2011. május 1., vasárnap

Esős, nyűgös, délután nagyot alvós, sokat hisztizős, este nehezen elalvós - vasárnapi összefoglaló.

Nagyjából ilyen volt a mai napunk.
Az este 23 óra körül aludt el Levike, utána már nyugi volt, vándorlás sem volt, aludtunk reggel 8-ig.
Miután rendbe tettük Őket hamarosan hajat mostam, majd Apa elszaladt a virágboltba, kaptam Anyák napjára virágot a gyerekektől.. :) Na és persze Tőle is... Mamának is hozott, épp mondani akartam, hogy ha tudom, hogy virágért megy, akkor szóltam volna, hogy hozzon a nevemben is Mamának, de Apa mindenre gondolt. :)
Dél körül meg is köszöntöttem Mamát a kis családom nevében Anyák napja alkalmából... :) Apa akkor már dolgozott.

A gyerekek eléggé nyűgösek voltak már délelőtt is, 9:30 körül már mondogatták, hogy "ki", tehát mentek volna az udvarra, de az eső miatt nem lehetett. :( Ma egész nap vagy csak csepergett az eső, vagy rendesen esett... :(
11 óra körül elszaladtam biciklivel az éjjel-nappaliba, mert Mamának tejföl kellett a brokkolikrémleveshez. Egyúttal hoztam friss meleg kenyeret és sonkás meg pizzás péksütit a pékségből. Az eső már akkor is szemelt, de azért megúsztam az igazi nagy zuhit.. :)
Amíg oda voltam, a gyerekeket Papa bevitte hozzájuk, egyből el is kellett pakolni mindent, de még így is találtak olyan dolgokat, amik nem épp Nekik valók.... Mama közben főzött, amikor megjöttem még segítettem krumplit pucolni, szóval továbbra is Papa volt a gyerekekkel, amíg kész nem lettünk az ebéddel.

12 óra körül ettek a gyerekek zöldségköretet, rántott húst, majd a végén a levesből is ettek elég sokat, tetszett, hogy volt benne sok "golyó". :) (levesgyöngy, vagy hogy hívják..)
12:30-kor jöttünk ki, előtte már előkészítettem az alvós terepet, megkapták a tejet, le is feküdtek szépen, fél órán át a hangjukat nem lehetett hallani a bébiőrön át, mert ugye nekünk is ebédelni kellett... Na de utána! Kellett még repeta tej, na meg tiszta pelus is mindkettőnek... Ma kész harc volt mindig a tisztába tevés, én nem értem, miért nem örülnek annak, ha ki akarjuk venni a termést... csak kényelmesebb tiszta fenékkel, száraz pelusban, vagy nem? :) Ezt még nem tudják elmondani, sok minden mást már igen... egyre többet, egyre jobban...!
Levike 14 óra körül aludt el, majd Livike is kb fél-háromnegyed óra múlva. Livike mielőtt elaludt volna, folyton Levit piszkálta... Pl rátette a nagy macit, utána meg kiabált, hogy "Dali, ebúúúú" Mondom mivan? :) Rögtön rájöttem, hogy azt akarta mondani, hogy Levi elbújt, mivel a nagy maci takarta.. :D
Mamáék közben hazamentek a Dédi Mamákat megköszönteni Anyák napján. Úgy volt, hogy megyünk mindannyian, de hát épp akkor aludtak el, így maradtunk. Álmosan, nyűgösen meg nem sok értelme lett volna elvinni Őket, kint úgysem szaladgálhattak volna most az időjárás miatt, na meg a Dédi Mama kertje azóta már be lett veteményezve, hogy utoljára otthon voltunk és simán mehettek bármerre a gyerekek.

Ma igazán jót aludtak a gyerekek, legalábbis időben! Livike 16:30-kor ébredt, így Ő kb egy és háromnegyed órát aludt, Levike is felébredt pár perc múlva, neki két és fél órát sikerült így aludnia. Ettől függetlenül nagyon nyűgösek, sírósak voltak! Nem igazán jöttünk rá, hogy mi is a konkrét bajuk, azon kívül, hogy nem lehetett kimenni... :(
Ittak teát, ettek almát, majd ettek sonkás lepényt is, abból egész nagy darabot!
Közben én vasaltam, mindig olyan nehezen veszem rá magam, aztán amikor már csinálom meg csak nézek, hogy milyen hamar elfogy.. :) Bár épp elég ott ácsorogni annyi időt is, mert azért egy óra mindig szokott lenni minimum! :) (most is másfél volt...)

19 óra körül kiporszívóztam, a gyerekek persze folyton ott tébláboltak, ha elküldtem Őket onnan, hogy ne álljanak már a porszívó háta mögé a kifújódó levegőt szívni, csak vigyorogtak és csakazértis csinálták! :(

19:30 körül jött Mama, mert nem tudta, hogy Apa itthon van. Én sem tudtam addig, amíg haza nem ért 16:15 körül. :))
Mivel Mamát nehezen engedik el, így fürdésre is maradt, ma egyszerűen annyira nehéz volt Velük, hogy még ilyen talán soha nem volt. :( Ellenkeztek, nem akartak se fürdeni, se törölközni, öltözni meg főleg!
Miután készen lettünk Mama kiment, sírtak persze egy ideig utána, de aztán jött a randalírozás.. Hálózsák le, ágy alá bemászkálás, ágyon szaladgálás, meg körülötte is... Livike kétszer is elaludt volna a helyén, de Levi mindig kicibálta! :( Végül Livike 22:40 körül, Levike 23 óra körül aludt el.
Az addig OK, hogy sokat aludtak délután, a semmihez meg fél órákhoz képest legalábbis igen. Az egy másik, hogy nem tudtunk kimenni levegőzni, és ez nagyon hiányzik Nekik. Az viszont a harmadik, hogy fürdés előtt nagyon le lettek fárasztva, hála Mamának. És mégsem aludtak el hamar. :(
Most már minden rendben van, megyek én is aludni...
...és még épp nincs éjfél! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)