2011. szeptember 26., hétfő

Hónapforduló - 31. és a hétfői nap összefoglalója

Reggel mértem súlyt, arra csak most este jöttem rá, ahogy megnéztem az előző súlyadatokat, hogy Levike nem hízott semmit, sőt ha adunk az öt dekára, akkor még kevesebb is lett. Rosszkor jött az utóbbi napok hasmenéses jellegű lefolyása. Bár az sosem jön jókor, biztos, hogy visszavetette a súlyát. :(
Livike gyarapodott, túllépte a 12 kg-ot! Konkrétan az adatok:
Livike: 12,10 kg,
Levike:11,33 kg.
(Levike nagydolog után volt már ekkor is, bár normálisnak volt mondható a termés...)

A hónapfordulós kategóriákat átgondolva, túl sok változásról nem tudok beszámolni.
Sokat beszélnek, persze még mindig sok a halandzsa vagy a csak általunk érhető szó, mondat, de egyre ügyesebbek már! Egymással is elbeszélgetnek sokszor. :))))

Egyre nehezebben bírok velük, vagyis szerencsére ritka, hogy egyedül kell kezelni a dolgokat, mert már nagyon nehéz, szinte lehetetlen bármit is elérnem Náluk, amit Ők nem akarnak. Legyen ez egy szimpla kézmosásra kérés vagy pl pulcsi felvétel... Livike első reakciója az, hogy ellenkező irányba kezd el szaladni és véletlen sem jön oda. Sokszor "nem" a válasz, de ugye ez megszokott ebben a korban. Levike még jobban együttműködik, de ha "belé bújik a kisördög", akkor aztán beszélhetek Neki is!

Fogak terén Livikének ugyebár már meg van a 20 foga, Levike pedig végre elkezdte növeszteni azt a négy utolsót... a bal alsó ötös már majdnem kint van teljesen! A többi még dudor.. Valamiért mindig az alsó, első fogait piszkálja meg rágja az ujját... Lehet, hogy fáj az egész ínye, ahogy készül a hely hátul a fogaknak?
Mosni maguknak még nem nagyon tudják, jobb' szeretik lenyalni a fogkrémet, így segíteni kell mosni a fogaikat.

Az evés még mindig változó, Livike nagyon szereti a tésztákat, szerintem azért is hízik jobban, mint Levike... a húst néha totál kiválogatja pl pörköltből, de a rántott húst meg megeszi.. Levike is jól eszik, ha úgy van kedve, szóval még mindig nem tudok és talán már soha nem is fogok tudni általánosítani az evéssel kapcsolatban, változó az étvágyuk, a mennyiségek, amit megesznek. Nadehát... ha belegondolunk, így van ez velünk is, nem? :))

Nem tudom mi maradt ki, a beszédlista az tuti megint tolódik, meg képpel is rég jelentkeztem... :((  Sokat kell pótolnom, bár lehet, hogy az lesz, hogy a napokban beteszek pár aktuális képet és majd valamikor lesz album is időrendben. Tudom, hogy nincs túl nagy olvasottsága a blognak, de azért biztos vannak néhányan, akik nem látják a Facebookos képeinket, ott is Mamáét, mert én oda sem teszek képeket... :(
Nekik és persze magunknak is a későbbiekre, ideje lenne már pótolnom a lemaradást!
Igyekszem.

Ennyit a hónapfordulóról, nézzük a mai napot röviden:

Éjjel volt több ébredés is, nem is emlékszem, hogy Levike mikor jött mellém, de előtte már Livike kapott tejet 5:30-kor, Levike 7:20-kor kérte.
Kivételesen én keltem előbb és nem Livike! Ő 7:30-kor ébredt, kapott tejet és szokás szerint elfoglalta a helyemet, esélyem sem volt még visszafeküdni kicsit. Nem is volt már rá idő, készülődtem, indult a reggel. Ma nem volt olyan rossz az indulásunk, csak lassú, csúszásban voltunk a megszokotthoz képest, mire kész lettünk a súlyméréssel egybekötött öltözködésen és kimentünk, már 8:40 volt! Pedig Apa is segített. Egyedül még tovább tartott volna.

Nem volt túl meleg reggel, de dél körül azért már elég volt a rövid ujjú body is, délután is, majd este felé felkerültek a hosszú ujjú pólók is. Reggel még ezekre kellett melegítő felső szerű cucc is...
9 órakor mentem a kisboltba, volt még szerencsére minden ami kell. Tej, zsömle, némi péksütemény... ez a lényeg.. :)
Viszonylag gyorsan eltelt a délelőtt, persze a gyerekek már nyakig voltak a homokban, főleg amíg nem jöttek a munkások. Utána már a malter is bejátszott, ha nem figyeltünk eléggé :))) Na jó, csak az ujjaikat mártották bele....

Livike ma nagyon kísértette a sorsot.... Először reggel nem akart kijönni az irodából, Mamának telefon volt, igyekezni kellett. Az éjjelre elválasztónak odatett ajtóba megkapaszkodott, ami így megindult.. csak azon múlt, hogy nem esett rá, hogy meg tudtam tartani, meg a támasztéknak oda tett cementes zsákok is fogtak valamennyit, hogy ne dőljön olyan hirtelen el! Én úgy megijedtem! Itt üti agyon ezt a lányt egy ajtó...! :(((
Apa is itt volt, csak a másik végén a folyosónak, ragasztotta le maszkolóval az ablakok széleit meg az oszlopokat, mert ma vakolták fel a fal belső részeit. Szóval jött Ő, ahogy hirtelen kiabáltam, hogy ráesik Livire az ajtó! vagy mittudomén már mit mondtam... de akkor is, addig nekem kellett tartani. Livike is megijedt persze, már rég kiszaladt, szerencsére nem maradt ott már akkor sem, amikor tartottam az ajtót...
Ez volt az egyik dolog.. Nem sokkal később Apa látta, hogy jön hátulról és a kezében van a bolhairtó kutyasampon kinyitott tetővel. Na még ez kell! Azt mondta, hogy megkóstolta és ivott is, és hogy rossz... Gyorsan itattunk tejet, de nem igazán kérte. Kubut ivott inkább, de már nem fintorgott, Levike is azt mondta kérdésre, hogy itta is Livike, nem csak szagolta, de ugye ez vagy igaz, vagy nem. A leheletén nem érződött a szag, rosszul sem volt, szerintem csak megszagolhatta, max megnyalta a tetejét, de biztos nem nyelte le. Reméljük legalábbis. Innentől kezdve a nyomában voltunk, el lett barikádozva a fóliába vezető rész, de persze ezzel azt érte el Mama, hogy mi nem tudunk könnyen bemenni, de a gyerekek még be tudnak bújni.... :)
Utána már csak ilyen kisebb esések voltak, nem jártak látható sérüléssel, csak kis sírással... ezek már mindennaposak.

Ebédre tojásos tészta volt, jól ették, bár Livike kiválogatta a tojást és csak a tésztát ette szinte! Levike nem válogatta, "együtt kell enni", mondta Livikének. :))))
13 óra volt kb, amikor elkezdte Mama az altatást, majd jött egy ügyfél, akkor kiment, Levike viszont nem akart aludni, így Mama visszajött és Ő altatta el.
Én hamarosan elszaladtam a dm-be pelenkáért és ettem egy hamburgert is, ha már arra jártam... :)
Levike 14:10 körül ébredt, nem tudom pontosan, csak kb így számoltam ki, ha igaz az, amit Apa mondott, hogy fél óra múlva kelt fel, ahogy elmentem...
Livike 15:20-ig aludt, ezt pontosan tudom, hiszen már itt voltam. :)))
Ahhoz képest Livike aludt el este hamarabb, pedig Ő tényleg sokat aludt délután. :)

Délután megint benne voltak mindenben.... nem is idegesítem már magam rajta. :(
Uzsonnára túrórudi és mákos kifli volt, vacsorára bundás kenyér.

19:10-kor jöttünk be, egyből mehettek fürdeni. A homokozásnak köszönhetően ma is hajat kellett mosni.
19:40 lehetett kb, amikor már ágyban voltak. Livike 20:20 körül már aludt szépen a saját ágyában, mert bemenekült oda Levike elől, aki piszkálta egyfolytában! :(((
Levike 21:30 körül alhatott el, nem igazán tudom, én is elaludtam kicsit, bár többször felébredtem, mindig lusta voltam kijönni, így csak 23 óra után vettem rá magam, hogy még kijöjjek enni, megírni a mai napot, majd gyorsan letusolni és aludni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)