2011. szeptember 8., csütörtök

Csütörtök eddig

Rossz idő van, hol esik, hol nem, de inkább igen. :(
A gyerekek alszanak, 13:30 körül aludtak el, de Levike már 11:30-kor kért tejet, meg mondta, hogy álmos... persze nem aludt el, meg még ebéd sem volt akkor, de ami késett nem múlt, egy órája alszanak. Szerintem hamarosan ébrednek, Livike legalábbis, vagy ki tudja. Biztos nyomja Őket az idő. Nem is baj, ha sokat alszanak, legalább nem vágyódnak addig sem ki. Igaz, akkor este lesz megint nehéz, de már megszoktam, hogy nem akarnak aludni csak későn. :((

Éjjel rendben volt minden, Levike is csak 7 órakor kért tejet miután befészkelte magát mellém, Livike is ébredt szinte rögtön, Ő is megkapta a tejet. Én már nem tudtam vissza feküdni, mert elfoglalták a helyemet.

Kicsit voltunk kint is azért, amikor szemelt az eső, akkor bementünk a fólia sátor alá, de nem igazán rettentek el az esőtől, motoroztak is meg minden. Persze amikor jobban rákezdett akkor már bejöttünk.
Volt ma itt a Dédi Mama, szerencsére sokat itt tudott lenni a gyerekekkel, kb 10 órától 11:20-ig. Szegény, lehet, hogy nem érte el a buszát... :(
Hiába akart elindulni időben, a gyerekek nem engedték kimenni, hisztiztek, Neki kellett tisztába tenni, vagy legalábbis ott kellett álljon, a pelust én tettem a gyerekekre, de a Dédi öltöztette vissza Őket. :)

Reggelire tojásrántottát csináltam sonkával, hát nem igazán ették. :( Később ettek belőle, ebéd gyanánt...
Ebédre fasírtot csináltam, Apa főzött hozzá krumplifőzeléket, ha felkelnek majd megkóstoltatom a gyerekekkel is. :) Fasírtot egyébként csipegettek, meg még nem tudom miket adott Apa, hogy végre elaludjanak.. én közben a fasírtot csináltam kint.

Régen tervben van, hogy bölcsibe kellene adni a gyerekeket, főleg most a felújítás idején, hogy ne legyenek folyton itt, meg amúgy is, közösség meg minden...
Megkerestem a hozzánk legközelebbi bölcsőde számát, Mamát rávettem, hogy hívja már fel Ő inkább... én úgy nem szeretek ilyen hivatalos dolgokat intézni.... na a lényeg, hogy rögtön és azonnal nem lehet menni, májusban volt a beíratás a szeptemberi kezdésre, de októberben meg lesz az esély rá, hogy lesz hely, mert van aki nem biztos, hogy ide fogja adni a gyerekét.
Nincs már olyan, hogy fél nap, négy óra, ebéd nélkül lenni stb... vagyis lehet, de akkor is ki kell fizetni az egész napra vonatkozó - ebéddel együtt értendő - napi díjat, ami itt 600 Ft./fő.
Más bölcsit nem is hívtunk, ez lenne a legjobb, mert közel van, talán egyedül is el tudnám vinni Őket, bár tartok tőle, hogy mennyire lenne sikeres és hiszti mentes a dolog. Na majd meglátjuk, odébb lesz ez még úgy látszik.
Az óvodára is rákérdezett Mama, hogy tényleg úgy van-e, hogy szobatisztának kell lenni, mondták, hogy a törvény szerint fel kell venni az olyan 3 éves gyereket is, aki még nem szobatiszta, csak nem szeretik, nem foglalkoznak vele, magyarul KELL. Na addig még van fél év, hátha sikerül teljesen pelusmentesnek lenni!
A bölcsőde vezető szerint egy két és fél évesnek már ILLIK szobatisztának lennie. Biztos úgy van, rajta vagyunk az ügyön. Sajnos a hideg és a tél jön, ezen a pár meleg nyári héten nem jött össze, nem tudom hogy fog majd idebent alakulni...

Livike ma délelőtt is betermelt félig a pelusba, majd a másik felét a wc-be végezte. Reggel jött ahogy felkelt, hogy "megyek wc", vittem is gyorsan, de nem csinált semmit, viszont a pelus színig volt pisivel....
Ha felkelnek viszem Őket egyből, meglátjuk mi lesz. Sajnos nem szólnak, tegnap is mindketten sikeresen belekakiltak a bugyiba. :(

Ennyi lenne hirtelen, este jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)