2011. június 22., szerda

Szerda

Éjjel minden rendben volt. Levike 5:15 körül közénk fészkelte magát, majd miután Apa felkelt 6:30 körül, már teljesen elfoglalhatta az ágy másik oldalát. :)
Tejet is kapott, 7 óra után Livike is felébredt, kapott Ő is tejet, úgyhogy mire véglegesen keltünk már mindketten megitták a tej nagy részét, majd még aludtak egyet. :)
8 órakor ébredtem fel sokadjára Livike fészkelődésére. Levike 8:20 körül ébredt!
Hamrosan felöltöztettem Őket és 8:35-kor már kint is voltunk az udvaron.
Már akkor nagyon meleg volt...

Apa és Marci még korán elmentek a városba, kicsit vásárolgatni akartak egy-két ruhát, cipőt, egyebet, csak épp azt nem tudták, hogy minden üzlet 9-kor nyit...
Csak eltelt az idő valahogy, 11 óra körül értek haza. Piacon is voltak, hogy legyen ebédnek való.

A gyerekekkel elvoltunk, persze kellett Mama jelenléte is, én nem voltam elég. :(
Miután Apáék haza értek volt pancsolás a gyerekeknek, Livikének még mindig szokása kifelé pancsolni, folyton elfogy a vize a medencéből.
Majdnem egy órát fürödtek, majd következett az ebéd, megették a tegnapról maradt pörköltet, majd még kb ugyanannyit hozott ki Mama, azt is megették! :)

12:30 körül tettem le Őket aludni, nem kellett könyörögni egyikőjüknek sem! :)
Jó nagyot aludtak!
Livike 15 órakor ébredt, ki is vittem rögtön, bár épp Levike is felkelhetett volna ennyi alvás után, de Ő még aludt.. 16 óra után ébredt, úgyhogy előre sajnáltam magam, hogy majd éjfélig nem lesz alvás este. :)
Végül lett, 22:20 körül "már" aludt, ami a délutáni maratonhoz viszonyítva koránnak számít! :)

Délután volt sok játék odakint, nekem pedig egy óra vasalás idebent, ha esetleg nem lett volna eléggé melegem...! :) Mindegy volt már, meg kellett csinálni, ma is mostam egy jó nagy adagot, de még ott halmozódott két adagnyi gyerekcucc is vasalásra várva :( Kész van, ez a lényeg.

Ettek pizzás rudat, majd fejenként vagy másfél cső főtt kukoricát is, mert Papa hozott délután, meg is főztük rögtön. :)
Levike 20 óra körül még nagy éhenkórász módján ült le a kerti asztalhoz, Mama szerintem azt hitte, nem kaptak enni ebéd óta... :) Vittem egy kis főtt husit, mert ma kakaslevest főzött Apa, bár még nem ettünk belőle, csak megfőzte a pirított máj után azt is. (én összesen egy krumplipürét csináltam a mai ebédhez)
A húst eszegették, de szerintem túl éhesek már nem lehettek. :)
A teát nyomták egész nap, de ilyen melegben kell is a sok folyadék!
Megjelentek az első szúnyogcsípések is a gyerekeken, leginkább Levikénél kell vigyázni, mert Neki mindig csúnyán megdagadtak eddig a csípések. :(
Szúnyog egyébként elvétve van még csak, de vannak valami kis fekete bogarak, amik szintén csípnek, azok engem is mindig megtalálnak. :(

Most eszemben van, így leírom a jelenlegi kedvenc "mondatot", amit Levike szokott mondani, kérdezni szépen tisztán: "Anya, mi a baj?" :) vagy pl Livike sírt, akkor meg így: "Mi a Jaja baj?" vagyis mi baja Livikének? :)

Este Mama látta, hogy a muskátli igencsak meg van tépázva, kérdezte is, hogy ki szedte le a virágokat? Erre mindketten egymást túllicitálva erősködtek, hogy "én, én" :)) Apa mondta, hogy na igen, fő az őszinteség, mindkettő magára vállalta. :) Erre Levike hirtelen ránézett és elkiáltotta, hogy "Apa" majd "Marci" szóval a végén már mindenki meg lett vádolva a virág leszedésével, majd a végén kiegyeztek azzal, hogy Livike volt, amit egyébként el is tudok képzelni, Neki szokása mindent leszedni, az éretlen szőlőtől kezdve az almáig. :( Nem lesz itt idén semminek termése ami elérhető közelségben van. :(

20 óra után jöttünk be, most sikerült hiszti nélkül. :)
21 óra körül már kész voltunk, Livike nem is jött most ki az ágyából, ott aludt el ügyesen.
Levike fészkelődött egy ideig, néha felkelt, egyszer be is ment az ágyába, lefeküdt, de pár perc múlva újra köztünk volt. :) Már alszik, a helyére is tettem.

Ennyi lenne mára, holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)