2011. június 12., vasárnap

Vasárnap

Éjjel minden rendben volt, azért Livike vándorolt egy kicsit, szerencsére inkább mellém/keresztbe rám/másik oldalamra feküdt és nem a földre. 6 órától végig a helyén aludt, a vándorlós időszak sem volt túl sok.
Levike 7:30-kor ébredt, jött mellém, elvolt, szerintem már nem nagyon aludt vissza... Én még próbáltam, amíg Livike is alszik. :) Pontban 8 órakor ébredt a Lány, úgyhogy keltem is, mert nem tudtam a konyhában milyen állapotok uralkodnak, mit tudnak szétpakolni, stb. (Apa korábban kelt, de épp nem volt bent...) Jó is, hogy siettem, mert a fürdőszoba ajtaja nyitva volt, a kávés pohár pedig elérhető közelségben volt hagyva a konyhapulton. :))
Hamar rendbe tettük Őket, majd kicsit húztuk az időt a kimenetellel, mert éjjel megint volt eső, - miért ne?! - sár volt, meg elég hűvös is. Az oké, hogy van gumicsizma, de attól még nyakig sarasak lesznek, ha kimennek....
Ettek vajas kiflit, kiborítottak kb 3 deci teát...., hisztiztek, nyűglődtek, ami egyébként kitartott kb egész napra. :((

9:20 körül mentünk ki végre. A csúszdázás már nagyon jól megy mindkettőjüknek, mármint a felmászás, mert csúszni mindenki tud..:D Mégis, mindig ott kell állni valakinek amikor mennek fel, mert folyton egyszerre akarnak menni, nem várja meg egyik a másikat amíg felér, megy közvetlen utána, néha mellé..... Mindig elmondjuk, hogy legalább azt várják meg, amíg az előtte lévő legalább felül a csúszdára! De neem.. főleg Livike akaratos nagyon, csakazértis megy, ha visszafogjuk akkor meg vérig van sértve és jobb esetben félrevonul duzzogni - ilyenkor úúúúgy tudom sajnálni... - vagy behisztizik.
A gumicsizmák egy óra múlva már lekerülhettek, száradt annyit a placc, hogy már nem kellett. :) Jó idő lett, sőt túlságosan is.. azt hittem eső lesz, olyan hirtelen lett fülledt meleg, de szerencsére megúsztuk egész nap. (Majd jön éjjel biztos... )
Telt az idő, ebéd is volt 12:40 körül, fasírt volt és a hirtelen - ötlet és alapanyag hiánya miatt - összedobott zacskós levesből is kaptak egy keveset, de inkább csak a golyókra (levesgyöngy) tettem egy keveset és azt ették.. :)
Álmosak voltak, nyűglődtek, semmi nem volt jó, nem is ettek sokat... :(

Azt hittem majd lesz jó nagy délutáni alvás... Hát, félig meddig lett is, bár később és nem is úgy, mint gondoltam.
13:30 körül jöttünk be. Átöltözés, tej, ágy.
Majd: járkálás, viháncolás, nemalvás, tejrepeta...
Hamarosan Livi elaludt volna, Levi felpiszkálta...
Pár perc múlva Levi is aludt volna, de közben hazajött Apa, aki előtte elment a pékségbe friss dolgokért... Zacskócsörgés, pakolás hangjai... hát egyből mindketten kint termettek a konyhában, hogy ugyan mi finomat hozott Apa. :)
Ettek egy kevés pizzás tekercset, majd újra bevonultunk "aludni".
Nem tudom már hogy volt és mikor, de az a lényeg, hogy Livike 16:35-kor aludt el!
Már letettem róla, ha eddig nem aludtak, akkor most már ne is, mert mi lesz akkor este? De nagyon nyűgös volt, totál szét volt már esve az álmosságtól, persze, hogy hagytam elaludni! 18 órakor ébredt fel! :)))
Levikét nem tudom, hogy aludt-e egyáltalán valamit, talán fél órát, vagy csak nagyon csendben volt.
Apa elaludt még amikor Livike, Levike játszott, elvolt, én közben 17 óra körül kimentem kicsit dudvázni, direkt nem jöttem be közben, hogy ha alszik Levi is, ne keljen fel, csak belestem többször a konyhaajtón, hogy nem fekszik-e esetleg a kövön, de nem láttam, úgyhogy a szobában kellett lennie. :)

18 órától újra kint voltunk, ettek is egy kevés fasirtot, majd sonkás tekercset is, de továbbra is fennállt a nyűgösség, nyávogás, már nagyon idegesítő volt mindenkinek! :((
20 óra után jöttünk be.
Apával fürdettünk, minden rendben volt.
20:40-re lettünk készen.
21:40-re mindketten aludtak. :)
Ennyi a mai nap röviden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)