2011. június 23., csütörtök

Csütörtöki összefoglaló

Úgy volt, hogy Apa és Marci hajnalban mennek horgászni, ezt már este reggelre halasztották, mert Apának annyira fájt a térde - most épp az - hogy még azt is megkockáztatta, hogy nem megy sehova. Ez nála nagy szó, hogy még horgászni sem megy ki! Na mondjuk a fájdalmának nem örülök, annak viszont igen, hogy végül itthon maradtak, mert még reggel sem volt jobb a lába.
Ma viszont bepótolják, mert ahogy megfürdettük a gyerekeket már indultak is ki éjszakára, délelőttre, elvileg holnap délig. Aztán majd kiderül mikorra érnek haza.
(a térde amúgy még mindig fáj, de most már menni KELLETT, még a végén horgászat hiányuk lesz! Najó... sosem fogom én ezt megérteni, mi a jó benne.)

Az alvással nem volt gond, Apa 6:30-kor felkelt, Livike ébredt elsőnek 8:10-kor, én már kicsit előbb kijöttem, kapott tejet a Lány, majd Levike is ébredt, ahogy megitták már öltöztünk is és 8:30 körül már kint voltunk az udvaron. Már akkor nagyon meleg volt.
9:20 és 11:40 között nem voltam itthon, eljutottam végre a városba a Sparon meg a kisbolton kívül tovább is, szétnéztem pár üzletben, konkrétan papucsot kerestem, hogy legyen már utcára valami, ne sportcipőben kelljen már a negyven fokban járnom.
Hát.. olyat nem találtam, ami annyira jó lenne, de azért vettem egyet, mert az itthoni papucsom is a végét járja már, pedig az nem kínai. :(
Vannak nagyon jók, szépek, csak nekem mind nagy! :( Szerintem a 35-ös lábméret a legrosszabb... a felnőtt méretek között csak elvétve akad, a gyerekek között meg mind olyan.. gyerekes! (végülis mi legyen...)
Na mindegy. Gyorsan telt az idő, azt tudom, hogy fél óra telt csak el és már az jutott eszembe, vajon minden rendben van-e itthon, pedig tudhatnám, hogy úgy van...
Sőt, meglepően jók voltak délelőtt, nem volt kiabálás, - nem volt rá szükség - , nem voltak rosszak sem, Mama is csak akkor jött már ki, amikor pancsolás volt, amúgy addig nem kellett, mert bírt a gyerekekkel Apa és Marci.

Amikor hazaértem épp ebédeltek, húslevest, csigatésztát, sok zöldségfélét.. :)
12:30 körül mentünk be, nem aludtak el csak 14 óra után, Levike kb akkor, Livike vagy fél óra múlva, de 16 órakor már fent is voltak.
16:20-kor már újra kint voltunk, mivel nem öntöttük ki a pancsolós vizet és egész nap sütötte a nap, egy vödör meleg vízzel feljavítva újra mehettek pancsolni a gyerekek! :)
17 óra körül már ki kellett jönni, nem nagyon volt már napos hely az udvaron, délutánra körbeér az árnyék.

Volt uzsonna is, ébredés után kénytelen voltam vaníliás pudingot adni, mert Levike kinyitotta a hűtőajtót és rámutatott, hogy márpedig Neki az kell, nem volt jó, ha a tejszeletet vettem ki! Válogat! Nem ez volt az uzsonna, csak azért írtam, hogy ettek ilyet is, de ezzel meg is volt a mai édesség adag!:)
Azt hiszem a hűtőben is rendezkedni kell, nem lehet szem előtt a nyalánkság, mert akkor baj van.:) Fürdés után tojásos nokedlit ettek. Azt el is felejtettem, hogy reggelire lángos volt, Mama hozta korán a piacról. :)

Telt az idő, egyre több a csípős valami, nem csak szúnyog ez, kis bogarak... :(
19:40-kor jöttünk be, hamarosan fürdettük is a gyerekeket.
Volt hiszti a bejövetelnél, de szerencsére hamar meg lehetett nyugtatni Őket...

Miután kész lettünk egy kicsit még Marci bent volt, addig Apa zuhanyzott, majd Ők mentek is pakolni, én pedig befeküdtem a gyerekek közé. Fura lehetett, hogy máskor nem férünk az ágyon öten, most meg csak hárman voltunk. :)))
Livikét letettem az ágyába elég hamar, mert kérte, de utána csak kijött, hogy Ő fél.. ott nyüszögött az ágyban, hogy "anya, féééé, féééé" nem tudom mitől, kitől, de csak bújt bele a rácsvédőbe, hiába simogattam, mondtam, hogy hát itt vagyok a nagy ágyon a Levi mellett, de nem volt elég, kijött újra és bújt belém.. Jobban érteném, ha erővel teszem le a helyére, de Ő kérte! Na mindegy, 21:10 körül már aludt és le is tehettem simán. Levike kitartóbb volt, Ő 22:30 körül aludt el.
Már a helyén alszik, úgyhogy nyugalom van egyelőre.
Remélem, hogy így is marad!

Holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)