2011. május 19., csütörtök

Csütörtök

Éjjel minden rendben volt, Livike is csak reggel költözött le a földre, de betettem a helyére és még aludt tovább. Egyszerre ébredtek 8:10-kor. Jellemző, ilyenkor nem tudnak 9-ig aludni, amikor Apa is szabadnapos és nem kell korán kelni. Ő egyébként már 7:30-kor felkelt.
Levike volt a frissebb, rögtön jött is ki a konyhába, úgyhogy a reggeli készülődésem igencsak fel kell most már gyorsítani, eddig sem lazsáltam, most aztán főleg nem lehet.
Hamar rendbe tettük Őket, megkapták a tejet, amit szinte érintetlenül hagytak. :(
Ettek sajtos kiflit, majd 9 órakor jött a Dédi Mama, egyből kiszúrták az ablakon át, kiabáltak, hogy "dédi, dédi, gyere" :)) Mindig hoz valamit a Dédi, almát, narancsot, banánt, vagy épp azt a kerek piskóta tallért, amit ott Cibakon is ritkán lehet kapni, nagy keletje van nálunk, két nap alatt elfogy a csomag, annyira szeretik a gyerekek. :) Jó, mert nem édes, mint a babapiskóta, kicsi is, nem is morzsálódik, szóval elég hálás kis csemege. :))
Ahogy meglátták a zacskót a gyerekek, rögtön nem is kellett már a sajtos kifli, csak az. :)
Levike már épp át volt öltöztetve rövid nadrágra, zoknira, bodyra, na és persze szandál is volt rajta, mivel jó idő volt ma kint, így töltötték a délelőttöt. 9 órától 13 óráig voltunk ma kint. :)
Mindketten szereztek felületes horzsolásokat a térdeikre, de ezzel számolni kell, ha csupasz lábbal vannak. :( Különösebb kezelést nem igényelt egyik "sérülés" sem, letöröltem törlőkendővel, bekentem Bepanthennel, Betadin nem is kellett, mert nem vérzett egyik sem. Na meg persze gyógypuszi! :)) Rögtön lehet is tovább rohanni és idővel újra megismételni az eséseket...

Apa ma rántott karajt csinált, a gyerekek is azt ebédeltek, köretnek kukoricás rizs volt.
11:35-kor már ettek is, a Dédi Mama is akkor ment haza, Mama Pestre ment edzésre még 11 órakor, Papa dolgozott.

Ahogy bejöttünk elvileg alhattak is volna a kis placcukon, gyakorlatilag nem akartak elaludni. :( Megint rótták a köröket a konyhában, megint ide akartak vackolni, megint éreztem, hogy ezt így nem lehet kibírni. :(
Apa befeküdt, hogy majd úgy előbb elalszanak. Apa el is aludt. :) Levike is úgy 13:30 körül, Livike viszont nem aludt egy percet sem! :((
14:30-kor elszaladtam a Sparba, majd 16 óra után a kisboltba is, de akkor már fent voltak... Levike két órát aludt, Livike ugyebár semmit. Ennek megfelelően este felé már tiszta nyűg és álmosság volt az egész Lány. :(

16 és 18 óra között ismét készültem megőrülni, mivel kimenni nem tudtunk, vagyis nem lett volna értelme, mert akkor Papáék veterános kisgyűlésének annyi lett volna. (Kint a kerti asztalnál beszélgettek, ha kimegyünk, tuti mindkét gyerek oda rohan és nem hagyják békén Papát.) Így bent maradtunk, mivel ennyi időt még nem nagyon voltak bent mióta nincs rács, felfedezésre került a kuka, de olyan szinten, hogy a felét kipakolták, még jó, hogy nem volt benne sok minden. :) Livike rászállt a pelenkás fiókra, azt akarta mindenáron kipakolni, de nem hagytam. Utána a konvektort piszkálták, közben persze a mi papucsainkban csattogtak, csak hogy egy kicsit még kerülgessen a frász, hogy kitöri a bokáját az a gyerkőc, akinek a lábán épp az én papucsom van, mert az nem lapos sarkú, hanem kicsit magasított...
Apáé lapos és bár 43-as, annyira talán nem veszélyes benne lenni, mint az enyémben.

18:20 körül kimentünk, 20 órakor jöttünk be. Mama is itthon volt már, gyorsan telt az idő. Egész nap nagyon meleg volt, estére már érezhető volt az eső előszele, ahogy bejöttünk rá 10 percre pedig el is kezdett zuhogni. :)
Levike nagyon rossz volt fürdés előtt, folyton leborogatta a fürdőkádat, szerencsére még víz nélkül, elhordta a hokedliket, úgyhogy végül megint székek nélkül volt a kád simán a földön... Mindketten jobban tűrték így a fürdést, hajmosást. :) Levike még mosta is Livike haját, legalábbis olyan mozdulatokat tett, amit a Lány nem igazán díjazott, mivel nem szereti, ha az arcára/szemébe folyik a víz. :(
Levikét én fürdettem, minden rendben volt, a hajszárítót is szerette, Livike nem annyira, de ez eddig is így volt.
Livike egyből el is aludt a helyén, nem is vártunk mást, annyira álmos volt már.
Levike viszont nem akart, megint kiharcolta magának, hogy mindketten ott feküdjünk mellette, amikor kijöttem, hogy nekiálljak blogot írni, reméltem, hogy nem fog balhézni. Tévedtem, visszamentem. :)
22:20 körül már aludt Ő is, most már nyugi van. :)
Maradhatna reggelig!

Ja, attól, hogy nem írtam le, volt természetesen gyümölcs evés is, uzsonna is, tea és kubu ivás is, keksz evés is, majdnem mindig ettek valamit. :))

Holnap jövök, ahogy tudok, most már gondolom mindig csak így este, ha nyugi van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)