2011. szeptember 8., csütörtök

... és a folytatás

Az alvás elég jól sikerült, Livike másfél, Levike két és fél órát aludt!
Kimenni még nem tudtunk, mert a kőművesek még dolgoztak, ma a teraszunk falát rakták fel, vagyis az alját, mert 90 cm fölött már az ablakok lesznek. Por volt és minden, ami ilyenkor szokott...
17:20 körül mentünk ki, Mama is haza ért addigra, hozott "nyamit", mármint volt a kisboltban is.. :)) Miután elmentek a munkások, nagyjából még összesöpörtem, pakolásztam, a gyerekek elvoltak Mamával, majd úgy jöttek ki.

Nem nagyon tudták magukat elfoglalni, folyton a frissen rakott falat piszkálta Livike, vagyis az itong téglák között a kötőanyagot meg ilyeneket.. ha nem azt, akkor a kutyát nyúzta, vagy a homokban/sóderben volt.... szokásos.. :( Levike motorozott, elvolt, csúszdáztak is, telt az idő.

Mielőtt komolyabb kaját is adhattam volna, Apa kitalálta, hogy palacsintát süt, ami nem volt rossz ötlet, csak épp a gyerekek hallani sem akartak holmi párizsiról, zsömléről, vagy sajtos kifliről... csak a "paji" :))))
Megettek vagy hatot... úgy üresen, ahogy sült, hűlt egy kicsit és ették! Amúgy is fele adagot csinált Apa, így nem is lett túl sok.. Mamáéknak is alig tudtunk átadni most pár darabot. :((
Hát... valamivel legalább jól laktak a gyerekek, még ha nem is ezzel kellett volna, de nem rendszeres dolog úgysem. :)

Amikor Mamáékhoz bevittem a palacsintát, nem csuktam be magam mögött az ajtót, ez elég volt ahhoz, hogy Levike meglássa Mamát és hisztizzen utána.. bár elvittem onnan, de nem akarta abba hagyni. :( Épp kerestem volna valamit a garázsban, amivel elterelhetem a figyelmét (tuti nem sikerült volna!) amikor láttam, hogy Mama kijött... na azt az örömet...! letörölgettem a könnyeit és elengedtem.. szaladt egyből Mamához! :))
Hideg volt nagyon! Most is az van.. nem igaz, hogy egy-két nap alatt ennyit tud hűlni a levegő, hogy egyszer éjjel nyitva kell legyen az ablak, olyan meleg van, most meg ha kimegyek fázom...:(

19:20 körül jöttünk be. Nem akartak még, de muszáj volt!
Kiengedtem a fürdővizet, tej előkészítve a mikróban, na irány a kád.. meg ahogy én azt elképzelem! 19:55-kor már sikerült is beimádkozni Levikét a kádba, gyorsan megfürdettem, fogat mostunk, jöttünk is ki, bár Livike épp jött, de nem baj. Őt Apa rendezte, addig én Levikét töröltem, öltöztettem.
A film már ment, amikor lefeküdtünk mindannyian a nagy ágyra. Aludni persze nem akartak! Jajj... mi lesz itt! Jövés-menés, stb.....
Livike végre 21 óra körül el is aludt, Levike pedig 22 órakor.... de előtte már nem tudtam mit kezdjek Vele, annyira rossz volt. :(( Most nyugi van, kiterülve alszik a mi ágyunkon, mindjárt le is teszem a helyére. Ja..., tévé nuku! Kikapcsoltam, amikor nagyon rohangáltak még 21 óra körül, azóta is úgy van...! Ez a büntetés, "bekapcsol tévé" és társai nem hatottak meg! Mondjuk ki tud velem tolni Levi, mert én kikapcsolom a távirányítóval, Ő bekapcsolja a tévén..:D De három próbálkozás után megértette, hogy NEM lesz bekapcsolva, sőt még úgy is maradt, ha akartam volna sem tudtam volna simán bekapcsolni, csak ha odamegyek a tévéhez.... addig nyomogatta, hogy kikapcsolta...:))))

Na szóval... ennyi lenne mára, holnap jövök, remélem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)