Őket.. Livike majdnem hányt is, mert valamit felszedett a földről és a torkán akadt.. talán hajszál, vagy az előzőleg megcsócsált kártyalap volt... mindenesetre köpött egy jó nagyot bent, majd csak öklendezett a fürdőben, nem hányt.

A fürdést 19:20 körül kezdtük, Livike elkezdett vetkőzni, hogy Neki kakálni kell, amiből végül nem lett semmi, de így akkor már fürödtünk is.
19:45-kor már ágyban voltak. Korán volt még persze, de Livike hamarosan elaludt, Levike csak 21 óra körül, velünk együtt. :)

Éjjel már nem kellett felkelni hozzájuk, de 6:40-kor Livike ébresztőt csinált. nem is feküdtem már vissza.

Apa 11-re ment dolgozni, előtt főzött rizses húst, hogy legyen ebédünk.
A gyerekekkel egyedül voltam, most már Mama nem egy ajtónyira van, sőt már át sem lehet menni a leendő gyerekszobából Mamáékhoz a konyhába, be lett rakva az ajtónyílás... körbe kell menni, ha át akarnak jönni, vagy ha mi akarunk átmenni.

Levike kétszer is kiszökött, egyszer Mama kapta el, be is vitte magához az irodába. :)
Alig tudtam fél óra után is hazahozni. :) Mindig kell valamit adnia Mamának, lassan már hordhatom vissza a cuccokat. :)))

12:40 körül ebédeltek, félúton jött Mama is, Ő altatta el a gyerekeket kb 13 órakor.
Livike épp most volt fent, talán még vissza alszik!

Ennyi egyelőre, jövök, amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)