2011. december 24., szombat

Pénteki összefoglaló

Gyorsan írok, mert már elmúlt éjfél és Levike még mindig nem nagyon akar aludni, sokat volt fent eddig is most este... :(

A péntek reggelünk 6:20-kor kezdődött, Livike akkor ébredt, hamarosan Levike is fent volt már.
Levike már itthon elkezdte, hogy nem akar bölcsibe menni. :(
Papával mentünk, Livikével most sem volt gond, de Levike nagyon sírt, ha nyolc keze lett volna, annyival kapaszkodik Papába, erővel kellett elvennie a gondozónőnek. :((( Hamar abbahagyta a sírást, mire elpakoltam a cuccaikat már csend volt.
11:45-re mentem értük, Papa is jött, csak Ők a városban voltak Mamával, de haza szaladt, hogy haza hozzon bennünket. Livike behisztizett, mert van ott a külsős játékok között egy teknősbéka, formabedobós, húzogatós, olyan, ami nekünk is van, mert Andi hozta még régen.. nyáron sokat játszottak vele kint. A lényeg, hogy Livike azt mindenáron haza akarta hozni a bölcsiből.. Persze nem lehetett. Itthon ahogy kiszálltunk az autóból, egyből elkezdett visszafelé rohanni az úton, jó hogy nem jött autó... Papa a sarkon érte utol! :( Nagyon sírt, mert erélyesen rászólt Papa, hogy ilyet nem szabad, hogy elszalad, stb.. mi van ha jön az autó...
Annyira behergelte magát, hogy megint nem sok híja volt, hogy elájuljon, nagy hüppögve mondta, hogy "nem kapok levegőt", köhögött, totál bepánikolt... és hogy neki a teknősbéka kell és a bölcsibe akart visszamenni. Ezt már később mondta el.
Viszonylag hamar lenyugodott, 12:30 körül kezdtem altatni Őket, Livike 13 óra körül már aludt, Levike viszont csak 14:45-kor! 16 óráig aludtak mindketten.

Gábor közben dolgozott, már le van festve a konyha és az előszoba is, kifugázta a járólapot és a csempét is. Már csak a mi szobánk van hátra meg az előszobában az a rész ahol a radiátor van. :)

17 óra körül jött Papa, hogy Mamával el tudjunk szaladni a Tescoba valami játékot nézni a gyerekeknek, hogy tőlünk is kapjanak valamit karácsonyra, még ha nem is nagyon van rávaló....
Két dolgot vettünk végül, egy szerszámos készletet, úgyis szeretnek szerelni, és egy vasalódeszka szettet vasalóval, spricnivel, egyéb dolgokkal... majdcsak megegyeznek, bár mindig ugyanaz kell mindkettőjüknek, azt azért hülyeségnek tartottam, hogy két egyformát vegyünk.. inkább legyen több féle játék.

Mamáék 19 órára színházba mentek, úgyhogy az estét egyedül vittem a gyerekekkel, fürdés és minden....
Nehezen telt az idő, rosszalkodtak, de azért csak eltelt, a fürdést is megoldottam. A törölközést is úgy csináltam, hogy Livikét bebugyoláltam, letettem az ágyra, Levikét megtöröltem, öltöztettem... Nem mertem egyiket sem a kádban hagyni, főleg, hogy most messzebb van a fürdőszoba, mivel nincs már meg a régi szoba ajtó... kicsit sem lehet rálátni a szobából, hogy mi zajlik a fürdőben.

20 óra után feküdtünk le a nagy ágyra. Persze Livike is odajött, mert azt mondja mindig, hogy fél a helyén, ha Levivel a nagy ágyon vagyunk...
21:30 körül már Livike aludt, Levike nagyon nem akart, még orrszívást is KÉRT, mert nem tudta kifújni az orrát, Ő mondta, hogy "nem zsebkendőbe, orrszívóval, kint, asztalon csücsülni!" Na persze nem jöttünk ki, bent a szobában csináltam. :) (párszor kijöttünk ide a konyhába mostanában este, hogy ne bent zörögjünk a porszívóval, de most nem kínlódtam, Livike úgysem aludt még...

Nem tudtam kijönni csak éjfél előtt pár perccel, mindig fent volt valamelyikőjük, forgolódtak, felsírtak, stb... magyarul nem alszanak valami jól. :(((
Levike még most is nyöszörög, bár Apa bent van már Vele, azt hiszem mehetek én is... nem tudom menyit fogunk tudni aludni az éjjel, de eleve nem sok idő van már, ha holnap is korán kelnek, pedig nem is kellene! :((

Nem tudom mikor tudok jönni, de holnap már Szent este, úgyhogy mindenkinek nagyon boldog, békés Karácsonyt kívánok! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)