2011. május 17., kedd

Még tart az újdonság varázsa. :)

A délelőtt elég jól eltelt, alvásidőben akasztottak ki kissé a gyerekek, de csak túléltem. :)
Éjszaka amúgy minden rendben volt, a konyhába sem jöttek ki, pedig még az ajtót is kulcsra zártam, ami eddig csak nagyon ritkán volt bezárva, hogy nehogy éjjel gondoljanak egyet és kimenjenek. :)))
Livike párszor a földön aludt, de mindig feltettem a helyére, reggel pedig már az én helyemre, ahonnan szó szerint ki is túrt, nem fekhettem már vissza. Ez kb 8:20 körül volt, olyan szinten visszaaludt a Lány, hogy csak 9:20-kor ébredt fel, Levike már 8:50-kor készen volt, felöltöztettem. :)Livike is hamar kész lett, beágyaztam, a tejet persze megkapták már előtte.
Nem feküdtek le enni mint máskor, jöttek-mentek, a tej pedig nem nagyon akart fogyni. :(
Megettek egy pogácsát meg egy fél zsömlét is, továbbra is jöttek-mentek... ajtót és szobaablakot csapkodtak...
Az ajtót azt hiszem megoldottam: madzaggal kikötöztem Livi ágyához. Most ha rángatják, maximum kirántják a két kisággyal együtt, mert a két ágy az L alak találkozásánál össze van gyorskötőzve azóta, hogy már egyenként kirángatták az ágyakat a helyükről. :) (Egyébként utána már nem rángatták, viszont este fürdés előtt ahogy kioldottam és be lehetett csukni, Levike egyből mászott volna ki Livi ágya végén... mintha amúgy nem tudna még kijönni! Szóval egyelőre nappalra kikötözöm, a csapkodás életveszélyes! Azonnal le is vágja az ujjukat vagy bármit ha egymásra csapják azzal az erővel, ahogy szokták.

Apa 10-re ment dolgozni, én 9:40 körül már hozzá is fogtam az ebéd főzéséhez, ami ma borsóleves volt. (rendes mennyiség...)
A zöldségfélék pucolása kicsit elhúzódott, mert akkor még javában ment az ablak/ajtó csapkodás, utána már csináltam rendes tempóban, miután elkezdtem főzni nem győztem mondogatni a gyerekeknek, hogy nem nyúlnak a tűzhelyhez, mert forró, meg az oldalához (kukához) se menjenek már be, mert felül ott is forró a tűzhely..
Még jó, hogy 11:15-kor bejött Mama, mert így ki tudtam menni lisztért a nokedlihez.. amúgy nem tudom hogy mertem volna itt hagyni a gyerekeket a főlő étellel.
11:25 körül lett kész. Ez nem igaz, hogy majdnem két óra kell, bármit főzök! :(( Na jó, az almafőzelék az hamarabb megvan.:D

11:50 körül mentünk ki az udvarra, 13:20-kor jöttünk be, közben kint Mamával megebédeltek a gyerekek. Mármint Mama nem evett, annyi ideje már nem volt edzés előtt. :( A gyerekek sem ették olyan jól a levest, mint hittem, hogy fogják. :(
Levike fasírtot is evett. :)
13:30-kor megkapták a tejet, le is feküdtek kb fél percre szépen a paplanra, kispárnákra. Utána viszont beindult megint a rohangálás a konyha meg a szoba között, még a kispárnáikat is kihozták, lefeküdtek a hideg járólapra, tej, plüsskutya, minden megvolt! Nade azért mégse itt aludjanak már! Hát ennyire jó hely ez a konyha, hogy minden időt itt kell tölteni?:D Újdonság....
Mivel itt aludni nem hagytam őket, bent pedig nem aludtak el akármit csináltam is, ma a délutáni alvás elmaradt.
16:15-kor jött Papa, hogy hátha Vele majd elalszanak. Csinálhatott bármit, továbbra is csak a szaladgálás ment, pedig mindketten álmosak voltak, de főleg Livike!

16:25 körül újra az udvaron kötöttünk ki, ha úgysem alszanak, akkor hadd levegőzzenek!
Papa levágta a füvet az udvaron, Livike nagyon félt a fűnyíró hangjától, ahogy meghallotta rögtön ugrott is az ölembe és onnan belém bújva nézelődött. Amint csend lett, már szaladt is el, mint akit kilőttek! Újraindításnál megint a nyakamban volt. :) Szerintem simán el is aludt volna rajtam fekve, de 17 óra körül már csak ne aludjon már el, mert akkor most miatta kukorékolnánk fent, így legalább már alszik. :))
Az utcán én vágtam le a füvet, hamar megvolt, 18 óra körül elszaladtam a kisboltba, azt is hamar megjártam.
Közben a gyerekek ettek Mamával sonkás rántottát, ittak kubut és teát is. :)

19:15-kor jöttünk be, még akkor sem akartak, de hirtelen lehűlt a levegő, meg már fürdés idő is volt, főleg így, délutáni alvás nélkül!
Ekkor volt az, hogy amíg én itt pakolásztam, előkészítettem a terepet, stb, Mama becsukta a szobaajtót és odaült a nagy labdára belülről... Levi ennyit még nem keresett engem, ha Mama itt van, mint most! Mivel látta, hogy itt vagyok, Ő meg jött volna, így folyton utánam kiabált.. :)

A fürdést 20:10-kor fejeztük be, azt tudom. :) Gondolom akkor olyan 19:45 körül kezdhettük, vagy előbb. Livikét én fürdettem, kivételesen jött velem is, minden rendben volt, fel is öltöztettem, mehetett aludni. :)
Levikét Mama rendezte, Vele is rendben volt minden, a film első részének első része (reklámmal van megszakítva...) alatt már aludt! Szóval kb 10 perc múlva.
Azóta egyszer felnyöszörögtek, gyorsan bementem, odafeküdtem Levike mellé, visszaaludt, mint ahogy Livike is, nagyon remélem, hogy minden rendben lesz éjjel és korábban alhatunk mi is, mint tegnap! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)