2011. május 11., szerda

Szerdai összefoglaló - röviden

Az éjszaka jól telt, nem volt ébredés, vándorlás is csak Livike részéről, de az is hajnaltájban és reggel 7 óra után. Annyi volt, hogy mellémfeküdt, majd levonult a macira, onnan betettem az ágyába és utána már ott is maradt.
8:15-kor ébredt először Levike, majd Livike is.
Hamarosan rendbe tettük Őket, minden rendben volt.
Tíz óra körül már nagyon ki akartak menni, de végül 10:45 körül mentünk csak ki.
13:20-ig volt a levegőzés, közben meg is ebédeltek.

13:30 körül megkapták a tejet, és mint mostanában szokás, megint nem aludtak el. :(
Mama bejött 15:30 körül, hátha elalszanak, mert már nagyon álmosak voltak mindketten, mégis inkább kifelé vágyódtak.
16:30 körül Livike elaludt, Levike viszont csak kb 5 percig aludt Mamán fekve, mert felébredt ahogy megmozdult Mama, utána már nem is aludt el. :(
Livike kb egy órát aludt! Ez elég is volt ahhoz, hogy este 22 órakor még ne aludjon, de utána már hamarosan mégis elnyomta az álom. :)

Ettek almát, sajtos kiflit, tojásrántottát is, ezeket már kint az udvaron, mert 18:15-kor megint kimentünk kb egy órára levegőzni. :)
Fürdés előtt nehezen bírtam Velük. :( Folyton engem támadtak, persze játszani akartak, amit én kezdtem csikizéssel, birkózással, de Ők meg úgy folytatták, hogy a hajamat meg a ruhámat tépték teli torokból kacagva. :(( Nekem ez nem volt olyan jó játék!
20:10-kor Livikét elkezdtem fürdetni, Apa is jött mire ki kellett venni a kádból. :)
Minden renden ment, hamar végeztünk a fürdéssel, pedig hajmosás is volt mindkettőjüknek most, mert most Levike járta meg a kutyaólat, majd este felé az autó alá is bemászott, úgyhogy szörnyen szutykos lett szegénykém estére. :)

Levike szinte rögtön el is aludt, Livikével még kicsit elszórakoztunk, de most már Ő is alszik! :)
Apa ma a csónakját csinálgatta, lefestette, meg majd oldaldeszkákat kell cserélni meg ilyenek, szóval este a fürdésről azért maradt majdnem le. :) Én nem tudtam már tovább várni, már nagyon álmosak voltak a gyerekek. :)

Nagyjából ennyi mára, holnap jövök valamikor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)