2011. június 20., hétfő

Hétfői összefoglaló

Éjjel minden rendben volt. Livike 6 óra körül vackolt le a kiságya elé a macira, Apa 6:20-kor kelt, még vissza akart feküdni kicsit, de Livike közben odafeküdt a szobaajtóba (belülről), úgyhogy nem tudott visszajönni. (én visszaaludtam, nem láttam ezt a jelenetet.) :)
Hamarosan feltettem az ágyunkra Livikét, ott még aludt valamennyit, de 7:40 körül már fent volt újra és Levike is ébredt.
Felkeltem, megkapták a tejet, 8 óra után már rendbe is tettem Őket, 8:20-kor pedig már kint voltunk az udvaron.

Apa és Marci már a cseresznyét szedték egy ideje, 13 óra körül hagyták abba, de délután még szedték tovább, akkor már Papa is itthon volt, Ő is szedte.
Még maradt valamennyi, az már lejön egyszerre, ha hozzáfognak...
A gyerekek így nagyrészt rám maradtak, néha Marci is játszogatott és lefoglalta Őket, ha megunta a cseresznyézést és lejött pihenni. :)
Papa hozott reggelire péksüteményeket, egy kakaóscsigát majszolgattak szinte egész délelőtt, leginkább Levike ette, de Livike is jött időnként érte.
Nem akarom elkiabálni, de az utóbbi napokban Levikének megjött az étvágya, sokat és sokfélét eszik szívesen, persze örülünk nagyon, mert ráférne egy kis gyarapodás!
Livike is eszik, de Ő most valahogy nem olyan mértékben, mint eddig, vagy csak Levike indult be nagyon és hozzá képest eszik kevesebbet? Nem tudom, hamarosan súlymérés, majd megtudjuk a száraz tényeket, hogy is állunk súlyilag! :)

11 óra körül elszaladtam a Sparba biciklivel, hogy hozzak bolognai spagettinek való alapanyagokat, mert Apa azt tervezett ebédre főzni.
Hamar meg is jártam, kész is lett a kaja, az idő viszont úgy eltelt, hogy csak 13 óra körül kezdtük az ebédet. Mindketten jól ették a tésztát szósszal és sajttal, mi is ettünk együtt Velük! :)
Kaja után volt egy kis hiszti, mert bejutottak Mamához az irodába, kijönni viszont nem tetszett, de muszáj volt. :(
14 óra is volt talán, amikor letettük Őket aludni.
Apa is majdnem elaludt, de egy telefon felébresztette, utána már nem is aludt.

Mamával 14:30 körül elindultunk vásárolni.
Voltunk a dm-be Papának a névnapjára venni pár dolgot, egyúttal pelenkát is vettem meg még pár piperét...
Utána a Tescoba néztünk ki, ott nem vettem sokmindent, majd az Interspar következett, ahol megintcsak vettem néhány szükséges dolgot, kaját, üdítőt, ilyeneket... Mama is vásárolt mindenhol valamit, úgyhogy a kocsi csomagtartója a végére tele lett. :)))
Amikor bepakolunk, mert szatyrok ugye ritkán vannak nálunk, annyi legalábbis biztos nincs, hogy mindent bele lehessen tenni és itthon csak szépen ki kelljen venni a szatyrokat,nem... itthon kell bepakolni, egy terméket kb 6-szor kell megfogni, mire a helyére kerül itthon, most számoltam ki. :D
Nem álltunk be az udvarra, hogy a gyerekek ne nyekeregjenek az autó láttán, szépen bepakoltunk, amit végig hisztizett Levike, mert azt hitte Mama nem fog bejönni, amikor én bejöttem szatyrokért...

17:30 körül értünk haza, A többiek ugyebár cseresznyét szedtek, a gyerekek elvoltak, csodálatos módon nem voltak morcsosak! Most van az van, hogy gyorsan meg lettek mosdatva, hogy jövünk, vagy tiszták maradtak.. :D
16 óráig aludtak kb, utána szerintem mentek is ki, de ezt nem is nagyon kérdeztem meg Apától..
Megettek egy-egy kisebb méretű banánt, szépen ki is bontották maguknak! :)
Rendes kaját majdnem 19 órakor kaptak, mert előbb nem kérték, jelzik Ők, ha éhesek, hiába akarom etetni Őket, ha nem kérik...
Friss kenyér, - ja, még a kisboltba is beszaladtunk hazafelé:) - párizsi, namost Levike evett kb egy fél szeletnyi kenyeret ami jó vastagra sikerült párizsivel, Livike megevett pár falatkát, meg egy egész szelet párizsit, utána szaladgáltak, nem kérték, én ettem meg, ami mondjuk tervben is volt, hogy enni fogok, azért is vittem ki többet, mint amit a gyerekeknek akartam adni. :)))

Apáéknak hoztunk juhbeles virslit, hogy majd azt vacsoráznak Marcival.
Amíg ettek én gereblyéztem a füvet, söprögettem a lepotyogott cseresznyéket meg faleveleket, stb... Egyszer nézem, hát a gyerekek is ott ültek Apáékkal és ettek! Kapták a kis virsli falatkákat, Levike rendesen kenyérrel és mustárral (!) ette a virslit! Ő, aki eddig meg nem ette volna a mustárt, Livike szokta szeretni. A ketchupot is a Lány szereti, múltkor nem figyeltünk és már a flakonból akarta kiinni, szerencsére nem jön olyan könnyen, mert már kevés van benne:D
(nem szoktak ilyet kapni, csak néha ha ha pizza van, vagy valami amihez kell és Papa vagy Apa eszik, akkor kapnak a gyerekek is egy-két nyalatnyit. :)))

Vacsora után még ki kellett porszívóznom, előtte pakolni, mosogatni... majd előkészítettem mindent a fürdéshez, hogy már lehessen is menni a kádba, ha bejönnek.
20:25-kor Livike hisztizve, visítva jött be, vagyis hozták, hát nem igaz, hogy még ez is kevés, hogy ennyire maradni akart még! :(
Levikét Mama hozta, mert időközben megint betalált Hozzájuk, nézték a Gumimacit a gépen... :) Ő is akart egy kicsit hisztizni, de aztán mégsem. :)
Livike nem akart fürdeni, semmit nem akart, pedig Mama fürdette Őket!
Apáék pakoltak, éjjel megint irány a Tisza-part, csak most Papa is megy, rábeszélték, ha már holnap úgysem dolgozik, mert névnapja lesz! :)
10-re elvileg jönni kell, mert Papának van dolga, Apa azt mondta, Ők is jönni fognak akkor. Ez így nekem jó, a nap nagy részét itthon töltik, nem nekem kell a gyerekekkel egyedül ellenni, - meg Mamának - , éjjel meg ha nem alszanak hát így jártak, nem kötelező 2:30-kor kelni!

21 óra körül már kész is voltunk a gyerekekkel, szépen lefeküdtek mellém, Livikét le is tettem a helyére, Levike is majdnem aludt 21:15 körül, csak épp akkor jött be Marci és Apa... Livike egyből ki az ágyból, Levike le az ágyból.. Na mondom ez jó, várhattak volna még egy kicsit kint, ha már nem jöttek be időben!
Jó.. mindenki a helyére, Livike hamarosan újra az ágyába kérte magát...
Megint felkeltek valamire, ez azt hiszem összesen három vagy négy alkalommal ismétlődött meg, már nagyon untam!
Végül Livike 21:50 körül már ott is maradt az ágyában és elaludt, Levike pedig 22:10 körül aludt el, teszem is le mindjárt a helyére.
Apa is alszik, megyek én is nemsoká.

Ennyi lenne mára, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)