2012. január 25., szerda

Kedd folytatás és szerda eddig

Tegnap a bölcsiben minden rendben volt. Apával mentünk értük gyalog. Hazafelé Livike megint fel akarta vetetni magát Apával a nyakába, de lebeszéltem, hogy nem jó az, mert akkor jobban fúj a szél, stb. Meg is értette, ment szépen a saját lábán. Levike viszont addig nyavalygott meg körbe-körbe járkált körülöttem, hogy fel kellett vegyem, bár én nem a nyakamba veszem, hanem magam felé fordítva karba, de akkor is nehéz....

Itthon elég nehezen telt az idő, nagyon nyűglődtek és rosszak is voltak, főleg Levike!
Ettek grízes tésztát, majd kiverték a balhét, hogy a lekvárt csak úgy, üvegből kanalazva az igazi enni... ették. :)
Később birkóztak egy nagyot Apával, majd beindultak, szétszedték a szerelős állványt és a lábaikkal kardoztak. "angard" felkiáltásokkal. (hol hallhattak ilyet?) Majd addig verekedtek, míg Levike jól eltalálta Livikét az egyik lábbal... mármint a szerelős állvány lábával... műanyag, de pont az élével kapta el, elöl a homloka felett a haja kezdete után kicsivel még vérzett is Livike fejbőre egy picit. :(( Na akkor Betadine! Nem nagyon fájlalta és nem is lett semmi komolyabb baja szerencsére. 2 perc múlva már megint provokálta volna Levikét, na ekkor összeszedtem az összes alkatrészét a szerelős cuccnak és elkoboztam, hogy máig nincs, majd összerakom és csak úgy lehet vele játszani, szétszedni tilos! Pedig mindig úgy meghúzom a csavarokat rajta, mégis szétszedik. :(
Később Levike betojt, de nem akarta engedni, hogy kivegyük a kakát, pedig még volt egy óra a fürdésig... Felvettem, hogy teszem a pelenkázóra, erre jól vállon harapott pulcsin, blúzon és trikó pánton keresztül. Bár ez utóbbi talán nem volt pont a harapás útjában, de akkor is! Nekem is Betadine kellett, mert még kicsit vérzett is, a felső bőr legalábbis lejött és piros volt! Nem tudom miért volt ilyen vad most Levike. :(( Verekszik, harap....
Amúgy pedig a lábát fájlalja két napja, semmi nem látszik, csak néha mondja, hogy fáj. Apa szerint azért, mert nő, és ilyenkor fájnak a csontok. Hát nem tudom. :(
Levike azt mondja, hogy beütötte, amikor felmászott a szobában az asztalra és leesett, vagy jött le, nem tudom.... de akkor minimum kék folt vagy valami lenne rajta szerintem.

19 óra után már fürdettünk is, mielőtt még újabb kárt tennének egymásban, vagy bennünk.
19:45-kor kezdtük az altatást..
Én is elaludtam hamarosan Levike mellett.
22 óra előtt ébredtem, tusoltam, pakoltam, mosogattam, kicsit gépeztem, majd 23:20 körül mentünk újra aludni Apával.

Levike többször fent volt úgy 2 óráig kb, hogy fáj, fáj.. de hogy mi? Nem tudom, nem mondta, hiába kérdeztem, hogy a lába, vagy a hasa, vagy mi? Nem tudtuk meg.

2:20-kor Livike kért tejet, ja amúgy volt este Neki ügyesen WC-be kakija! :) Így kaphatott lightosan kakaót estére, de hajnalban már csak tejet kapott.
Levike 6:15-kor volt fent, tejet kért, kapott is már 160 ml-t, már a reggeli adagot. :)

6:45-kor keltünk. Rendben volt minden a készülődésnél, egy-egy "nem akarok bölcsibe menni" azért elhangzott, de nem volt semmi baj. :)
Papával mentünk, Apa is jött, mert ma délre ment dolgozni.

Szépen vetkőztek, kezet mostak és mentek is be örömmel Teca nénihez és a gyerekekhez. :)

Kisbolt, itthon pakolászás, takarítás, tojásos nokedli készítés, más egyéb nem nagyon volt.

Úgy néz ki, hogy Papa mégis tud jönni kocsival a gyerekekért, hogy elhozzuk Őket, de utána még dolgozik, egyedül leszek a gyerekekkel.

Mama még mindig nincs jól, még mindig van láza és fáj a háta meg mindene... :(
Holnap mennek Papával Pestre a klinikára, a doktornő látatlanban már be is akarta fektetni, de Mama nem akar, ambulánsan is ki tudják vizsgálni, azt mondta. Hát remélem nem lesz semmi komoly baja! :(( Mivel veseátültetett komolyan kell venni mindent, nehogy rámenjen a nyavalya! :(

Apa holnap is dolgozik, délre megy, nem tudta elcserélni a péntekkel, pedig akkor lesz szabad. Így holnap már tuti egyedül megyek a gyerekekért a bölcsibe.
Ők még tartják magukat amúgy betegség terén, néha egy-egy köhintés, tüsszentés azért akad, meg mindig olyan, mintha hú de sok lenne az orrukban, de nem jön ki fújással. :(
Remélem megússzák a betegségeket mostanában!

Jött ma levél a Bölcsődei Igazgatóságtól, de amúgy a védőnőtől, mert annak a bélyegzője is rajta volt.. szóval nem tudom konkrétan ki adta fel, a lényeg, hogy február 21-én kedden 9 és 10 óra között kell menni a védőnőhöz 3. éves státuszvizsgálatra.
Nem tudom azon mit csinálnak, milyen "kérdőív" van, majd próbálok utánanézni, de azért megköszönném, hogy ha van olyan Kedves Olvasóm, aki már átesett ezen a vizsgálaton - gyerekével persze:D - megírná nekem, hogy mégis mire kell számítani. :)))
Majd a neten is kutakodok, szokásomhoz híven. :D Szeretek felkészülni, nem csak úgy odamenni aztán lesni esetlegesen, mert mondjuk valamire nem tudok válaszolni.....

Na megyek, nemsokára a gyerekekért is lehet menni, remélem tényleg haza ér Papa és nem egyedül kell hoznom Őket.. nagyon nagy szél fúj, de amitől én leginkább tartok nem az időjárás, hanem az a tény, hogy ketten vannak, én meg csak egyedül! :D
Tudom, mindenki más meg tudja oldani, csak én vagyok gyáva, meg béna, meg ilyen nemtudommilyen.. :(

Este, vagy holnap jövök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)