2011. június 8., szerda

Szerda

Éjszaka aludtunk, reggel 7:30-kor ébredtem arra, hogy Levike köszönget, jött fel mellém, viszont Livike már kint volt a konyhában! :) Nem hiszem, hogy sokkal előbb kelt volna, mert akkor tuti több nyoma maradt volna a kint-tartózkodásának. :)
Hamar rendbetettük a gyerekeket, a kimenetelt húztuk-halasztottuk, mert reggelre is volt egy kevés eső, száradnia kellett a terepnek.

9 óra még nem volt, amikor már kint voltunk, az idő elég nyomott lett hamarosan, érződött, hogy jön az eső, pedig nem kellene további 40 napig! Ha igaz a népi mondás....
Apa 11-re ment dolgozni, ez előreláthatólag péntekig így lesz.
A gyerekek ettek vajas zsömlét, cseresznyét, ittak teát, majd 11:20 körül már nagyon nyamiztak, kérték a kaját, így akármennyire korán is volt még, megebédeltek. Először megették a grillcsirkéből maradt mellehúsa darabot, addig gyorsan csináltam tojásos tésztát, a múltkor nagyon bejött ez a hamis tojásos nokedli. :)))) (nekem csak az... mert ízre olyan, főleg most, hogy én több tojást tettem rá, mint Apa.)
Jól ették, egy kis tálkányi maradt, azt megettem én. :)

12 órakor bejöttünk, bár sejtettem, hogy alvás nem nagyon lesz még. Meleg volt kint, nem lehetett már tovább kint maradni.
12:50-kor adtam fel az altatást, őrzést....
Elvoltak, bedugtam a bébiőrt és elszaladtam a kisboltba 13 óra körül.
Jó, hogy nem halogattam, mert csúnya felhők gyülekeztek az égen, egyre közelebb értek, egyre jobban örültem, hogy összesen kb 5-6 perc a kisbolt, ha nagyon szakadna az eső és mondjuk fél úton vagyok, már nem lehet nagy baj. :D
Haza értem eső előtt, totál sötét volt már, pár perc múlva pedig szakadni kezdett...
Nem volt hosszú és szerencsére mennyiségre is kevés, a gyerekek átaludták az egészet, mikor felkeltek már százágra sütött a nap. :)
Mamának egyébként sikerült elaltatnia mindkét gyerkőcöt, 13:20 körül aludtak el, akkor értem épp haza a boltból.

15:30-kor ébredtek szinte egyszerre. Livike valamivel előbb, de arra jöttem be, hogy Levit ébresztgeti - sikeresen - akinek ez nem nagyon tetszett, nyűglődött is délután és este eleget. :(
Hamarosan újra kint voltunk, ha látják, hogy süt a nap, nincs bent maradásuk... Ha esik akkor sincs, de akkor muszáj. :)
Volt Mamával vajas kenyér és cseresznye evés is, később tejszelet, majd párizsit is ettek, ment a tea is és a kubu is, de nagyon kellett figyelni főként Livikét, mert folyton kiönti az innivalót.... :( Hol a kutya táljába, hol a virágra.. hol simán a járdára, pedig már pohárból isznak, mióta az üvegből folyton kiöntötték..

Telt az idő, 19:20 körül jöttünk be, volt még játék, majd 20:10-kor fürdés is.
Hiszti a hajmosásnál mindkét részről, nem értem miért van ez. :(
Livike hamar elaludt, Levike 22 óra körül, de már legalább nyugi van...
Ennyi lenne, holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)