2011. június 24., péntek

Pénteki dolgok

Éjjel minden rendben volt, Livike felköltözködött mellém az ágyba 6 óra körül, majd 7:15-kor felébredt és tejet kért, kapott. Levike is felébredt 7:30 körül, Ő is megkapta a tejet. 8 órára már kész is voltunk, gyorsan elszaladtam a gyógyszertárba, a gyerekek addig szépen elvoltak, a bébiőr azért be volt dugva a biztonság kedvéért, hogy Mamáék hallják, ha valami van, de nem volt. :)

8:45-ig tudtam halogatni a kimenetelt, éjjel vihar volt, eső is esett, így próbáltam minél később kivinni Őket. Akkor már nem tudtam tovább bent tartani Őket. A konyhában a székeket húzgálták, fel is álltak, úgyhogy a polc és a konyhaszekrény ismét veszélyben van. Kiléptem az ajtón a kinti nadrágjaikért, ennyi épp elég volt arra, hogy Levike felborítsa az egyik hokedlit, ami pontosan Livike bal lábának nagyujján landolt. Fáj, fáj... persze, de ahogy megnéztük, látszott is, hogy bizony ezt nem kicsit ütötte meg! Valószínűleg pont a szék széle ért le először....
Jól be is dagadt, belilult-kékült de még egy kis hámsérülés is lett a lába ujja közepén, ami elég volt ahhoz, hogy ne nagyon engedje még megnézni sem. :( "Any, ne nééééé" vagyis ne nézzem. :( Mama itt volt, bejött a nagy sírásra, Ő próbálta valahogy kideríteni, hogy eltört vagy sem, pontosan mostanáig sem tudjuk, de szerintem csak nagyon megütötte, mert menni tud vele, kissé duzzadt, de nem jobban, mint amilyen rögtön lett.
Napközben, ha eszébe jutott akkor fájlalta, amúgy meg semmi baja nem volt vele.
Alapban nyűgöske volt már reggel is, nyüszögött, cipeltette magát... Ez az állapota megmaradt végig, persze pátyolgattuk is kicsit, mert azért elég fájdalmas lehet ez így is, ha mondjuk nem tört el. Azért amikor úgy állt fel, hogy nyújtotta a kezét, "Anya, segíííííít" (segíts) és úgy kellett kézen fogva járkálni, eléggé adta a jól megszeretgetni való állapotot. :(
Délután és este felé viszont nagyon sírós lett, mint mikor beteg akar lenni, semmi nem volt jó.. Lehet hogy kissé megfáztak a pancsolásoknál, vagy a szélben, mert az ma is volt bőven. Mármint szél...

A délelőtti levegőzés tehát főként Livike pátyolgatásával telt, Levike is előadta magát, hogy Neki is fáj, pedig semmi baja nem volt, de milyen dolog már az, hogy csak a Livike van a figyelem középpontjában! :)
12 óra körül Mama elment egy helyre majd fodrászhoz is, a gyerekekkel viszont kb negyed órát voltam csak egyedül, mert Apáék 12:15 körül hazaértek.
A vihart elég jól megúszták, vittek sátorlapot ami alá be tudtak húzódni, nem áztak, még aludni is tudtak valamennyit éjjel.
Fogtak halat is, úgyhogy lehetett pucolgatni, sőt este felé meg is sütötte Apa mindet!

12:30 körül volt ebéd a gyerekeknek, főztem rizst és üveges kaját kaptak, ettek, de nem fogyott el mind, végül Levike evett többet, még hintázás közben is kérte! :)
13:30 körül tettem le Őket aludni, Marci is bevonult a gyerekekkel és aludt Ő is.
Livike 15 órakor ébredt, Levike csak 16:20 körül! Livikét hamarosan vittem is ki az udvarra, ahogy felkelt, mert nem maradt már bent...
Itt volt Mama öccse, aki kőműves, felmérni a munkát ami majd az átalakítással jár, itt volt a lánya és annak barátja is. Livike bemutatta az igazi jó kislány figurát, egy hangja nem volt, bújt belém majd barátkozóan a vendégekhez is, hagyta magát cipelni és hintáztatni is, nem hisztizett, nem is nagyon szólt csak huncutul mosolygott. :)
Még Papa után sem kiabált, amikor mentek ki a kapun, mint máskor! :) Mintha kicserélték volna!
Miután Levike is felkelt, jöhetett is ki! Legalább amíg nem esik újra az eső, legyenek levegőn. Nagyon lógott a lába! Végül 18 óra után jöttünk be, hideg szél fújt, szemelt az eső is.
Nehéz időszaknak néztünk elébe, Livike nagyon nyűgös volt, Levike is kezdte volna a nyekergést, de inkább átváltott rosszalkodós-birkózós-randalírozós állapotba, Apa a földön feküdt, persze álmos volt, el is aludt, de előtte még jól szétugrálta mindkét gyerkőc a hátát... :)
Ez az a fajta viselkedésük, amikor attól félünk, hogy rosszul esnek, megütik magukat, de nem baj, nem fáj, csak a hancúrozás van!

19:30-kor elkezdtem a fürdetést. Már Livike kész is volt, csak ki kellett volna venni, amit persze Ő nem akart, amikor vittem Levikét is a kádba és Apa is felkelt, Marci is, pedig Ő nem is aludt akkor már csak feküdt....
20 órára kész voltunk. Livike nem is jött ki az ágyából, elaludt majdnem rögtön. Talán azért is volt már annyira nyűgöske, mert álmost volt már. Délelőtt meg talán MÉG álmos volt, azért csinálta! :)

Levike nem akart aludni... 22:30-kor még fent volt, aztán én is elaludtam Vele együtt, Apa is, de Ő még előbb...
éjfél előtt ébredtem, jöttem is ki, hogy megírjam a mai napot, persze már lassan egy óra, de azért a dátumot visszaállítom.

Délután volt pizzás csík evészet, sült halat is ettek kint is és este bent is, joghurt, tea, minden volt! :)

Ennyi lenne mára, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)