2011. május 28., szombat

Szombati összefoglaló

Éjjel minden rendben volt.
Ma már örültem, hogy csak 7:30-kor keltek a gyerekek, pontosabban csak Livike, Levike csak 8 órakor ébredt.
Minden rendben volt.
9:30-kor már kint voltunk. Papa is volt itthon még előtte, később pedig 16:45 körül
jöttek haza mindketten, de 19 órára mentek is vissza a vacsorára és egyéb programokra. (ma volt maga a túra, Mama két helyen is állomásfőnök volt, ahol írni kell a beérkező résztvevőket és ügyességi játékok is voltak. Igazából nem vagyok képben, nem akarok hülyeségeket írni. Annyit tudok, hogy holnap még lesz egy felvonulás-kiállítás a Kossuth téren, majd mindenki megy haza. Mama az egyik résztvevővel fog felmenni Pestre, mert edzőtábor lesz péntekig.... )
A gyerekekkel ma sem volt valami könnyű. Apa főzött tyúkhúslevest, krumplistésztát és somlóit is csinált. A gyerekek 12:30 körül ettek levest, elég jól.. :)
Utána bejöttünk, fürödtek egyet mert egyrészt meleg volt, másrészt szutykosak lettek. :)
14 óra után aludtak el, de szerintem volt az már 15 óra is, én is elaludtam Velük.. mert a gépez nem jöhettem, jobb híján odafeküdtem....
16:20 körül ébredtek a gyerekek, ki csak 17:20-kor mentünk. Egészen 19 óráig kint voltunk, megint csupa kosz lett mindkét gyerkőc...

A fürdést 20:15-kor kezdtük. Livike ahhoz képest hamar elaludt, hogy délután is volt alvás.
Levike csak 22:20-kor aludt el, de azóta már a helyén van Ő is.

Ja... Livike a Berci nevét már egész jól mondja, bár inkább Betty-nek lehet érteni, amikor kiabál a kutyának, hogy "Beeeeeetiiiiii" Pedig megy már a "ci" is, szóval inkább "Beeeeetziiiii" :))) sokszor csak "Beeee" vagy "vau" :D

Nagyjából ennyi a mai nap....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)