2011. szeptember 4., vasárnap

... és a folytatás

Mint kiderült, 14 órakor mindketten felébredtek, de még zenét hallgattak, táncikáltak, stb... 15 órakor jött Mama, hogy most már akár ki is jöhetnének, mert már nem nagyon bír Velük. Én persze a gép előtt ültem... Biztos azt hitte, hogy végig ezt csináltam, pedig épp csak megírtam a bejegyzést, előtte vasaltam. :(((

A gyerekekkel kint voltunk ezután az udvaron. Még nagyon meleg volt, lekerült ismét a pelus, majd 16 óra körül vittünk vizet a medencébe és pancsolhattak. Jól elvoltak, bár egymást fröcskölték, ki-be járkáltak, de már legtöbbször ügyesen tudják, hogy először a lábmosónak odatett tálba/vödörbe kell belelépni visszamenetelkor. Na igen, elég egyszer nem használni, és tele is van a pancsoló víz szutyokkal. :(
Amikor megunták kijöttek, saját maguk kezdték el a lábaikat törölgetni, mert a papucs az kell, még meztelen is! :)))

Ettek rántott húst, később körtét, én kiporszívóztam idebent, ami után Livike begyalogolt és akr kezdhettem volna elölről az egészet. :(

18 órakor vacsoráztunk Mamáékkal, összedobtuk amink volt, maradék hurka-kolbász-hal, rántott csirkecomb, dinnye... :)))

Áttörölgettem a gyerekeket felöltöztünk és 19 órakor elindultunk sétálni.
Ma kisebb kört tettünk, csak annyi volt, hogy gyaloghídon át, balra el a Zagyva hídon vissza, majd haza... Mégis, ez is volt szinte egy óra, amikor haza értünk és már készítettem a fürdő vizet, akkor volt 20 óra.
Nem akartak fürdeni, játszottak még kicsit a fűzős-öltöztetős babás játékkal, majd nagy nehezen visítások és ellenkezések között csak rávettük Őket, hogy fürödjünk.
Legközelebb be kell fújni magunkat szúnyog riasztóval, mert engem is megcsíptek, de Livikét is a hátán több helyen, Levikét az arcán... de még itthon is garázdálkodott egy dög, és még idebent is megcsípett engem is és Livikét is. Azóta már megvan! :)

Fürdésnél Levike volt rossz, pancsolt, persze kifelé. Egy az egyben kiöntött a fürdőszobába vagy két liter vizet, plusz még rám is pocsolt...
Ahogy feltöröltem, a ronggyal az egész konyhát fel tudtam még törölni, annyi víz volt benne. Ez nem baj, ráfért.. de utálom, ha úszik a fürdő... nehezen szárad ki....

Livike hamar elaludt, 20:45 körül Ő már a helyén is volt, Levike megint 22:30 körül aludt el végre. Már Ő is a helyén van. Gondolom reggel várhatom a kb 7:40-es ébresztőt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)