2012. január 20., péntek

Csütörtök folytatás és péntek eddig (újabb nehéz reggel)

Tegnap megcsináltam a borsólevest és hirtelen ötlettől vezérelve sütöttem egy brownie-t is, eddig még soha nem próbáltam, csak nézegettem a recepteket, most megcsináltam, szerintem egész jó lett. :))

Mamával mentünk a gyerekekért, minden rendben volt. Jól ettek, Livike ebédre mindent megevett (rakott kel volt), Levike kevesebbet evett belőle, de uzsonnára megint jól ettek. Nagyot aludtak mindketten.

Ahogy hazaértünk hamarosan elmentem a postára, a gyógyszertárba meg a kisboltba, mire haza értem már Apa is itthon volt. Mégsem kellett hosszúzni, nem volt senki, hazaküldték, egy valaki maradt csak és készenlétben kellett lennie, hogy ha este bejönne valami tömeg akkor be kell menni segíteni, de nem kellett.

Mama hamarosan ki tudott menni, Apa hozott hurkát-kolbászt, azt sütöttük meg és krumplit is hozzá, vacsorára azt ettük. A gyerekek ettek borsó levest is valamennyit, de inkább a sütit ették előtte is és utána is. :))

A fürdést 19:40 körül kezdtük, rendben volt minden.
20:20 körül már aludtak, én is elaludtam Levike mellett az ágyán, jól el is nyomorodtam, mert elég kemény az ágy, nekem legalábbis.
1:30-kor ébredtem fel, még elmosogattam, tusoltam és aludtam tovább a helyemen.
5 órakor Livike kért tejet, 6 órakor Levike is kért és megint oda kellett feküdnöm mellé, pedig mondtam, hogy inkább jöjjön Ő közénk. Nem jött. :)

6:45-kor keltünk, mindketten fent voltak már.
Öltözésnél Levike már kezdte, hogy nem akar menni bölcsibe, nem akarja azt a harisnyát, pulcsit felvenni, hát ne vegye, de attól menni kell. Adtam másikat rá. :)
Utána Ő már nem mondta, hogy nem akar menni.
Livike szépen hagyta, hogy öltöztessem, de a haját már alig tudtam megcsinálni, bebújt az asztal alá, hogy Ő nem akar bölcsibe menni, nem akar ott aludni, stb... Sírt, hisztizett.
Overált, kabátot alig akarták felvenni.
Ahogy Papát meglátták már semmi baj nem volt, ültek be az autóba és mentünk, kiszálltunk, Apa jött most be, mert délre ment dolgozni.
Levike végig nézte Papát, hogy indul, fordul meg, folyton hátra felé volt a feje, amíg a kapuig elértünk. :)

Bent az ajtón belül már rákezdett Livike, hogy nem akar bölcsibe menni, hisztizett, Apa vetkőztette, nem volt egyszerű. :(
Bemenni sem akart, fetrengett - volna, ha hagyom -, majd kijött a Kati gondozónő és megint elvette a kezemből - félig a földről - és bevitte. Livike persze sírt, tiltakozott, hisztizett. Levike simán bement.
Fél perc sem telt el, benéztem az ajtó üvegén, már csendben volt Livike, nézte, hogy mivel is játsszon. :)

Apa haza jött, én mentem a kisboltba.
Itthon hamar eltelt az idő, pakoltam a szobánkban a fiókokba a cuccokat, letörölgettem a portól, fel is töröltem az előszobában, Mamánál is voltam bent, mosógépet indítani, majd kiteregetni, telt az idő....
Mindjárt mehetünk a gyerekekért....

Mama 15 órára megy fodrászhoz, a gyerekekkel jóideig egyedül leszek, de majdcsak elleszünk. Biztos nem lesz egyszerű, majd megírom.. :))

Ennyi egyelőre, meglátjuk este idejutok-e vagy megint elalszom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)