2011. szeptember 3., szombat

Szombat eddig

Éjjel aludtunk, 5:30-kor kért Levike tejet, be is feküdt mellém, úgyhogy utána már ott is aludt. Apa 6:30-kor kelt, mentek Mamáékkal horgászversenyre.
Mi még aludtunk 7:45-ig. Jól elvoltak, nem nagyon akartak öltözködni, pedig még mondtam is 8 óra után, hogy igyekezzünk öltözni, mert mindjárt jön a Dédi Mama. :) Jött is, 8:35-kor még Levikénél tartottam, félig volt átöltöztetve. :))

Kint elvoltak, A Dédivel szerencsére jól megvannak, párszor azért rájuk kellett szólnia.
Én először elszaladtam biciklivel a boltba, majd nekikezdtem az ebédnek, ami ma paprikás krumpli lett kolbásszal és nokedlivel.
Pont délre lettem készen vele.

Ettünk, a gyerekek nem nagyon akarták, álmosnak tűntek, de azért elég jól megették a Dédi segítségével. Mi is ettünk, majd 12:45 körül bementünk, hogy most már alvás...

Nem aludtak el! Levike pedig már itt az asztalnál dőlt-borult, utána mégis felélénkült. Rohangáltak, visítoztak, rosszak voltak!

A Dédi Mama 13:30-kor elindult haza, a gyerekek pedig végül 14 órakor aludtak el.
Végre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)