2011. szeptember 17., szombat

Szombat - az igazi felfordulás kezdete

Mert ugyebár építkezünk, felújítunk. A mai nappal jutott odáig a dolog, hogy nagyon bele kellett húzni. Holnap még hasonlóképpen lesz. Ma ki lett szedve itt nálunk a bejárati ajtó és a mellette lévő ablak, így most fólia falunk van. :) Kellemesen csalódtam este felé, amikor bejöttem a kinti takarítás után szét nézni, mi is lehet idebent. Minimális por! Azt hittem, hogy több be fog jönni. Persze a konyhaszekrény is le volt nejlonozva meg a szoba ajtó is, de ide azért épp jöhetett is volna még be por, amilyen vehemenciával szedte a kőműves srác a falat....
Már tegnap ki lett bontva a a régi kis szoba fal Mamáéknál, azt ma folytatták, valamint az ottani másik falat is elkezdték bontani.... ezzel együtt a szintén ottani előszoba falat is elkezdték kiszedni, Papa pedig kint az utcafronton a két szoba ablakának helyét csinálta... Volt bőven munka, kosz és por...!

Délelőtt egyrészt egyedül voltam a gyerekekkel, a reggel 7 órás ébredés után még 8:20-ig en elvoltak a tejjel meg a mese nézéssel, utána mentünk ki az udvarra.
Mama főzött ma borsólevest, rántott karfiolt és pirított csirkemájat is, hozzá krumplipürét. Mindent már Levike ott tartózkodásával, mert be kellett engednie, ha nem akartuk, hogy az ajtóban hisztizzen. Livike kint volt továbbra is, próbáltam felügyelni, de Őt nehéz, még egyedül is!

12:20 körül megebédeltek, majd 13 óra körül letette Őket Mama aludni, Ő maradt itt, pár perc alatt aludtak is! Mi közben ebédeltünk Papával és Apával. Mama is jött, majd én elmentem a Sparba ásványvízért és papírtörlőért. Mire visszajöttem már fent voltak!
Nem aludtak valami sokat, kb összesen egy órát. :(

Újra kint voltunk, vagyis bent, a garázsban. Mama játszott a gyerekekkel, hiszen úgyis csak Vele vannak így el, ha én maradtam volna, rögtön kijöttek volna a porba...
Én is mindig csináltam valamit, falfestéket vakartam, majd téglát pakoltam, később takarítottam a törmeléket meg összesöpörtem, ilyenek... Mama egy idő után bevitte a gyerekeket az irodába, az egyetlen - még - rombolásmentes helyiségbe.
Ettek, ittak, játszottak, elvoltak. Előtte még megpróbáltuk elvinni Őket játszótérre, de Mamának be kellett jönnie, én kint maradtam a gyerekekkel, viszont jönni egyikőjük sem akart, mert "megvár Mama" volt a válasz arra, hogy gyerünk sétálni. :)
Így bejöttünk, mert Mama sem tudott jönni hamar, fóliázni kellett az előszobát.

Hamarosan Mama kézbe vette az irányítást gyerek fronton. :) Elmentek sétálni, kint az utcán voltak egy csomó ideig, míg itt bent poroltunk, pakoltunk, majd én hozzáfogtam takarítani, törmeléket hordani. Utána bementek és elvoltak...

20 óra is elmúlt már, mire minden készen lett, felmosva amit fel kell, járda kint fellocsolva, stb... legyen már viszonylagos tisztaság a felfordulás közepén is, még ha holnap lehet is ugyanezt elölről kezdeni!

Igazából ezzel telt a napunk, a fürdés most sem ment túl simán, de azért kész lettünk.
Livike rögtön el is aludt a helyén, Levike 21:30-kor aludt el. Nem rossz arány :)

A bontásból még hátra van a Mamáék előszobájának az első fala, a mostani iroda - leendő gyerekszoba - eleje, ugyanennek

a teraszunk felé néző részén ablak helyén ajtónyílás készítése, valamint ugyanez a mostani szobaablakunkkal.
Kint az utcafronton a két ablak.

Kb ennyi volt a mai nap, holnap jövök, vagy nem, majd meglátjuk.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)