2011. május 7., szombat

Szombat

Az éjszaka jól telt. Nem volt vándorlás és ébredés sem.
Apa 5 órási telefonjelzésére is csak én ébredtem fel, de aludtam is tovább. :)
Levike ébredt elsőnek 8:25-kor, jött mellém, bekapcsolta a tévét, jól elvolt... még félig aludni is tudtam mellette. :) Livike 8:45-kor ébredt, Ő is jött, de akkor már nagyobb volt a járkálás, meg végülis már ideje volt kelni, úgyhogy 9 órakor felkeltem és kezdtem a reggeli készülődést. :)
Mivel még akkor se nagyon akartak öltözködni, jól eltelt az idő mire kész lettünk orrszívással, mindennel együtt.

A délelőtt hamar eltelt.
11:20 körül jött Mama, hogy menjünk ki az udvarra, bár nem volt valami jó idő, csalóka volt, ha elbújt a nap akkor már rendesen hideg volt! :(
12:45-kor kaptak ebédet, ma üveges volt és túrórudi.
13:40 körül jöttünk be. Addigra előkészítettem az alvós terepet, a tejet, mehettek is aludni.
14:20-kor még tudom, hogy fent voltak, de utána elaludtak. :) Livike 15 óra körül ébredt, Levike pedig Livike segítségével 15:30-kor.. Odament, puszilgatta, na meg húzgálta a szemhéját is, ahogy közelebb érve megláttam... Pff. :))
Levike nem szeretett volna még felkelni, visszakucorodott, majd az ölembe bújt, feltettem a mi ágyunkra, betakargattam és talán még 5 percet tudott úgy aludni, de Livike nagyon beindult, nem hagyta! :(
Apa is hazaért még akkor, ahogy Livike Levit ébresztgette.

16 óra után megettek két egész banánt, kicsit később két mandarint is, a nagyobbik fajtából. :)
Ittak teát is, kubut is, a Sinupretet azzal nagyon jól megisszák. :)
Sőt ez a lötyi szerintem még jobb is mint a rendes Kubu, mert ez valami más.. Andiék hoztak kettőt, a Kubunak valami "testvére", de jóval hígabb, nem olyan tömény.. és 4 decis, nem 3, mint a Kubu. :))
Na, megnéztem az üveget. Kubu play a neve. Sárgarépa, cseresznye, lime, alma ízű. A "kis" Kububól a multivitaminosat szoktam venni, az ilyen vegyeseket valahogy mindig kerültem, hogy majd hasmenést okoz, vagy ilyesmi, de ez pl finom is és ami a lényeg, hogy szerintem jobb, hogy nem olyan tömény... Hallottam már, hogy van aki a simát is hígítja vízzel vagy teával...
Mondjuk ennyi erővel vehetnék pl Sió almalevet vagy ilyeneket, szerintem ezek se valami egészségesek, hiába gyerekeknek csinálják. :( De teát sem ihatnak mindig, a sima vizet meg nagyon ritkán isszák meg. Nyáron a nagy melegben pedig majd szerintem az lesz, mert az édes lötyiktől csak szomjasabbak lesznek. Na meg nem is kell az a sok cukor... :(

Délután már nem mentünk ki, nagyon lehűlt a levegő, lógott az eső lába is, még a boltba sem mertem elindulni, hogy szétázok. :( Végül eső nem lett, de a hűvös megmaradt, na meg a szél is. :(
A gyerekek nagyon beindultak este felé, ment a rohangálás, bujkálás az ágy alatt, rosszalkodtak is, dehát gyerekek. Mindig ezt mondja mindenki, mikor azon kesergek, hogy miért nem "jók". :((

Ma egyébként négyszer szívattunk orrot, az utolsónál - fürdés előtt - már nem is jött olyan sok, de azért nem maradt üres a szívófej és az alatta lévő rész. :(
A közérzetük jó volt, hőemelkedés nincs, köhögés időszakosan, de van. :(
A Sinupretet kapják háromszor, a Fenistilt csak kétszer. (ebéd után és az esti lefekvés előtt... )

18 óra körül megettek egy sült csirkecombot, már amit meg lehetett belőle, mert eléggé ki volt szegényke száradva. Ettek még párizsit és sajtot is, szerintem elég jó mennyiséget. :)

A fürdést 20:20-kor kezdtük. Addig egyszerűen nem álltak le, inkább még ilyenkor rohangálják ki magukat, mint fürdés után! :)
Minden rendben volt, 20:45-re készen is voltunk.
Livike a helyén alszik, Levike a mi ágyunkon.
Egyelőre legalábbis alszanak, remélem továbbra is így lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)