2011. május 15., vasárnap

Vasárnapi összefoglaló

Az este Levike 23:40 körül aludt el, utána már nem volt semmi gond.
Mindenki végig a saját helyén aludt.
Levike ébredt elsőnek 7:45 körül, Livike 8 óra-kor kelt, hamarosan renden is voltak. :)
Apa 10:15-kor indult dolgozni, elvileg 10-re ment, de szóltak, hogy nem kell sietnie, elég ha kicsit később ér be. :)
A gyerekeket már vittük is kifelé Papával, mert nagyon nyűglődtek, nem akartak már bent maradni.
12:30 körül ebédeltünk bent Mamáéknál, volt meggyleves, de azt a gyerekek nem ettek, bár Livike megkóstolta, túl savanyúnak találta. :) Rántott husi és zöldségköret volt a második, azt már jobban ették, de közel sem annyira, mint szokták. Szerintem nem voltak még éhesek, és álmosak is lettek időközben.

13 óra után pár perccel már megkapták a tejet és alhattak az időközben előkészített placcon. :)
Levike el is aludt 13:20 körül, 15 óra sem volt még, amikor Livike csak felpiszkálta, pedig megpróbáltam nyugalomra és alvásra bírni a Lányt is, - nem sok sikerrel. :(
Levike nyűgösködött egész délután és este, Livike álmos volt, szóval nem volt valami a jó a nap további része. :(

17 óra körül jött Mama, ettek a gyerekek rizses húst, ami tegnapról maradt, én hamarosan elszaladtam a Sparba, gyorsan végeztem. :)
18 óra után volt uzsonna, ami ma sonka és sajt volt, elég jól ettek. :)
Előtte Levike behisztizett azon, hogy nem adtam oda a telefonom....
Felvettem, ahogy mondogatja, hogy "anyuci". :) Ez úgy jött, hogy mindig azt mondja - Livi is - , hogy "anyuiiii" meg "apuiii", ezért gondoltuk, hogy ez valószínűleg anyuci és apuci akar lenni, amúgy "papuiiii" meg "mamuiiii" is van Náluk. :))
Szóval mondtam, hogy mondja, hogy "anyuCI", és mondta is, olyan édesen, hogy valahogy meg kellet örökítenem. :) Erre volt kéznél a telefon, vissza is hallgattuk, de utána jött a balhé, hogy miért nem adom oda, hogy nyomkodhassa. Na igen.. aztán meg mennek az SMS-ek meg hívások mindenfelé! :))

19:15 körül jött vissza Mama, hamarosan fürdettünk is, mert már álmosak voltak. Levike végig nyűglődött, nem akart vetkőzni, nem akart velem jönni fürdeni, semmit nem akart, csak Mamáért nyávogott....
Livike abba nem ment bele, hogy majd én öltöztetem fel és Mama addig fürdeti Levit, úgyhogy most mindkét gyerkőcöt egy-az egyben Mama rendezte, Levike nagynehezen megengedte a kukidolgot nekem, de semmi mást! :))

20:10-re lettünk készen. Livike szinte rögtön elaludt a helyén. Levike mellé odafeküdtem, Ő 21:30 körül aludt el. Jobb, mint az utóbbi napokban. :)

Ennyi mára, holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)