2011. szeptember 14., szerda

Szerda

Éjjel aludtunk, Levike jött közénk 6:45-kor, kapott tejet is. Livike 7:30-kor jött, bár már nem igazán tudtam vissza aludni előtte sem.
Felkeltünk, telt az idő.
8:20 lehetett, amikor kimentünk az udvarra. Még ma sem jöttek a munkások, de holnap már igen, sőt holnaptól beindul a nagyüzem... rontás-bontás, szombaton mostmár biztos, hogy itt lesz az összes nyílászáró, a mieink is, hétfőn elvileg beépítenek mindent. Közben ugye ki kell szedni Mamáéknál a régi ablakokat, ahova ajtó megy azt is, nálunk meg még itt a konyhában is a falat.. de azt lehet, hogy majd utólag, szóval most lesz hajtás bőven! Most ebben a pár napban, majd lehet, hogy nem mindig fogok tudni írni, majd meglátjuk.
Az lenne a jó, ha a gyerekeket valahova el lehetne vinni erre az időre, lesz itt elég felfordulás, még Őket is kerülgetni kell, nem beszélve arról, hogy egyedül nem bírok Velük, Mamának pakolnia kell, nem fog tudni foglalkozni a gyerekekkel, akik emiatt tuti hisztizni, ordítani fognak, láb alatt lesznek, stb. Előre félek! :( Szerintem ezt most nem parázom túl, nehéz lesz! Az, hogy kosz, szutyok, stb lesz.... hát egye fene, nehéz elviselni, de majd kitakarítunk...:(( Mondom ezt most, amúgy meg minden bajom van, attól is, hogy ami már most van, hogy folyton behordjuk a port, stb.. mindig arra gondolok ilyenkor, hogy lesz ennél még rosszabb is, amikor ki lesz bontva a fal, fólia, stb... :)))

Kint jóideig egyedül voltam a gyerekekkel, bár Apa itthon volt, de csiszolt, fűrészelt, lenolajkencézett... még a tetőnk végét meg elöl egy kis részt kell bedeszkázni.

Mamát persze reggel meglátta Levike, onnantól kezdve ment a hiszti, hogy nem mehet be, majd bemehetett, Livike mikor észrevette, hogy hol a Levi, Ő is rákezdett. Közben 10 óráig azon agyaltam, hogy mi a francot kellene főzni, amit a gyerekek is megesznek, nekünk is jó, hamar meg van és van is itthon alapanyag...
Nehéz dolog ez a főzés téma..!
Végül pirított leves lett, csak most nagykockából, nem tarhonyából. Jó sok, szerintem holnapra is elég lesz.
11 óra után már nagyon nyűglődtek a gyerekek, délben ehettek is, amit Levike jól is teljesített, Livike kevésbé. Alig evett valamit. :((

12:30 körül jöttünk be. Letusoltam mindkettőjüket, mert szutykosak voltak....
Megkapták a tejet, majdnem el is aludtak, aztán mégsem....
13:30 után már elég mérges voltam, hogy még mindig nem alszanak, nekem meg mennem kellett már nagyon több helyre is. :(

Levike aludt kb fél órát, Livike semmit!
Voltam kulcsot másoltatni, majd beszaladtam a dm-be, utána a Sparba....
Apa elmondása szerint rosszak voltak! Na végre! És nem vagyok kárörvendő, de soha nem hiszi el, hogy milyenek, mert Ő mindig kifogja, hogy vagy alszanak, vagy szépen elvannak......

17 óra is elmúlt, mire kimentünk újra az udvarra. Előtte kirakóztunk, de hamar megunták, inkább dobálóztak a fa elemekkel, ami ugye nem épp jó dolog.

Kint megintcsak benne voltak mindenben, amiben nem kellett volna. Apa lefestette a deszkákat, ott is folyton láb alatt voltak. Homok, sóder, kutya... a három negatív dolog ma is meg volt!

Sütöttem szalonnát, jó húsos, semmi zsír nem sült ki belőle.. :))) Finom volt!
Közben Mamáék elmentek a céghez, ahol az ablakokat-ajtókat rendeltük, meg még Papának volt címe is, úgyhogy 19:30 körül értek haza.
Sajnos a gyerekek még kint kóricáltak, Levikét már becsaltam enni, de amint meghallotta a nagykapu nyílását rohant is ki Mamához. Mama bement, Levike az ajtóban hisztizett. Felvettem, behoztam... szerencsére hamar elfelejtette mi baja is volt, szépen folytatta az evést.
Livike is jött - nem magától, Apa hozta be - , evett Ő is kicsit, majd almát kért, kapott.. ették mindketten. Levike sült szalonnával, zsömlével felváltva. Livike csak zsömlével.
Utána még megettek egy kopasz barackot is, Apa adta.. én nem mertem volna éjszakára, tej előtt ilyet adni!
Délután amíg oda voltam, volt tejszelet, túrórudi, ropi is... Dőzsöltek! :) Én vagy csak tejszeletet, vagy csak rudit adok egy nap, nem mindkettőt!

Mivel Livike nem aludt délután, estére igencsak nyűgös lett. Fürdeni sem akart, de muszáj volt...
20:15-re lettünk készen, épp kezdődött a film is.
Livike szinte egyből el is aludt  helyén, Levike nem akart.... nem volt egyszerű a mai este sem, de 22:40 körül mégis elaludt végre.

Na ennyi lenne mára nagyjából, most már semmit nem ígérek, hogy mikor jövök... ahogy sikerül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)