2011. december 24., szombat

Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :) - szombati összefoglaló

Éjjel 2 órakor még nem aludtunk. Nagyon nyugtalanok voltak a gyerekek, Livike is sokat felsírt, lassan kezdem megérteni, hogy az ilyen, az legtöbbször a betegség jele. :( Többször kellett orrot fújni mindkettőjüknek, Levikének egyszer szívattuk is, de ezt azt hiszem már írtam tegnap.

Reggel 7-ig sikerült aludni, tudtunk volna még, mármint Apa és én... :) Nem baj, mégsem 6:20-kor csináltak ébresztőt.

A napunk nagy része takarítással telt, a gyerekek is nyűglődtek egész nap, nehéz volt Velük, de csinálni kellett amit kellett... A konyhában eddig nem nagyon tudtam takarítani, most súroltam le a konyhaszekrényt is, amíg aludtak felmostam, közben folyamatosan törölni kell az ablakokat és a szélét meg a fal tövében a járólapot is, mert nagyon párásodik, ahogy szárad ki a sok víz a falból...
A gyerekszobában még nagyobb a feladat és a pára is, sajnos a legelején nem figyeltünk eléggé a sűrű szellőztetésre és a fűtés sem ment annyit, így elkezdett bepenészedni a plafon, ami fa gerendákból és deszkákból áll. Azt is törölni kell, mert van, amikor csöpög a víz, annyi van rajta. Már nem is, de pár napja még igen. Majd csak kiszárad. Apa lekezelte penészölő szerrel, remélem helyre jön, bár biztos kell még párszor csinálni, hogy végleg el is tűnjön, ne jöjjön vissza.
A gyerekeket addig nem akarjuk beköltöztetni, amíg ez nem jön helyre.

A gyerekek ebédeltetésével eléggé megcsúsztunk, 13 óra is volt már, amikor ettek. Sajtos-tejfölös tészta volt, az volt meg leghamarabb. Abban bíztam, hogy majd este jót esznek a sült kacsából, hurka-kolbászból, de sajnos nem.. alig ettek valamit abból is. :(
Eléggé folyik az orruk, többször szívattam, csak az a baj, hogy Livike nem nagyon tűri megint. :( Levike tűri, Ő a sima orrfújást nem nagyon szereti most. :(

14 óra körül aludtak el, nem volt egy óra sem, már fent is voltak. Livike ébredt először, nagyon visított, sírt, hisztizett, nem jöttünk rá mi a baja, de biztos a készülődő megfázás vagy nem tudom mi hozta ki. Megint behergelte magát, előadta, hogy nem kap levegőt, nagyon remélem, hogy azt nem megjátssza,

Telt az idő, délután még hajat is mostam, majd átöltöztettük a gyerekeket, mi is átöltöztünk, 18:20 körül pedig átmentünk Mamáékhoz, megvacsoráztunk majd jött a Jézuska. :))

A gyerekek kaptak Mamáéktól két szőnyeget, egy Pluto kutyás - azt hiszem - és egy Hercegnős mintájút, jó lesz majd az ágyaik elé. :) Fognak még kapni szőnyeget, elvileg holnap, mert az illető, akitől Neten rendelte Mama, holnap jön az anyukájához Szolnokra és elhozza a szőnyegeket. :)
Az autópályás mintás lesz, de mélyített, szóval tényleg lehet majd benne autókat tologatni. :))
Kaptak még egy nagy kamiont, ami autókat szállít, a kis autók leszedhetők a trélerről, jó lesz majd a szőnyegre a sok kis autó. lehet tologatni. :))
Levike kapott egy gumicsizmát, hogy ne csak Livikének legyen olyan jó meleg, bélelt csizmája :)
Tőlünk megkapták a vasalódeszkás és a szerelős készletet. Mindennek nagyon örültek )
Mi is kaptunk Mamáéktól ajándékokat, pedig az volt, hogy nem veszünk semmit, csak a gyerekeknek. :( Én kaptam egy felmosószettet, vödör, felmosó, egy kis lapát-seprű együttest, egy arckrémet meg még ki tudja mit már amit előbb megkaptunk.. Ja igen az egyik egy üveg méz, a másik a párátlanító készülék és hozzá tabletták. - azok drágábbak szinte mint a tartálya - és úgy általában mindig sokat kapunk, ezt visszaadni képtelenség. :(( Köszönjük szépen még egyszer! :)
Apa is kapott egy Old spice csomagot: spray, arcszesz, tusfürdő..

Fürdés után Apa altatta a gyerekeket, 21 óra elmúlt, mire kész lettek, hamar elaludtak, bár adtam mindkettőjüknek Nurofent éjjelre, hátha jobban alszanak és gyorsabban gyógyulnak!
Livike már fent is van... mehetek vissza altatni. :(
Én is álmos vagyok már, úgyhogy azt hiszem megyek is és próbálok aludni, ha a gyerekek hagynak persze..! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)