2011. június 1., szerda

Szerda

Éjjel minden rendben volt, Levike 6:15-kor felébredt, sírt, tejet kért, nem is ment vissza az ágyába, közöttünk aludt egészen 8:40-ig! Livike is aludt még, sőt én ébredtem elsőnek, kijöttem, hogy még előttük elkészülök, de persze erre felébredtek, úgyhogy a kávét megint úgy kellett lefőzni, hogy őriztem a tűzhelyet, bár közben összekészítettem a tejet, a ruhájukat, én is felöltöztem, csak épp még wc-re sem tudtam elmenni amíg Apa is fel nem kelt. :)

9 óra körül már rendben voltak, 9:20-kor pedig már ki is mentünk az udvarra, a tejet már nem itták, akkor meg minek nyekeregjenek idebent, ha kint is lehet lenni.. :))
Livike ma nem szerzett újabb bibit, Levike is csak egyet, de azt a mellkasán a jobb oldali cicije alatt.. a rosszaság már megint: bujkált a tiltott helyeken és valamiben felakadt, vagy elesett, nem tudom, nem láttam pontosan. Pici csikarás volt, tűrte a fertőtlenítést is, semmi gond nem volt Vele. :)

Telt az idő, nagyon meleg volt ma is, idővel ma is félmeztelenül voltak, majd totál csupaszra lettek vetkőztetve, de azt már 13:30 körül tettük meg, furcsállták is, hogy még pelus sincs rajtuk, azt hitték megyünk fürdeni a fürdőszobába. :)
Ebéd is volt 12:30 körül, gulyásleves, de azt nem nagyon ették, majd tojásos tészta, ami kb olyan, mint a tojásos nokedli, csak kifőzött tésztából, ami ráadásul színes is, úgyhogy nagy sikere volt! :)))

14 óra előtt gondoltam, hogy most már bejövünk, fürdenek egyet és lehet aludni. Erre Apa kintre vitt vizet a sárga kagylóhomokozóba, abban pancsoltak egy jó nagyot, bár utána ugyanúgy kellett még idebent is fürdeni, mert folyton kiszaladgáltak, belehordták a fűből a koszt, leveleket, stb-t, majd Levike el is csúszott, szóval koszosabb lett, mint előtte volt. :D Még idebent is pancsoltak egy nagyot, aminek a legvégén kb 10 mp nem odafigyelésünk alatt belerángatták a fürdőkádba az összes törölközőnket, úgyhogy a délutáni mosási program egy nagy adag törölköző volt, akkor már beletettem a többit is, ami még volt. :)))

14:30 körül kapták meg a tejet, Levike 10 perc alatt el is aludt, Livike csak később, 15:30 körül.
Voltam a kisboltban, majd utána már jól esett mindkettőnknek Apával egy kis csend, nyugalom amíg még aludtak! :) Persze jó-jó, aludjanak sokat, de mégsem jó, mert ha sokat alszanak, akkor este nem alszanak el csak későn. Nem jó nekem már semmi sem! :(
Levike ébredt elsőnek, 16:45 volt ekkor kb. két óra és egy negyed, elég szép! Livike 17:15-kor ébredt, Ő pedig negyed óra híján két órát aludt, szóval láthattam szomorú sorsunkat az estére nézve...! De annyira nem lett végül vészes a helyzet, bár 22 órakor még nem aludtak!

Ahogy felébredtek már rögtön megvolt az öltözés és irány az udvar! Levike amíg egyedül volt, vagyis Livike aludt, elég jól viselkedett, de azért résen kellett lenni így is! :)
Ettek sajtos kiflit, cseresznyét, azt amúgy délelőtt is, sonkát, zsömle falatokat, palacsintát, tejszeletet, ittak teát, ásványvizet. Végigették a délutánt, ami persze jó! :))
Meleg volt, de megint jött az eső szele....
Az eső csak 20 óra után ért ide, és igen, még kint voltunk!
Mivel sokat aludtak, úgy voltam vele, hogy majd 20 óra körül bejövünk, de közben jöttek Papához egy majdnem kolléga - együtt szoktak fűtésszerelést csinálni - és a felesége is jött a 14 éves fiukkal. :) Na a gyerekeknek több sem kellett, egyből letámadták az újonnan érkezetteket, szerencsére Ők nem bánták, Papáék tudtak dolgozni, beszélni a holnapi munka részleteit - gondolom, hogy azt -, mi többiek pedig elvoltunk a gyerekekkel! :)
Sötétedett, már 21 óra körül járt az idő, bejövésről persze szó sem lehetett, mondjuk ennyire rég voltak a gyerekek élénkek, de mindezek ellenére nem voltak rosszak! :)
Ahogy felkapcsoltuk a kinti lámpákat, mintha nem is tudom mi lett volna, annyira örültek a gyerekek, tetszett a fény és a sötétség varázsa... :) Hát végülis még soha nem voltak kint így este, újdonság volt ez a javából! :)

21:20-kor jöttünk be, már csak Papa maradt, a vendégek elmentek, de még így is nehezen tudtuk rávenni a gyerekeket arra, hogy most már jönni kell be, az eső is csepergett már vagy egy órája, különösebben senkit nem zavart a dolog. :) Bár azért feljöttünk a teraszra, többé-kevésbé itt tartózkodtak a gyerekek is, néha elszaladgáltak.

21:45 körül lettünk kész a fürdéssel, öltözéssel, aludni nem akartak, oda kellett mindkettőnknek feküdni, majd Livike 22:30 körül szépen bevonult a kiságyába és elaludt, Levike 23 óra körül aludt el, most már Ő is a helyén van.

Ennyi lenne mára, holnap jövök ahogy tudok. Biztos így este... :)
(0:11)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)