2011. december 29., csütörtök

Csütörtöki dolgok

Éjjel szerencsére nem volt semmi baj, Levikét nem is tettem le az ágyába, végig közöttünk aludt. Livike szerencsére nem akart most odajönni, így viszonylag jól elfértünk. :)
Reggel 7 órakor ébredtünk Apával, a gyerekek még aludtak. Telefonra keltünk, mert be volt állítva, ma 8-ra ment Apa dolgozni.

Livike 7:20-kor ébredt, azzal jött ki, hogy "csúnya Levi, fel ébi, hol van kakaóm?" :D Na most.. a kakaóját már elkészítettem, ott volt a radiátoron, Levike pedig kiterülve aludt a mi ágyunkon, tehát nem Ő ébresztette fel Livikét. :) Pár perc múlva megértettem, hogy mit akart mondani, ugyanis Ő ébresztette fel Levikét, mert oda PONT akart feküdni Livike is... miért nem volt jó a másik oldal, ki tudja.. ? :( Levike is megkapta a tejet, kicsit nyűglődött, aludt volna még...Kérdeztem, hogy jól van-e, mondta, hogy igen. :))

Ma is sokszor szívattam orrot, Livikének kevesebbszer, mert egyrészt nem is kell annyit, másrészt nem is tudom, annyira harcolni kell, nem kínzom sem Őt, sem magam fölöslegesen.. :)
Levike szépen engedte, talán egyszer sírt, de előtte valami miatt jól letoltam, mérges voltam, közben kapóra jött egy orrszívásra is...
Nagyon nehéz volt a délelőtt, de valahogy csak eltelt. A szokásos dolgokat csinálták, amiket nem kellene, pakolások, egymás gyepálása, na meg Levike szeret nagyon heccelni engem a csúfolódásával, visszafeleselésével!
11 órakor már álmos volt, de azért mégsem kellene még aludni.. :) Pár percre Mama is volt ideát, de aztán dolga lett és csak 14 órakor jött vissza Livikét elaltatni.

11:30 körül ebédeltek, délben már alhattak is volna. Persze mindent csináltak helyette! :(
Levike végül 13:45 körül aludt el, Livike pedig hamarosan, ahogy jött Mama és kicsit odafeküdt mellé.

Livike egy órát sem aludt, Levikének hagyott még kb 10 percet, majd ment és felébresztette. :((
Apa már épp haza ért, birkóztak egy jó nagyot, majd én elmentem a kisboltba, utána a postára és a Sparba is. Még vissza kellett volna menni a kisboltba meleg kenyérért, de már nem volt kedvem. :( (nem volt egyáltalán kenyér, amikor ott voltam, azt mondták később lesz még...)

A délután sem volt könnyebb, most Apával is rosszak voltak, pedig máskor mindig jók, semmi baj nincs olyankor, ha én nem vagyok itt. :)

19:20-kor fürdettünk, mert Levike közölte, hogy kaka van, na mondom akkor haladjunk, tiszta pelust azért már nem érdemes adni...
Haladunk, Livike is így kezdte, hogy eleinte csak utána szólt, most meg már ügyesen kakil a WC-be, rég volt már olyan, hogy akárcsak az eleje is a pelusba menjen. Levikét eddig nem érdekelte, ha nem vesszük észre akár órákig is tűrte volna, hogy alatta van a kaka. Most pár napja szól. Na, hátha hamarosan Ő is ügyes lesz! :)

A fürdéssel nem volt gond, orrot is szívattunk előtte is, Levikének utána is, kétszer is.
Livike hamar elaludt, még 21 óra sem volt, Levike csak 22 óra körül, még kérte is, hogy szívassuk ki az orrát, mert fáj a hasa a tejtől. Na ebben mi a logika, nem tudom, de utána már nem fájt. :))
Mindenesetre megijedtem, amikor mondta, hogy fáj a hasa, hogy majd hányni fog, a kis sunyi még azt mondta, amikor kérdeztem, hogy kell-e hányni, hogy "igen". :D Na akkor csak azért is Apa kivezette, felállította a hokedlire a fürdőszobában, hogy na akkor hányjál.. :) Persze semmi baj nem volt, akkor nem ilyen vidám és nagy dumás, hanem szó nélkül fogja és csinálja... Ez után szívattam ki az orrát kérésre, majd hamarosan el is aludt.

A félsz azért bennem van, nagy parám ez a hányás dolog... remélem ennyi volt és nem ezután jön még mondjuk Livike....

Ennyi lenne hirtelen, megyek és elküldöm a bejegyzést, meg kicsit szétnézek a neten, de eléggé megszoktam, hogy korábban fekszem, nem 1 órakor meg még később, mint régebben.
Net most úgy van, hogy valamilyen csoda folytán fel tudok menni a UPC-s netre, tehát látja a vezeték nélküli hálózatot és a netet is a gépem, mint eddig is, a gyerekszobában 4-es erősséggel jön (az 5-ből), ide a konyhába továbbra sem ér el a jel. Lehet, hogy az lesz a jövő, hogy ott kell neteznem, de akkor csak alvásidőben tudom csinálni, este pedig az elég rossz lesz, hogy ott zörögjek a billentyűkkel... na mindegy, majd lesz valahogy, a lényeg, hogy kicsit azért több szabadságot ad ez így, mint a pannonos mobilnet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)