2011. december 2., péntek

... és a folytatás

Levike 14 órakor volt fent, de vissza tudtam még altatni a mi ágyunkon, Livike 14:20-kor ébredt, Ő már nem aludt vissza és hamarosan Levikét is felébresztette. :(
Délután elég jól elvoltunk, bár ha épp nem én szóltam rájuk valamiért, akkor egymással vitatkoztak, hogy mivel játsszanak, vagy mit tegyünk be a DVD lejátszóba.

Evés, ivás szokás szerint, majd 19 óra körül Papa jött át, gondolom Mama nem nagyon akar, nehogy elkapja a betegséget, ha még eddig megúszta.
19:30-kor fürdettünk, 20 órára lettünk készen. Kellett majdnem egy óra, mire Levike is elaludt, persze Ő mellettem a nagy ágyon. :)
Livike most volt fent, de még szinte ülve vissza aludt, azért a sólámpát bedugtam, hátha jót tesz és nem jön rá a köhögés megint.

A köptető dolgozik bennük, sokkal többször tudunk orrot fújni is, fel is köhögik, bár azt vissza is nyelik, a fel is jön valami. Isszák a teát, ami jó ilyenkor.

Hirtelen ennyit tudtam most írni, nem volt semmi extra a nap további részében sem.
Livike aranyosan meg szokta mostanában kérdezni, hogy "ezt szabad?" persze nem mindig, de apró dolgoknál, pl hogy ráakaszthatja-e a plüss virágját a kilincsre vagy a radiátor végére.:D Amikor a konyhapulthoz ágaskodik, vagy kikötözi a szekrényajtón a madzagot, na akkor nem kérdez.... :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)