2012. január 13., péntek

Pénteki összefoglaló

Az elmúlt éjjel is volt egy kis vándorlás, de már nem is nagyon emlékszem, mikor, ki jött épp közénk. Egyet tudok, hogy Livike jött volna mellém, de Levike már ott volt, mondtam, hogy nem férsz ide, menj szépen vissza az ágyikódba. És ment. :)) Kicsit megsajnáltam, hogy Levike ott volt Ő meg nem jöhetett, de végülis szépen visszafeküdt, betakartam, megpusziltam és már aludt is tovább.
3 és 5 órakor kaptak tejet illetve kakaót, Levike reggel még kért tejet, Livike nem.
Nem tudom miért kell mostanában éjjel/hajnalban is inni adni, a teát nem fogadják el, pedig már próbáltam, hogy igyanak valamennyit pohárból és úgy aludjanak el. Sajnos nem jött be, ha nem szeretném, hogy fellármázzák az éppen alvó tesót, inkább adok cumisüvegbe tejet/kakaót. :(

6:30-kor már mindketten fent voltak, pedig csak negyed óra múlva jelzett volna a telefonom, hogy ébredni kell. :( Így viszont előbb ébredtünk, mindenre volt idő, még hamar készen is lettünk. 7:20-kor már fel voltak öltözve. Levike 2 perc múlva közölte, hogy kaka van. Pff.. :D Na igen, máskor olyankor ébred - ébresztjük -, vagy már előbb, vagy akkor betojik és meg van oldva egy pelus cserével a dolog. Most így kissé pocséklás volt... nade akkor is ki kellett venni, úgy csak nem vihettük a bölcsibe. :D

Apa 7:35 körül indult dolgozni. Ma is kétszer kellett mennie, 14 óra után jött, 19 órára ment vissza zárásig, azaz 23 óráig.

Papa vitt bennünket a bölcsibe autóval. Minden rendben volt, ügyesen bement Levike is, Livikéről már nem is szólok, pedig kell, mert nagyon ügyes Ő is! :) (majd visszasírom én még ezt, ha ezután jön rá a "nemakarokbemenni...". Állítólag nincs olyan gyerek, aki megúszná, ki rögtön, ki később, de mindenképp eljön. Vagy van, aki simán beszokik? Olyan jó lenne, ha úgy lenne! :))

Papa ment dolgozni, én mentem a kisboltba, majd itthon pakolásztam, szellőztettem, körözöttet csináltam, majd sonkatekercset is belőle, kicsit próbáltam rendezni a gépemet, mert a vírusírtóm kimúlt a sok net nélküi idő alatt, szerintem az volt a baj, hogy soha nem tudta magát normálisan megfrissíteni, vagy ki tudja, mindenesetre rendbe tettem a dolgot. :))

Délben jött Gábor, berakta a küszöböt a gyerekszoba ajtóba, kifugázta a maradék kis részt, majd kint feltette a lábazatra a szigetelést, amíg elég volt, de később Papa hozott, úgyhogy holnap folytathatja. (hátha megállna a vízlecsapódás, én most csodát várok pár centi nikecelltől...:)  )
Hamarosan Mamával autóba ültünk is bementünk a Centrumba, ahol valamelyik nap kinéztem azt a csizmát... gondoltam biztos megnézzük, és majd Mama rámondja, hogy szerinte jó-e, meg merjem-e venni. Megnéztük, szétnéztünk, végül megvette Mama nekem, délután meg is kaptam előre a szülinapomra! :)) Még van addig ha jól számolom 24 nap, de ha ez most kellett - és most volt olyan ami jó is és tetszik is -, így most kaptam meg! Köszönöm szépen még egyszer! :))
A gyerekek is kaptak mamuszt, mert Levikének a régi - tavaly Mikulásra kapott.. ja már tavaly előtti! - is kezd kilyukadni, így most kapott egy szép újat, kevesebb, mint feléért, mint Livike valamelyik nap.... Na jó, kínai, de addig kibírja, amíg méretben jó!:) (Nem mellesleg a bölcsis benti cipőnek vett Brendonos mamusz sokkal gagyibb, mint ez. Lehet, hogy az is kínai? :(  Ez a mostani stabil, erősnek tűnik, a benti lágy, puha, de még bírja a kiképzést!)
Természetesen Livike is kapott, hogy legyen egyforma. :) (sötétkék és rózsaszín, de egyforma fazon, minta...) :)

Gyalog jöttem haza, Mama ment még máshová is.
A bölcsibe együtt mentünk autóval, pontosabban együtt jöttünk, mert menni külön mentünk. :) (én itthonról gyalog, Mama a városból autóval) Azért kellett így csinálni, mert nagyon hideg volt, jött a "csúnya felhő", erős szél is fújt... Nagyon hónak nézett ki, végül nem sokkal később elfújta a szél az egészet, de biztos lesz még itt hó, bármennyire is nem szeretnénk. :(

15 óra körül értünk haza, sőt még annyi sem volt...
Apa is akkor érkezett, a gyerekek egyből enni akartak, pedig a gondozónő elmondása szerint jól ettek, egyedül Livike nem ette meg az uzsonnát, de Levike evett. Nem baj, hadd egyenek! Ettek kalácsot mézzel és üresen is, majd kakaós kekszet, kubu, tea, minden volt...

16 óra előtt nem sokkal Erikáék látogattak meg bennünket. :) Úgy volt, hogy csak Erika jön majd ruhákért, de meglepetésünkre jöttek mindannyian, a férje és a három hónapos kislányukat is hozták, aki nem is olyan kicsi kora ellenére! :)) Édeske.. :)) Egy mukkja nem volt egészen addig, amíg meg nem éhezett, na akkor aztán volt hangja! :) Kispohárból bevágott két deci tápszert és már kerek is volt a világ újra! Addig, amíg Livike egészen véletlenül, meg nem ijesztette, csak oda akart hajolni, hogy puszit ad, de ettől nagyon megijedt Petrácska... :( Sírni kezdett, nyűgös is volt, talán már unta a sok új dolgot a mieink hangoskodását, mert persze rosszak voltak mint a ...... Rohangáltak, visítoztak, áááá... nem jó bemutatkozás. :( Még épp járni tanultak tavaly előtt nyáron, mikor Erikáék utoljára itt voltak. :(
17 óra körül indultak haza, jó volt újra találkozni, azért még megejtünk egy beszélgetős délelőtti egy-két órát is valamikor, ha majd a gyerekek bölcsiben lesznek, nyugodtabban lehet beszélgetni... :))

A gyerekeknek gyorsan csináltam tojásos nokedlit, meg is ették mindet! :)))
17:15 körül Levike megint elkezdte fájlalni a fülét, már evés közben is mondta, hogy bedugul meg fáj... Addig nyekergett, meg látszott, hogy tényleg fáj, hogy adnom kellett Nurofent, épp akkor volt 18 óra. :(
Nem akart javulni, csak fájt, csak sírt, nyöszörgött, bújt... Mama és Papa is átjöttek, tettünk meleg sót a fülére, de nem akarta engedni. :(
18:45 volt, amikor Mama kitalálta, hogy menjenek át kicsit Hozzájuk, hátha ott elterelődik jobban a figyelme és majd nem fáj. Na úgy is volt. :) Eleinte kicsit még odanyúlkált, de utána már nem fájlalta. Nagyon felélénkült, nem értem a Nurofent, hogy ha hatott, akkor miért nem álmosodott el inkább tőle Levike... :) Meg miért kellett közel két óra ahhoz, hogy hasson? Lehet, hogy az volt a baj, hogy kaja után adtam és nem tudott hamar felszívódni? :(

20:10 körül fürdettünk Mamával. Minden rendben volt. 20:45kor már aludtak, de épp most hallottam Levikét nyöszörögni, megyek is megnézem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)