2011. május 22., vasárnap

Vasárnap

Éjjel Livike megint többet volt a földön, mint az ágyában. 7:30-kor épp a helyére akartam tenni, amikor láttam, hogy Levike már jön visszafelé a konyhából! A nyomok alapján épp csak kimehetett még, mert nem volt szétpakolva semmi, a fürdőszobába se ment még be, pedig nem volt kilincsre csukva az ajtó. Azt az egyet MÉG nem tudják kinyitni, mert nagyon erősen kell lenyomni a kilincset, ez jó lenne, ha így is maradna, mert a tisztítószerek és egyéb dolgok ott vannak, amiket már tényleg nem tudok máshová tenni! A WC papírral már így is szemezgetnek, ha néha bejutnak egyedül.
Nem igazán esett jól a korai kezdés Apának sem, mert ugyebár így tovább már nem lehetett aludni, öltöztetés, pakolás, indulhatott a nap!

9:30-kor már mentünk is ki, csak megvártuk, amíg Apa elindul dolgozni, mert balhé lett volna a bicikli láttán.
11 óra körül már nagyon meleg volt, de azért délig kint voltunk.
Ma egész nap elég nehéz volt a gyerekekkel, ha már Mama is azt mondja, akkor tényleg úgy van! Az ebéd brassói volt sült krumplival és zöldségleves, az elejét Mama csinálta, de folyton ki kellett szaladgálnia a gyerekekhez, mert egyszerűen nem bírtam Velük. :( A krumplit már én pucoltam és sütöttem meg, akkor Mama már behozta a gyerekeket, rendes ebéd nélkül feküdtek le, bár délelőtt ettek pizzás csíkot és ittak egy csomó teát, nem lehetettek olyan nagyon éhesek. Egyébként még készen sem volt a kaja. :(
Livike 13:05-kor aludt el, Levike 10 perccel később.
Megebédeltünk, elmosogattam, pakolásztunk, telt az idő. Nem mertem bejönni, hogy akkor felkelnek, úgyhogy se gépezés, se boltba menetel nem volt alvás időben. :(
Mama gépén ügyködtem kicsit, de ott ugye a saját emailjeimet nem látom, pedig lenne pár amire válaszolnom kellene. :( Jobb híján megcsináltam, hogy menjen a Facebookos golyós játék Mama gépén is, mert már jóideje nem indult el, frissíteni kellett a Flasht meg ilyenek. :)
A gyerekek 15:10-kor ébredtek! Na mondom itt sem lesz egyhamar alvás este, két óra napközbeni pihi után! Livikétől ez tényleg nagy szó, hogy ennyit aludt!

Ettek brassóit és krumplit, majd 16 órakor kimentünk, már nem volt annyira kánikula, mint addig. A felügyelet továbbra sem volt egyszerű, viszont készült csomó fénykép is, mert a fűnyírókkal versenyeztek, még Papa is kihozta a régi fűnyírót és tologatták a gyerekekkel együtt. :) Voltak mezítláb is, szereztek a térdeikre újabb plezúrokat, a Betadin most jobban kellett, Livikének kicsit vérzett is a térde. :(
Este felé még pelenka nélkül is voltak egy kicsit, próbáltuk a bilizést, egyelőre sikertelenül, majd csak a kis rövidnadrágokat kapták meg kb 10 percre, amíg még kint voltak. Fura lehetett, mert alig mertek ráülni úgy a motorokra, na meg ugye az elesések is fájdalmasabbak pelenka nélkül. :)
Délután volt barackbefőtt és Jó reggelt keksz evészet is, csak azt többnyire a kutyának osztogatják, pedig azért ahhoz drága. :(
A kicsit töményebb kaját, - párizsi és sajt - már idebent ették meg 19 óra után, a fürdéssel nem kapkodtunk, 20 órakor kezdtük.
Livikét hiába hívtam, hogy hadd vigyem már fürdeni, a nagy kádban én még nem is fürdettem Őket, nem volt hajlandó jönni, '"haggyál anya" felkiáltásokkal és "Mama gyere füüüü" (fürdeni) lendülettel mászott rá Mamára, hogy csak és kizárólag Ő viheti! Na mondom jól van, akkor majd ha oda kell feküdnöm fürdés után, akkor is zavarj el! :D Persze akkor már jó voltam én is, befeküdtem középre, a gyerekek két oldalra és reménykedtem benne, hogy nem leszünk fent éjfélig.
Livike 21:20 körül aludt el, Levike csak 22 órakor, de azért ennek is örülök, mert rosszabbra számítottam. A mai napban talán ez volt a legjobb. :)

Ennyi lenne mára, éjfél múlt 2 perccel, de csalok az órával, hogy még maradjon vasárnapi a bejegyzés.
Holnap jövök... remélem. :)
Ja, majd a képeket is mutatom valamikor, de egyrészt rengeteg, másrészt még épp csak végignéztem most az előbb, nagyon ki kell válogatni a javát, délután csak letöltöttem amíg vasaltam... Azt is csak akkor tudom csinálni, ha a gyerekek kint vannak és van aki ott van Velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)