2011. szeptember 28., szerda

Szerda

Az éjszaka jól telt, a reggel viszont korán érkezett megint. Levike 6:30-kor kért tejet, közénk feküdt, még vissza is tudtunk kicsit aludni. Tőle lehet, de ha már Livike is felébred, akkor annyi, mert egyrészt elfoglalja a helyem és nem enged visszafeküdni, másrészt szökik... :)
Livike 7 órakor ébredt. Én felkeltem, készülődtem... 7:30 körül kezdtünk öltözködni, pakolászni, stb...
Kint elég hűvös volt ma reggel is, most este is hideg lett....

Ma is megvolt a szokásos "mindenben benne lenni jó dolog" hangulat..
Ebédre rizses húst főztem, bár a gyerekek szinte alig ették, inkább csak Levike ette... pedig Ő már előtte megette a reggeli pizzás csiga maradékát, azelőtt pedig Livikével együtt megettek jócsomó dióbelet is.

Livike sportot űz abból, hogy ugráltat engem és nem fogad szót. :( Ha hívom, elszalad, visszafelesel, stb. :(

13:20 körül kezdte Mama az altatást. Hamar el is aludtak,de még egy óra sem volt, Levike fel is ébredt. Mama visszaaltatta, de pár perc után megint csak rohangált.
Eltelt a délután is, volt túró rudi és tejszelet evés, később megették a tegnap zóu

18:30 körül kimentünk az utcára, a gyerekek motorral voltak, mi pedig alig győztük utolérni Őket.
Ahogy haza értünk egyből ettek, majd 19:10 körül jöttünk is e fürdeni.


Levike aludt el elsőnek! Ilyen se nagyon vlt még. Livike 21:20 körül már aludt.
Nem tudok már mit írni és álmos is lettem... úgyhogy megyek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)