2012. január 23., hétfő

Vasárnap folytatás és a hétfő eddig

Tegnap a délutáni alvás 15 óra előtt pár percig tartott. Mindketten felébredtek. :)
Nem volt semmi extra már a nap folyamán, viszonylag még jók is voltak, amin csodálkoztam is, tudva az előző napi viselkedésüket.. Szóval mondhatom, hogy jók voltak. :)
Játszottunk, ettek, ittak, mesét néztünk, azért egy kis verekedés-vita most is volt, de elenyésző mennyiségben.

17 óra körül jöttek le Mamáék a szomszéd Erikával és Lajossal együtt, rég látták már a gyerekeket, meg a lakás átalakítást sem látták még. :)
Fánkot is hoztak le Mamáék, Levike meg is evett kettőt, Livike csak egy harapásnyit, de később megevett egy egészet még, én kapásból vagy hármat megettem, de ha 10 lett volna annyit eszek, annyira finomra sikerült most ez Papának. :)))
Nem tudom meddig voltak itt, de nem túl sokáig, talán fél órát...

18:30 körül csak Papa jött vissza, Mama lefeküdt, mert nem érezte jól magát, mint kiderült láza is volt éjjel meg még délelőtt is, fáj a torka, meg mindene.... :(( Remélem nem lesz semmi komoly és ebből is hamar kigyógyul! Lehet, hogy valami járvány van? Több ügyfél is mondta már ma Mamának a telefonba, hogy fáj a torka meg beteg... Mondjuk szombaton vásárolni, nézelődni voltak a nap nagy részében, akár az üzletekben is összeszedhetett bármit Mama. :(

Amikor Papa itt volt, akkor kezdtek beindulni a gyerekek, kergették, ütötték egymást, de szerencsére hamarosan lehetett már fürdeni, nem sokat kellett így kibírni. :)
Livike rákezdett már este is, hogy nem akar bölcsibe menni....

A fürdéssel 20:15-re kész is voltunk, Papa nem maradt altatni, ez rám várt. :)
21 órakor már Levike nem aludt.. Livike épp akkor alhatott el, a két gyerek között ingáztam, mert mindketten azt akarták, hogy feküdjek melléjük, nos ez egyedül elég nehezen kivitelezhető. :D Levikének mondtam, hogy maradjon már nyugton, amíg Livike elalszik, nem kellene sok időt kibírnia, de Ő csak ült, jött-ment, motyorászott suttogva magában, nem feküdt le, sőt még Livikét is piszkálta. :(
Mikor Livikével megbeszéltük, hogy most már betakargattam jópárszor, tej is van pluszban, elhelyezkedett jól, aludjon, oda akartam feküdni Levikéhez, de Ő addigra kitalálta, hogy a mi ágyunkon akar aludni. Én mondtam, hogy de én meg az Ő ágyán, és le is feküdtem oda, hátha akkor jön Ő is. Levike fogta a kis plédet és betakargatott, még puszit is adott, majd lefeküdt a mi ágyunk közepére. :D Egy baja volt csak, hogy nem tudta magát a nagy pléddel betakarni, na meg mégiscsak kellettem oda én is, hogy ne egyedül feküdjön ott. :)))
Hamarosan elaludt, de én is, úgyhogy 22:20-kor ébredtem amikor Apa is haza ért. :)
23 óra után már újból feküdtünk, álmos voltam, legszívesebben fel sem keltem volna, de még mosogatni kellett, Apa evett is, kicsit beszélgettünk, tusoltam és mentem is aludni.

Livike 1:30-kor ébredt sírva, de vissza tudtam altatni.
Levike 3 óra után kért tejet...
Livike 5 órakor kért kakaót, majd közölte, hogy nem akar bölcsibe menni, mondtam, hogy még aludjon, még nem kell. :) Oda kellett feküdnöm, kérte... Ott aludtam mellette 6:40-ig, akkor visszamentem a helyemre, bár minek? 5 perc múlva kelhettem, mert jelzett a telefonom. :D

Még aludtak.... Feltette ma kávét, a teát, elkészítettem Levike tejét... Mire kijöttem a fürdőszobából Levike már visszafelé jött az üres cumisüveggel. Mikor vitt be? Ilyen gyorsan megitta?:) Ezekszerint meg..
Ő jött vidáman öltözni, bár azért megjegyezte vagy kétszer, hogy nem akar bölcsibe menni, végül egy ilyen kijelentése után közölte, hogy akkor a kisautót is beteszi a hátizsákba, azt is viszi a kutyus mellett.. :D
Livike elmondta párszor, hogy nem akar menni, nem akar öltözni, de Apa öltöztette és így nem volt apelláta, nem nagyon foglalkozott azzal, hogy Livike épp mit nem akar.. :D
Az overált, sálat, sapkát, kabátot és csizmát már én egyedül adtam Rájuk, Apa közben elindult dolgozni.
Nem volt gond, ügyesen öltöztek, Livike is vitt a táskájában plusz "állatot", egy dínót, vagy éppenséggel valami egyszarvút, nem tudom mi az... műanyag kis bigyó.... :)
Látták Papát, hogy pakol az autóban, vidáman fogadták, nem is volt semmi gond.
Ahogy beértünk az öltözőbe már kezdte is Livike a hisztijét, hogy nem akar bölcsibe menni és stb... Papa azért vetkőztette hősiesen, Levike is bepróbálkozott egy enyhe nyávogással, hogy nem akar menni, de nem tiltakozott, csak halkan dünnyögött, hogy nehogy kimaradjon már valamiből. :D
Amikor már kezet kellett mosni nem volt Livikével sem gond, ügyesen mosta, törölte, fésülködött, Levike is ügyes volt. Örömmel mentek be mindketten Teca nénihez, mutatták az "új" játékokat, amiket eddig még nem vittek magukkal. Lehet, hogy ennek nem örültek nagyon a gondozónők, hogy nem csak az alvós plüss van bent, de ha egyszer így tudtak hiszti nélkül bemenni, hogy viszik, akkor így menjenek. Mit tudok csinálni? Azért remélem pár hónap múlva nem talicskával fogunk menni és visszük a fél játék készletet. :D

Kisbolt után hazajöttem, kiszellőztettem, pakolásztam, majd elmentem a postára meg a gyógyszertárba, utána kitakarítottam, felmostam, addigra lejárt a mosógép is, kiteregettem, vasalni kellene, de már nem lesz idő, Apa nem soká jön - remélhetőleg - és menni kell a gyerekekért is hamarosan.

Kint ma is szépen süt a nap, a szél eléggé fúj, de nincs kifejezetten hideg. Idebent 20,2 fok van.. Most nem tűnik annyira melegnek, de ezt mutatja a termosztát. :))

Ennyi lenne egyelőre és lehet, hogy mára is, meglátom este tudok-e jönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)