2011. május 8., vasárnap

Vasárnapi dolgok...

Az este nem sokkal az után, hogy megírtam itt a tutit, miszerint alvás van, kiderült, hogy Levike addig is maximum pihent, de nem aludt, csak csendben volt. Onnantól kezdve viszont szigorúan ott kellett lennem nekem is, nem volt elég Apa. Elég sokára, 23 óra körül aludt el végre Levike, persze Vele együtt mi is, úgyhogy majdnem éjfél volt, amikor kijöttem elmosogatni a cumisüvegeket, bekészíteni a kávéfőzőt és gyorsan letusolni, hogy mehessek vissza tovább aludni. Nem jó olyankor már felkelni, ha egyszer alszik az ember. :(

Éjjel minden rendben volt, Livike is csak valamikor 7 és 8 óra között vonult be Levike ágya alá aludni, mert előtte még a helyén volt. :)
8:30 körül ébredtünk, hamarosan keltünk is.
A gyerekeket 9 órakor tettük rendbe, végülis akörül keltünk, de még akkor se nagyon akartak igyekezni öltözni. :(

Ma volt a Gépiparis babaruhabörze, amire ugyebár sikerült jegyet vennem.
Mivel Apa ma nem volt szabadnapos, - 10-re ment - meg amúgy sincs sok hasznom nekem ott... se árulni, se vásárolni nem tudok, így abban maradtunk Mamáékkal, hogy én nem megyek, majd Papa segít kipakolni meg ott marad amíg szétnéz Mama, hogy miket árulnak mások és majd ellesznek, én meg maradjak itthon a gyerekekkel. Úgy is lett. Közben Papa hozott oldalast, azt betettem sülni, közben zöldségköretet is csináltam hozzá, ezek persze mind hamar megvannak elvileg, de mégis sok idő folyton járkálni, nézegetni, aggódni, nehogy megégjen/szétfőjön/sós/borsos stb legyen. :(
A gyerekeknek közben gyorsan megfőztem egy almafőzeléket, na az tényleg hamar meg van! Több ilyen étel kellene, én ezeket szeretem, nem az időigényes, pepecskedős kajákat. :))
A sok jövés-menés miatt sok idő most nem volt a gyerekekkel lenni, persze ettek piskótatallért, ittak teát meg a Sinupretes kubut is, meg azért nézegettem, hogy mit csinálnak, kivételesen még akkor sem ordítottam le a fejüket, amikor kiszedték a matracokat az ágyaikból, legalább elvannak, de a szivacsot azért ne berheljék már szét! El is voltak... Épp befejeztem bent a kaját, kiszedtem a húst, stb... amikor arra jöttem be, hogy Livike áll az ágyában, de a lába a földön van. Először megijedtem, hogy beszorult a lába két léc közé, amik az ágy alját alkotják, de nem.... az egyik léc hiányzott, ezért volt akkora hely, hogy simán befért az egész lány akár keresztben állva is! Persze magyarázták Ők, hogy mi történt, nagy aggódva, meg minden.. :D Én meg azt sem tudtam mihez fogjak, mert akkorra már a matracokat is megkezdték, úgyhogy volt pár szivacsdarabka a földön, a matracok, lepedők, takarók, párnák, stb... kész csatatér volt a szoba. Mintha kb fél napra mentem volna el, nem 10 percre. :))) (mindig maximum annyi időt voltam távol egyszerre, de inkább ötöt...)
A kiszedett léc helyén persze a matrac besüllyedt, ha ráálltak, márpedig miért ne azzal szórakoztak volna egész délután...?!
Papa este visszaütötte a lécet, de már gyárilag is hibás volt, csak az egyik oldalában van szög, vagy valami ilyesmit mondott, úgyhogy ráállni, ugrálni továbbra sem lenne szabad, mert akkor ugyanúgy kiesik. :( Csoda, hogy eddig is bírta!

Mamáék 12:30 körül értek haza. Épp akkor voltunk benne az orrszívásban, tisztába tevésben, az elpakolást már megcsináltam előtte, következett az ebéd.
Azt már Mama adta. :) Papának is be kellett jönnie, mert annyira hisztisek voltak, hogy az nem igaz! Látták, hogy járkál az udvaron, nem nyugodtak le, amíg be nem jött. :)
13:10 körül kapták meg a tejet és elvileg alhattak volna, mert álmosak voltak. Persze nem aludtak el, bíztam pedig a 14 órában, vagy esetleg 14:30 körüli időszakban, mert akkor még el szoktak aludni, de most nem így lett. :( Tegnap éjjeltől kb ma délig esett az eső, nem tudtunk kimenni. Az ablak volt nyitva ugyan kb fél órán át, de az nem ugyanaz, mint kint lenni. Furcsa és rossz érzés lehet biztos, hogy máskor kétszer is kint vannak egy nap, és az idő nagy részét eleve kint töltik, ilyenkor meg egyszer sem. :( Na mondjuk 17 óra után azért kimentünk... :)
Mivel nem volt ebéd után alvás, már nagyon nyűgösek, fáradtak, álmosak voltak este felé. :( Livike pár percig rajtam pihent, majd betettem az ágyába, mert ugye ott "nem bá Dali" (nem bánt a Levi). :) De mégis piszkálta ott is, már nem tudtam mit csinálni, így tényleg nem aludt semmit egyikőjük sem.

16 óra körül megettek két egész banánt, ittak teát. Hamarosan jött Papa, bár az már 17 óra után volt, Levikére nagyon rájött a hiszti, de szerintem az álmosság miatt, ez megmaradt kb végig Nála, főleg fürdés idejére és utánra. :(

17:20 körül mentünk ki, ott elég jó kedvük volt, de 18:30 körül azért mégis bejöttünk, mert eléggé lehűlt az amúgysem meleg idő. :(
Hamarosan ettek sült husit, sajtot, kenyeret, majd játszottunk...
Mama egyszercsak kiment, azt hittem majd jön vissza, de nem jött... Kivételesen a gyerekek nem keresték, nem hiányolták, kb egy óra múlva kérdezte meg Levi, hogy "hooo Mama??" :) Papa itt volt, így fürdésre is Ő maradt segíteni.

20:15-kor kezdtük a fürdést. Livikét Papa fürdette, én töröltem. Levikét is Ő fürdette és Ő is törölte, mert én közben ágyaztam meg pakoltam, de nem is bírtam volna el Levikével, olyan hisztivel, kapálózással volt, hogy már szörnyű volt hallgatni. :( Remélem, hogy csak a fáradtság és álmosság miatt volt ilyen és nem azért, mert jön ki rajta valami nyavalya. :(
Amikor Papa kiment, Levike kicsit kesergett még, de hamar megnyugodott és el is aludt. Mindketten a mi ágyunkon alszanak, jó lenne, ha nem ébrednének már fel reggelig... :))
Meglátjuk!
Holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)