2011. június 29., szerda

Szerda

Éjszaka minden rendben volt, leszámítva egy kis vándorlást. Először Livike vackolt közénk/felénk/ránk kb 4 óra körül, majd később letettem a helyére, ott már kérte a tejcsit.
Levike 7 órakor jött mellém, Ő csak fél óra múlva kérte a tejet, akkor már Livike is fent volt. Ezzel el is kezdődött a napunk.

Kint esős, hűvös idő volt kb délig, így délelőtt egyáltalán nem tudtunk kimenni levegőzni.
Viszonylag jól elvoltak, csináltam almafőzeléket és rizst is főztem, nem győztem terelgetni a gyerekeket, hogy menjenek a tűzhely közeléből is.
Mikor kész lett a kaja, épp csak kioltottam a gázt, Livike odament és szokás szerint el akarta venni a lángterelőt, ami persze még meleg volt! Volt jajjgatás, meg hogy fáj.... Hát elhiszem, én ha véletlen csak kicsit megsütöm a kezem pl a vasalóval, az is hogy tud fájni órákig!
Gyorsan hideg víz alá tettem a kis tenyerét, szerencsére nem hólyagosodott fel, de még fájlalta egy ideig. Délutánra már el is felejtette!

Még 10 óra előtt ettünk vajas pirítós zsömlét, majd délben megették az ebédet is, ja igen.. mégis voltunk kint. Ennyit erről, már összefolynak a napok. :( Szóval 11 óra körül ki tudtunk menni, de be is jöttünk 12:50 körül, 13 órakor már aludtak. :)
Kint nagyon nagy por volt, mert kint az utcafronton csiszolták is a falat, az meg ugye nagyon finom szálló porral jár. Néha látni alig lehetett, úgyhogy ebből a szempontból nem bántam, hogy nem maradtunk sokáig, majd csak 18 órakor mentünk ki újra, amikor már nem dolgoztak és le is lett mosva a fél udvar slaggal...

14:30-kor ébredtek, hamarosan volt bundás kenyér, Mama azt csinált többek között azért, hogy Ő is egyen már végre valamit, de a gyerekek is szívesen ették. :)
Még kétszer ettek belőle délután egy-egy kis darabkát. :)
Este volt még párizsi is, persze folyadék is, szerencsére egyre szívesebben megisszák a vizet is, nem csak a teát meg a hígított kubut vagy multivitaminos lötyit.

Livike ma csak reggel vette ki a pelusát, nem volt még benne kaka, csak sok pisi...
Miért nem tudja megvárni, amíg kiveszem? Miért nem szól, hogy már zavarja? Épp indultam, hogy most már öltöztetem és tisztába teszem...

A fürdést 19:50 körül kezdtük, a filmre kész is lettünk.
Livike 21:30 körül aludt el, Levike csak nem rég... amikor Apa haza ért még fent volt. Most már alszik. :)

Ennyi lenne a mai nap röviden, biztos maradtak ki dolgok, mint mindig, de nem baj..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)