2011. május 14., szombat

Szombat

Éjjel minden rendben volt, nem volt vándorlás, Livike is végig a helyén aludt.
Levike ébredt elsőnek 8:35-kor, Livike kicsit később.
9 órára rendbe is voltak téve.
Apa 10-re ment dolgozni.

10:35-kor mentünk ki az udvarra, 13:30 körül pedig már alváshoz készülődtünk.
Volt ebéd is, Mama rizses húst csinált, azt ették a gyerekek is, mi is, kint a kerti asztalnál, közösen. :)
Papa felállította a kis 2 (vagy 3?) személyes sátrat, ezt tényleg könnyű, akár egy ember is pár perc alatt meg tudja csinálni. Végül bújócskázós helynek nem fogtuk be, mert csak behordták volna a koszt, nincs olyan előtere, mint a nagy sátornak.
Mama megkísérelte a gyerekekkel a délutáni alvást ott kint a sátorban, árnyékban. :)
Nem jött össze...
14 órakor vonultak be, én gyorsan elszaladtam a Sparba, amikor visszajöttem már idebent voltak, de még mindig nem aludt egyik gyerkőc sem.
Mama feladta, volt dolga odabent is, nekem sem volt könnyű Velük...
16 órakor aludtak el!
Livike magától ébredt 17:20 körül, Levike pedig kis segítséggel, mint pl elhúztam a sötétítőt, Levike mellé feküdtem, simogattam kicsit, na erre felkelt.. Nem akartam, hogy sokat aludjon, bár Neki ez elég kevéske volt. Miért nem aludt el korábban?:(
Nyűgösek voltak, mentek volna ki. Na persze.. az azért nekünk is elég fárasztó, hogy kint folyton ott kell lenni, felügyelni, és a legtöbbször nekem egyedül még mindig nehéz dolog.. véletlenül sem egy helyen vannak, és persze, hogy megtalálnak minden olyan dolgot, amit nem kellene. :(

18 óra körül jött Mama, előtte adtam a gyerekeknek banánt, amit főképp Livike evett meg, Levike nem kérte...
Majd ettek túrórudit is, utána sonkát, sajtot.. Tudom, fordított a sorrend, de ha egyszer így voltak hajlandóak enni, mit csináljunk?
18:30-kor mégis kimentünk, mert arra vágyódtak...
Most kimerészkedtünk az utcára a kismotorokkal. Jó nagy kört levágtunk, félúton ráadásul kettéváltunk: Levike úgy megindult, hogy én mentem utána, közben a másik kis utcán visszajöttünk a házunk felé, Livike maradt Mamával, Ők ott jöttek vissza, ahol mentünk.. szóval bezárult a kör. Érdekes, mert Levike folyton "Mama, Jaja, Mama, Jaja"?, ezt hajtogatta, Livike meg "Dali?"-t kereste folyton:) Kicsit nincsenek egymás látószögében és már keresik egymást.. :))
Még idebent az udvaron is maradtunk egy ideig, végül 19:25-kor jöttünk be.
Levike hisztizett, még maradt volna. :(

A fürdést 20:10-kor kezdtük. Minden rendben volt.
Livike a saját ágyában volt, de oda kellett feküdnöm a macira, Levike is odajött persze.. szóval nem volt egyszerű. Livike 21:30 körül aludt el, Levike meg talán most..
23:10-kor tudtam kijönni, de csak azért mert Apa haza ért és bement, hogy hátha vele hamarabb elalszik Levike.
Meglátjuk...

Ennyi lenne mára, holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)