2011. szeptember 6., kedd

Keddi összefoglaló

A mai nap nagy része talán könnyebben telt, bár így utólag lehet, hogy nem merném ezt kijelenteni.. Az este megint ott volt.. :(

Éjjel vándoroltak, először Livike költözött mellém, majd hajnalban le a földre, ahonnan nem mertem felvenni, hogy nehogy felébredjen, bár a macin feküdt, de akkor is.. mondjuk nem volt hideg.
Levike is jött 6:40 körül, kért tejet, kapott és aludt még közöttünk.
Livike csinálta ma is az ébresztőt 7:15-kor, jött-ment, elvolt, 7:40-kor keltünk. Már felöltöztettem, amikor Levike is felébredt, 8 óra után mentünk ki az udvarra. Ma nem volt olyan jó idő, hosszú nadrág kellett, sőt később még hosszú ujjú felsőt is adtam Rájuk, mert hidegnek gondoltam az időt.

Eléggé esőre állt az idő, rizses húst főztem, a gyerekek nem akartak sehogy sem maradni, folyton a rosszban voltak megint. Mamának dolgoznia kellett, Papa elment már korábban dolgozni, Apa a ház hátuljánál segítkezett, szóval maradtam én, hogy felügyeljem a gyerekeket és közben főzzek is. Na ez az, ami nehezen megy. Kint a garázsban csináltunk egy kis placcot, pléddel, hogy azon építőzzenek, amit kb 5 percig csináltak is, de utána érdekesebb volt minden más, a satupadban a szerszámok, és egyéb dolgok, amik egyáltalán nem az Ő kezükbe valók.
Livike egyszer jól bele is nyúlt valamibe, ami elvágta az ujját. :( Jó, hogy Apa épp itt volt, de jött Mama is a sírásra. Le lett ragasztva, ami ellen nagyon tud tiltakozni a Lány, bezzeg, ha nem neki kell a ragtapasz meg a Betadin, akkor kérné, meg műbalhét rendez, hogy fáj és Ő is kér.... :D

Az ebéd elkészült, mondhatni sós lett, dehát így jártam. :((( Azért egy fél tányér híján elfogyott.. :)) Én mindig csínján bánok a fűszerekkel, sokszor inkább kell még bele só vagy bármi, most nem tudom mi lett, bár úgy fűszerezni, hogy közben folyton hátra fordulok meg rájuk szólok, nem nagyon lehet...
Nem hibáztatom a gyerekeket persze, tanulni kell még nekem ezt a főzés dolgot.. :(

12:45 körül jöttünk be, előtte ettek, abban Mama is segített.
Most itt aludtak, mert Mama ment edzésre, meg egyébként is, itt a helyük.
Szó nélkül elfogadták a helyzetet, le is feküdtek a tejjel, én még mosogattam, és simán ki tudtam menni. 13:30 körül bejöttem, Livike nem aludt! Levike szerintem rögtön elaludt, ahogy lefeküdt.
Livike odafeküdt a mi ágyunkra, kapott még egy kis tejet, odafeküdtem mellé a földre és 14 óra körül már aludt is.

Levike 14:30-kor ébredt, egyből jött is kifelé, még kicsit ült az ölemben, ébredezett, majd jól elvolt, nem rosszalkodott egyáltalán egyedül.
Livike 15 órakor jött ki, utána már kezdtek beindulni. :) Fociztunk, közben jött egy ismerős/félig rokon (Mama barátnője), Vele jól elvoltak, majd Ők elmentek Mamával egy helyre, de addigra már Papa is haza ért és Apáék is befejezték a munkát.

Este felé már kezdődött a nyűglődés, egyébként ettek szőlőt, rizses húst is még akkor, amikor Papa evett (18 óra után), előtte még sonkás zsömlét, de azt főleg Levike...
Ma nem mentünk el sétálni, itthon csúszdáztak, de azt is olyan lüke módon.. nem várták ki egymást, lökték volna le egymást a csúszdán, stb.. :(((
Volt szúnyog írtás is, na az tetszett, hogy jön a "repcsi" :))))

Gyorsan még kiporszívóztam, majd 19:20 körül bejöttek, szépen ügyesen az ágyunkon fekve megvárták, míg végzek a takarítással.. :))
Fürdeni persze megint nem akartak jönni. Közben Apa nekiállt enni, még volt sült hal, a gyerekek is beszálltak, ettek halat is és pirítóst is majonézzel meg ketchuppal...
Sokat nem ettek, csak időhúzás volt szerintem.....
20 óra elmúlt, hogy végre beimádkoztam Őket a kádba kisebb hiszti kíséretében. :((

A film első részének fele már rég lement, amikor kész lettünk. Livike elég hamar elaludt, bújós volt, amit szeretek kihasználni, mert ritka pillanat Nála.. :))))
Levike nem akart aludni, folyton az ágy szélére ment és ott a rugót huzigálta meg rugdosta az ágy lábát, amitől én frászt kaptam. :(((
22 óra körül aludt el végre Ő is!

Éjjel biztos jönnek majd mellém/közénk....
Nem tudom hogy lesz ez a külön szoba dolog majd, amikor soha nem aludtak még egyedül... szerintem jó ideig ott kell majd aludnom Velük...
Na majd meglátjuk, nem akarok ennyire ráparázni erre a dologra, majd folyamatában kialakul minden.

Ennyi mára, holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)