2011. szeptember 11., vasárnap

Vasárnap folytatás

Nézzük, mi is volt még ma:
Livike 15:45-kor ébredt, épp be tudtam csukni a laptopot, mielőtt meglátta volna és idejött volna Gumimacit kunyizni.. :))
Gyorsan vittem is pisilni, majd Ő maga úgy döntött, hogy kimegy, ezt közölte is, "kimegyek" felkiáltással, húzta a papucsát és ment... Meleg volt még nagyon, szerettem volna bent tartani, de nem sikerült.
Nem volt semmi gond Vele kint, 16 órakor Levike is megjelent Mamával, kb Ő is akkor ébredt, csak Mama bent tudta tartani még ennyi ideig. :))
Ettek tejszeletet, majd szőlőt is, telt az idő..
Én már azt sem tudom mit csináltak.. ja igen! Papa rendezgette a fóliasátor alatt az odahordott földet, ott kóricáltak a gyerekek is, én valamikor elkezdtem tojásos krumplit gyártani, jól el is ment vele az idő, mire több részletben kisütöttem a krumplit, majd rásütöttem a tojást. 18 óra körül lett kész.

A gyerekek nem nagyon akartak enni, inkább csak ittak ma egész nap. Levike Mamával elég jól megette a tojásos krumplit, Livike csak csipegetett, majd később még ettek belőle.
Volt bent Mamáéknál fénykép nézegetés is, na igen... nagyon le vagyok már maradva itt a képekkel, a Facebookon ugye csak az látja, aki ismerős, de ott is Mama a gyors, Ő tesz fel mindig képeket, én nem. :(( A maiak - és már vagy két adag - még nincs is letöltve nálam. :((
Idővel meglesznek, ígérem!

Mivel délután sokat aludtak, nem igyekeztünk nagyon a fürdéssel, de azért 20 órakor bejöttünk, Levikét el tudtuk bolondítani a teliholddal, így nem hisztizett Mama után, néztük kicsit kint a holdat és úgy jöttünk be. :))

Mivel pelus egész délután nem volt rajtuk, igyekeztem a fürdés előkészítésével, nehogy a játék hevében idebent menjenek ki.... :)

Fürdeni megint nem nagyon akartak, utána aludni meg végképp!
Livike 21:30 körül aludt el, Levike csak 22:40 körül. Nem volt egyszerű a mai este sem.

Ennyi mára, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)