2011. június 10., péntek

Pénteki összefoglaló és csizmavásárlás

Nyáron csizmát venni? - kérdezhetnénk... :) Igen, csak épp ez gumicsizma, az első, pedig már sokszor szükség lett volna rá az esőzések utáni udvaron tartózkodásnál, mert szandálban ugyebár egyből csurom víz a gyerekek zoknija, téli csizmában meg csak nem lehetnek 20-30 fokban... a félcipők pedig már kicsik.
Így délután Mamával kocsiba ültünk és elindultunk gumicsizmát venni a gyerekeknek. A gyerekekkel együtt persze!
Nade haladjunk szépen sorban a napi eseményekkel:

Éjjel minden rendben volt, Livikét 6 óra körül a konyhából(!) szedtem össze, félig az asztal alatt feküdt és aludt, bár helyezkedett, ebből sejtem, hogy akkor jöhetett ki, valószínűleg arra ébredtem én is fel, hogy mászkál... Ha nem zárnánk kulccsal az ajtót, talán pár napon belül az udvaron találnánk rá? :(
Miután visszatettem az ágyába már szépen ott is maradt és aludt. Levike 7 óra körül felkelt, bekapcsolta a tévét majd bevackolt mellém és talán még 9-kor is aludt volna, ha 8:25-kor nem ébred fel Livike lármázására, aki persze már fent volt akkor, rendhagyó módon még alvós ruhában itta a tejét Apa helyén fekve az ágyunkon. Gondolom a cuppogásra ébredt, vagy csak simán arra, hogy Neki is kellene már a tejcsi. :) Ő is megkapta, öltözködni egyikőjük sem akart.... Nem kapkodtunk, időnk volt bőven, úgyis sejthettem, hogy délelőttre bent maradunk, kint akkora sár és víz volt az esőnek köszönhetően, hideg is volt és a szél is fújt, szóval egyáltalán nem volt barátságos az idő a kimenetelhez. :(
Kicsit tartottam a naptól, mármint attól, hogy majd hogy bírok Velük idebent, mert mióta szabad a közlekedés nem nagyon voltak idebent azon kívül amit muszáj volt, tehát alvás, fürdés és néha egy kis játék még este... és olyankor is általában itt volt Mama is.

Miután felöltöztettük a gyerekeket, Apa ment is ki főzni, csinált egy csomó rántott húst, el is volt vele fél délelőtt, vagy amikor nem azt csinálta akkor a horgászcuccait rendezgette, szerelt, mert holnap Szegeden horgászverseny lesz, amire Ő is megy, na persze Papa is, meg Mama is, mert a Transzplantáltak Egyesülete szervezi és minden évben menni szoktak. Ez egy dolog, de nagyon úgy néz ki, nekünk is menni kell.... Én nagyon nem szeretnék, engem nem érdekel a dolog, meg a gyerekek hisztis megnyilvánulásait se nagyon szeretném mindenki előtt bemutatni. Sajnos nem én döntöttem, menni kell és kész. :( Könnyebbség, hogy nem kell 6:30-kor indulnunk nekünk is, Mamával majd később megyünk, ha a gyerekeket felébresztenénk 6 óra előtt, tuti oda lenne az egész nap hangulatilag. :( Most biztos nem fognak korán ébredni, azt akkor szoktak, ha nem kell sehova menni és szeretnénk tovább aludni. :) Mi lesz, hogy lesz, fogalmam sincs, este majd megírom, remélem....

Szóval én bent voltam a gyerekekkel, a vártnál jobban viselkedtek. :) Jól megszokták kint, úgyhogy most is kaptak vajas zsömlét, ittak Kubut, pontosabban Cappyt-t, majd ettek pudingot is, 11 óra után már nyűglődtek, mentek volna nagyon ki, az ablak nyitva volt, de az ugyebár nem ugyanaz, mint kint lenni. :(
12 óra előtt már ették a rántott húst és kukoricát is, rizst nem kértek, húst sem ettek valami sokat, de azért nem üres gyomorral feküdtek el aludni...
13 órakor kapták meg a tejet, sehogy nem voltak hajlandóak elaludni, csinálhattam bármit, már Apa is bent volt, de Vele sem aludtak el, végül Mama jött be és Nála 10 perc sem kellett, már aludtak is mindketten! Talán már addigra fáradtak ki, vagy csak ennyit jelent, hogy Mama az Mama! :)))
14 óra volt kb....

Livike 15:30-kor, Levike pedig 16:10-kor ébredt, akkor is Livike ébresztette.. :)
Megettek egy tejszeletet, mást nem kértek... ittak teát és 16:40 körül indultunk gumicsizmát venni. Papa autójával mentünk, mert abban voltak benne az autósülések, így a gyerekek folyton Papát keresték, megszokták, hogy azt az autót Ő szokta vezetni. :D Eleinte érdekes volt a sok autó, busz, lámpa, stb...
A Buszpálya udvaron lévő üzletházba mentünk egyből, hogy a Deichmannban biztos van amit keresünk. Livikének volt is olyan, ami jó, 22-es méret.
Levikének nem találtunk, de telefonon megkérdezte az eladó hölgy, hogy a másik üzletben kint a Family-ben van-e és ott volt. Így nem mentünk ki hiába, ott már Levike is kapott gumicsizmát, 2450 Ft volt egy pár. (árat a későbbi viszonyítások miatt írok, nem azért hogy mindenki tudja:D )
Mivel a szandáljaikat is ott vették Mamáék - a buszpályán lévő üzletben - mindketten szinte azonnal kiszúrták, hogy van pont ugyanolyan. :)) Néztünk volna egyébként szandált vagy zárt cipőt is, de nem nagyon volt egyik gyerkőc sem együttműködő, nem akartak próbálni. :(
Livike folyton elszaladgált, ha visszairányítottam akkor hisztizni kezdett, úgyhogy én már nagyon mentem volna minél előbb, mielőtt igazán behisztizik mert nem az van, amit szeretne. És ez még csak az első bolt volt, kint Szandán már nem cirkuszolt, mert ott egyszerűen kimentünk amíg Mama Levivel bent próbált, mi pedig néztünk szökőkutat meg egyéb dolgokat. :

18 óra után értünk haza így is. Mi lett volna ha több helyre megyünk, vagy többet próbálgatunk. :)
Levikét közben elvitték még Mamáék, bekunyerálta magát amikor tankolni mentek.. :D Livike itt maradt a kis drága egyedül, vagyis velünk, de látszott, hogy olyan elveszett Levi nélkül. :( Viszont jó kislány volt, szépen eljátszogatott, olyan fura, amikor csak az egyikőjük van itthon, bár ritka alkalom is az ilyen! :)
Kereste Levit, Mamát és Papát is, de Őket máskor is szokta. :)
Közben evett rántott csirkecombot, majd meg is érkeztek Mamáék, 19 óra is elmúlt már...
Levike is evett, majd jött még egy jó adag játék, ugyanis lett csúszdánk! :)
Papa vette meg használtan egy ismerőstől nagyon jó pénzért, kicsi felújítás, festés vár még a szerkezetre, de amúgy semmi baja! van egy kötélmászóka, majd annak a végén van a csúszda. Livike nagyon ügyesen ment felfelé a kb 6 lépcsőfoknyi - vagyis létrafoknyi - feljárón, majd csúszott! Levikének többet kellett segíteni, meg Papa amúgy végig ott volt, hogy el tudja kapni, ha valamelyikőjük le akarna esni...
A csúszásokat nagyon élvezték, más kérdés, hogy ezek után majd hogy lehet Őket kiengedni anélkül, hogy ne állnánk folyamatosan készenlétben, hogy mikor mennek fel és esnek le..... :((

20 óra körül jöttünk be, sok lett a szúnyog meg csípős bogár. :(
Kicsit még játszottunk, majd Mama bement, Apa jött és 20:50 körül már hozzá is kezdtünk a fürdéshez!
Minden rendben volt.
Az alvás a szokásos módon történt, Livikét hamar le tudtam tenni az ágyába, meglepő módon Levike is beleegyezett, hogy vihetem az ágyába. Hát legyen, én vittem és örültem, bár valahol éreztem, hogy nem lesz ez a kiságyban fekvés tartós.. :D Nem is lett, fél perc múlva már jött is vissza a mi ágyunkra, Livike követte...!
Livike 10 perc múlva már megint aludt, így le tudtam tenni, azóta is a helyén alszik. Levike 22 óra körül aludt el, de már Őt is letettem...

Nagyjából ennyi lenne mára, megyek én is aludni mert a holnapi azt hiszem hosszú és fárasztó nap lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)