2011. június 27., hétfő

Hétfő

Éjjel minden rendben volt. 7:30-kor ébredtünk a gyerekekkel, Apa még tudott aludni egy kicsit, ez azt jelenti, hogy szépen elvoltak. :)
Nem felejtettem el a súlymérést, le is írom ide, nem írok most külön hónapfordulós bejegyzést....
Livike: 11,38 kg, Ő gyarapodott kb 20 dkg-ot.
Levike 10,65 kg volt ma reggel, nagydolog után. (Livike nem.)
Levike most picit kevesebb volt, mint legutóbb, persze ha azt nézzük, hogy máskor nincs még kaka méréskor, akkor kb ugyanannyi lehetett, mint akkor, de ez így is kevés. Nem tudom miért nem akar hízni, pedig az utóbbi időben elég jól eszik!
Le is rohangálja, az igaz, de Livike is...
Kár ragozni, ez van. Ha nyávogok rajta még fél oldalt, akkor is ennyi. :(
Inkább haladjak a mai nap eseményeivel.

Reggel jöttek a kőművesek, az utcafrontot csinálják a falat, már ez is milyen kosszal jár, és még a lakásban nincsenek is bent. Azt hiszem elsőnek Mamáéknál lesz majd ablakcsere a két szobában, de nem igazán vagyok képben a felújítás menetével.
A lényeg, hogy hoztak homokot, amit a gyerekek úgy gondoltak, hogy Nekik játszani van... Persze nem, de ez nem jelentette azt, hogy délután amikor már nem dolgoztak, birtokba ne vegyék. :)
Nem volt olyan porcikájuk estére, amiben ne lett volna homok, ez nem a tapadós fajta, mint ami homokozni szokott lenni, hanem szálló....

A délelőtti kintlét alatt Mamának is ott kellett lennie, egyszerűen nem bírok el a gyerekekkel egyedül. :( Mindig ott sertepertéltek, ahol nem kellett volna, meg úgy általában mindig csinálják a kis rosszaságaikat. :(

12:20 körül volt ebéd, rántott csirkemellet sütött Mama, mert ha én sütöm akkor biztos megég....
Azt gondoltam ebédre a gyerekeknek is, hát ettek valamennyit, de előtte egész délelőtt ettek, kakaóscsigát, előtte vajas kenyeret, szóval nem nagyon lehettek éhesek. Jobban a rizibizit ették, a lényeg, hogy nem üres gyomorral feküdtek le.

13 órakor tettem le Őket aludni, Levike el is aludt hamar.
Livike nem, neki kellett egy komplett átöltözés, mert leöntötte magát tejjel. Még jó, hogy nem szidtam le kapásból, hogy mit csinált, amikor láttam, hogy szét van rágva a cumisüvegen a cumi. Persze az sem dicséretes, de nem egy nap alatt keletkezett a lyuk, fokozatosan vékonyul az anyag, ahogy rágja.
Cserecumi nem volt, úgyhogy megkockáztattam még egy átöltözést, de kapott még tejet, hogy aludjon is.
14 óra után aludt el, én gyorsan elszaladtam a Brendonba cumiért, közelebb sajnos nem lehet ezt a fajtát kapni.

15:30 körül ébredtek a gyerekek, nyűgösek voltak, mentek volna ki.
Végül 16:50 körül vittem ki Őket, Mamáék közben mentek Veterán klubos taggyűlésre, már előre sajnáltam magam, hogy egyedül kell egész délután a gyerekekkel lennem és a fürdést is levezényelni, de szerencsére fürdésre hazajöttek Mamáék. :)
Akkor még kint voltunk, épp beleegyezett volna már Livike, hogy jöjjünk. :))
Még kint le lettek vetkőztetve a gyerekek bodyra, minél kevesebb homokot hozzunk be. :)
Hajmosás is volt, Ma Papa fürdette le mindkettőjüket, hátha az újdonság varázsa hat és Neki jobban engedik, mint nekünk. Engedték. :)

20:10-re kész voltunk, Livike 21 órakor már a helyén aludt, nem engedte most magát letenni korábban, csak mikor elaludt, akkor vittem a helyére.
Levike 22 óra körül aludt el végre...

Apa is haza ért, a héten ugyebár már dolgozik, nem lehet örökre szabadságon, pedig talán most lenne nagyobb szükség Rá, ne Mamának kellene mindig a gyerekekkel lenni munkaidőben is. Nekem kellene mondjuk tudni ellátni Őket egyedül. :((

Ennyi lenne hirtelen a mai nap, megyek én is aludni...

Ja, most hogy már elküldtem a bejegyzést, jutott eszembe két alakítás a mai napról.
Livike volt mindkét esetben a "tettes".
Először reggel, öltözés után kb 5 perccel arra jöttem be, hogy nagyon "kaka" szavakat hallok...
Livikén nem volt nadrág se pelenka. Jajj, ugyan most hogy nézhet ki a szoba?
Szerencsére kemény volt, feltette most is a konvektorra azt a kb 4 bogyót, hirtelen kézzel szedtem össze papírzsebkandőbe, majd utána tisztítottam le a konvektort meg szét is néztem, nincs-e még valahol a szobában bogyó. Apa addig visszaadta a Lányra a pelenkát, mert még semmi nem volt benne.

A másik pedig délután alvásidőben, alvás helyett történt, már a második adag tej után.
Nagy volt a csend, néha egy-egy hang azért kiszűrődött....
Elsőnek Mama jött be, mondta is Papának, hogy ha én ezt meglátom szívbajt is kapok.. vagy valami hasonló, nem ezekkel a szavakkal mondta.. :)
Livike ült itt a konyhaasztal tetején, a 400 db-os fogvájó kiborítva, egy-két dolog még le volt szedve a polcról, ahogy Mamát meglátta gyorsan próbált is visszapakolni. :) Fénykép nem készült, pedig "szép" csendélet volt ám itt!
Olyan gyorsan és hang nélkül bevonult a szobába, hogy el is aludt hamarosan.
Se a kamerát, se a fényképezőt nem bántotta, a kisollót sem, szóval megúsztuk és Ő is, hogy nem nyúlt valami veszélyes dologhoz, mert van pár a polcon, mivel oda van felpakolva minden halomra, amit nem szabad elérniük.
Elérik...
Nap közben a hokedliket most már a fürdőszobába teszem, más megoldást nem tudok. :(

Most már tényleg ennyi mára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)