2011. szeptember 7., szerda

Szerda

A mai nap sem volt valami könnyű.
Éjjel aludtunk, Levike jött reggel 6-kor közénk, kért tejet, aludt is tovább szépen.
7:20-kor arra ébredtem, hogy csörög a telefonom, Mama jelzett, hogy ki kellene nyitni az ajtót, a munkások már itt voltak, mérni akartak valamit a terasz szintjén, ahhoz kellett az ajtó, gondolom az itteni szinthez kell majd a kintit igazítani...
A gyerekek aludtak. Nem is akármeddig, Livike 8:05-kor ébredt, Levike 8:20-kor. Ilyen is régen volt már.. :)))

A délelőtt elég nehezen telt, mert folyamatosan nyitva volt a nagykapu egyik szárnya, hordták át a földet talicskával, a gyerekek meg folyton kimászkáltak. Eleinte csak megálltak nézelődni, majd át is mentek a szomszédba, ahol ugye semmi keresni valójuk nincsen!

Borsó levest akartam főzni, de borsó nem volt itthon és zöldség sem elég, így el kellett menni a kisboltba. Apa átjött addig és elvolt a gyerekekkel, bár mire vissza értem, már bent voltak Mamánál, mondanom sem kell, egy cseppet sem hiányoztak oda, nem tudott Mama dolgozni. :(((

Amíg előkészítettem a levesnek valót, elég sok idő eltelt, mert folyton szaladgáltam a gyerekek után az udvaron na meg a szomszédba is, mert mindig kimentek. Hiába van még meg a kuckó a garázsban, nem igazán maradtak bent. :((

A levest végül délben tudtam odatenni, 12:40-re készen volt, hamarosan ehettek is a gyerekek.

14 óra volt, mire elaludtak bent Mamánál, Livike 15:15-kor ébredt, Levike negyed óra múlva. A pelusmentesség ma nem igazán ment sikeresen, mindketten bele végezték a nagydolgot a bugyiba, bár Livike bent Mamánál kakilt a wc-be is!

Délután elvoltunk, akkor sem volt könnyű, folyton nyávogtak, most főleg Levike! Mama szerint hidegfront jön, akkor ilyen nyekerentyű. Én nem tudom, szerintem akkor mindig front van, mert általában rosszak... :(

Délután ettek tejszeletet, majd borsólevest és sült halat is, ezzel meg is volt a vacsora is.

19:20 körül jöttünk be. Hamarosan mentünk fürdeni, amit most sem nagyon akartak.
Ami a rosszabb, hogy aludni sem, még Livike is nagyon elemében volt!

Én már azt hittem sosem lesz vége...!
Livike 22 óra körül aludt el, Levike 22:40-kor! A tévé már kb egy órája ki volt kapcsolva.... Olyankor kicsit visszavesznek a rohangálásból, rosszalkodásból....

Szóval a lényeg, hogy nem volt egyszerű a nap, de végre végre.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)