2011. június 26., vasárnap

Vasárnapi összefoglaló délutáni fejsérüléssel. :(

Megint Levike. :( Szegényke mindig a fejét üti, múltkor a szája repedt fel, most pedig a homlokát ütötte meg annyira, hogy folyt belőle a vér, jó nagy pukli is lett rajta. :(
Már befelé készülődtünk ebéd után, csak épp Nekik még rohangálni volt kedvük, ha mentem utánuk akkor még jobban szaladtak, így inkább nem mentem. Jól eljátszogattak a nagykapunál, odahúztak a fal tövére egy kupac összekötözött gallyat (még lombos), kerülgették egymást, pár percig szépen elvoltak. Egyszercsak feltűnt a csend, meg valami fura hang is, mint mikor elesik valamelyikőjük, akkor Levike már jött felém kissé sántikálva, némán sírva. Az a sírás, amikor másodpercekig nem vesz levegőt, pici kora óta megvan ez Neki. Gyorsan felkaptam, azt hittem a lába fáj, amúgy nincs kizárva, hogy azt is nem ütötte meg. Amikor felém fordult, akkor láttam, hogy a bal szemöldökénél már folyik a vér. Már ott járt, de fentebbről indult, a homloka repedt ki. Gyorsan odaadtam Apának, rohantam Betadinért, zsebkendőért, közben Mamáék is jöttek, hogy mi történt. Nagyon fájlalta, nem akarta engedni a tisztítást, de azért csak sikerült valamennyire. Közben Livikét próbálta Papa kifaggatni, hogy mi történt, mutogatott Ő mindent, hogy hova ütötte be Levi a fejét, nem volt egyértelmű. Nincs kizárva, hogy Ő lökte fel a játék hevében, ahhoz messze voltam, hogy lássam. :(
Nagyon keservesen sírt, ez a fájdalomtól is lehetett, meg attól is, hogy már álmos volt. Olyan rossz érzésem volt megint, mint múltkor, hogy tuti el fog esni, lesz valami, de egyszerűen nem tudtam megfogni, hogy behozzam előbb, csak hisztizett, pedig az ajtóig már eljutottam Vele egyszer, de le kellett tegyem mert kiugrott volna a kezemből....
Végülis nem szaladásban esett el, hanem ott a gallyakkal való játéknál történt valami, nagyvalószínűséggel a fal tövébe sorba felpakolt cserepek egyikének szélébe ütötte be. Mama is végigkérdezte, hogy mi volt, hova ütötte a fejét, és amikor egy bizonyos cserépre kérdezett rá, akkor rámondta, hogy az és keservesen sírni is kezdett. Szóval az lehetett a seb okozója. :((

Elaludni idebent nem akart. Mama bevitte magukhoz, bent a nappaliban aludt el az utazóágyban 14:05-kor, 16:15-kor ébredt nyűgösen, nem jól. :(
Kicsit még bent maradt Mamáéknál, evett kekszet, ivott teát, majd kijöttünk.
Livike már nagyon kereste, hiányzott a tesó. Szinte már sírt utána, majdnem folyamatosan kérdezgette 15:15-től, ahogy felébredt, hogy hol a Levi.
Levikét viszont nem nagyon izgatta semmi, csak hogy Mamánál legyen, le ne merje tenni, úgyhogy szandált húztunk és mentünk ki levegőzni.
Hintázás, na meg pátyolgatás, nehogy elessen, nem volt túl stabil, vagy csak mi féltettük túl, de nagyon rossz volt mindig nézni, ahogy siet, szalad, nehogy megint elessen. Ja a nyomottsága a lefekvés előtt kapott Fenistil cseppeknek is köszönhető volt, mivel attól mindig kómás szokott lenn! Viszont kellett, hogy hadd csillapítsa a fájdalmat, gyógyítsa a sebet belülről is!

Uzsonnára ettek előbb palacsintát, majd később tojásrántottát is, 18:30 körül viszont már bejöttünk, azt hiszem az üres teás poharaikkal bejöttek, Mama kint maradt, volt is hiszti ezerrel, miután rájöttek, hogy most már bent kell maradni!
Levike annyira sírt, mint múltkor, végül nagy nehezen lenyugodott a régi motorok, műanyag autós szatyor láttán, kipakolhatták, játszhattak vele.

20:10-kor fürdettünk, volt még előtte kakaó ivás, joghurt evés is. A fürdés rendben zajlott, Livike már 20:50 körül a saját ágyában aludt, Levike mellettem, 22 óra körül aludt el. Este is kapott Fenistilt.

Most, hogy így leírtam a nap második felét úgy kb 13:30-tól, nézzük az elejét is nagyjából!
Éjjel minden rendben volt. Levike ébredt elsőnek 7:15-kor, kért és kapott tejet, majd jött mellém. Livike 7:25-kor ébredt, Ő is megkapta a tejet, de már menni is akartak kifelé, azért csak ne menjünk már ilyen korán!
8:15-ig sikerült bent tartani Őket, utána már udvaron játék volt, lassan, de telt az idő.

Elérkezett Marci hazamenetelének napja is. 14 órakor ment a busza, előtte még ebédeltünk, pakolászott, én vasaltam is, a gyerekekkel elvoltak addig, amíg nem tudtam kimenni.
12 óra körül ettek a gyerekek, már akkor be kellett volna hozni Őket, de ebből mégis 13 óra lett, Levike sérülése miatt már Livike is egyből bejött, szépen elfogadta, hogy le kell feküdni. Levikét akkor is hiányolta, nem is aludt el az ágyában, a mi ágyunkra tettem plédet, kispárnát, be is takargattam és úgy aludt el. :)
A többit már leírtam az elején.

Ma hónapforduló is van. Súlyt persze elfelejtettem mérni. Ha nem írom ki a hűtőajtóra, mindig ez van!
Majd holnap pótoljuk.
Azt hiszem a szokásos bejegyzést is holnap teszem közzé, talán meg tudom még ma írni, talán nem... de majd a súlyadatokkal együtt lesz teljes, legalább valami legyen benne ami biztos változott! Remélem nem negatív irányba!

Ennyi lenne mára, azt hiszem kicsit sok is volt... az ilyen baleseteket olyan szívesen elkerülném, tudom, képtelenség és sok hasonló lesz még. :(
Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)