2012. január 24., kedd

Hétfő folytatás és kedd eddig

Tegnap Apa épp haza ért, mehettünk is a gyerekekért. Minden rendben volt, jól ettek.
Livikének kaka még mindig nem volt, de a tegnapi már a negyedik nap volt, kezdtem aggódni, hogy most már hashajtó kell vagy valami... estére csak lett egy jó nagy gombócnyi, de ült felette jóideig, a lényeg, hogy kijött. Ez is már fürdés után volt, még fel sem öltöztettem, meglátta, hogy tej van az üvegében. Kakaót követelt, de mondtam, hogy nem lehet, mert nem kakilt. De akkor kakil! Szaladtunk a WC-re, persze mindent csinált, csak nem akart kakilni, végül vagy 10 perc után mégis sikerült. :) Vettem Cappy rostos gyümölcslevet, azt itták délután, mondjuk Levikének nem hiányzik a székletlazítás, de szerencsére nem lett semmi, reggel normális kakája volt Levikének. :)

A délután viszonylag jól telt, bár rosszalkodtak eleget így is. Apa pizzát sütött, mindig benne akarnak lenni a tésztában és alig tudják kivárni, míg megsül. :) Jól ették, majd még ment egy órányi randalírozás a szobában, nem akartak elfáradni...

19:30 körül fürdettünk, minden rendben volt.
21 órakor még Levike nem aludt, dumált, fel is vettem telefonnal, ahogy elmagyarázta, hogy mi is volt ezelőtt a szoba, hogy az volt Mama irodája, ott volt Mama asztala, ott volt Mama gépe, ott volt Mama szekrénye.. :D ja és még Mama fűtésének a helyét is megmutatta... :D
Minden csak a Mamáé volt érdekes módon.. szerintem hiányzott már Mama, mert tegnap sem találkoztak, ma sem fognak, talán még holnap sem. :( Még mindig nem akar lemenni Mama láza, 38 fok körül van állandóan, gyógyszer mellett is és már náthás is kezd lenni. :(((
Így persze nem akar a gyerekek közelébe jönni, még engem is kiküldött reggel, hogy nehogy elkapjam..... :((

Holnap elég necces lesz a délután, mert Apa délre megy dolgozni, Papa vidéken lesz, egyedül kell majd elhoznom a gyerekeket és lenni Velük egész délután és este. :((
Majd lesz valahogy... :(

Éjjel minden rendben volt, vagy kétszer voltam fent, 6 órakor viszont Levike annyira felébredt, hogy már vissza sem aludt a tejjel.. Livike is kérte a kakaóját, de azért 6:45-ig nem keltünk fel.
Kicsit nyávogtak, hogy nem akarnak bölcsibe menni, de végül nem volt gond.
Ma jött Apa is, Papának integettek még a kapuból is, ahogy elhaladt a bölcsi előtt az autóval. :)
Bent kicsit nyafogtak mindketten, hogy nem akarnak jönni, stb, de szépen le lehetett vetkőztetni Őket, kézmosás és vidám bemenetel volt Teca nénihez és a többi kisgyerekhez. :)))

Kisbolt után hazajöttem, ettünk, Apa kint pakolászott, majd 10 óra körül elmentem a Brendonba, mert megérkezett a rendelt cumi, megint nem volt készleten olyan, ami nekünk kell a cumisüvegekre. :( Ha már ott voltam bementem a KIK-be, majd a Centrumba, Skálába, pár apróságot vettem csak, az idő eltelt, a pénzem nem nagyon fogyott, így is van ez jól. :D

Miután hazajöttem még kicsit pakolásztam, bő egy óra múlva mehetünk a gyerekekért is.
Gondoltam megírom az elmaradt dolgokat, mert nem tudom este tudok-e jönni.
Az este voltam a gépnél, de nem jutottam el addig, hogy írjak is.
Megnéztem a tegnapi Jóban rosszbant. Szeptember eleje óta nem láttam egy részt sem, nem lehetett nézni, annyira gyenge volt itt a net. Most sem száguld, de legalább nem fagyott be a film.. :D
Hozott Papa USB-s wifit a laptopomhoz, bár van beépítettje, de gondoltuk, ez majd erősebb lesz mert van antennája is. Erősebb is valamivel. :)) A router antennáját is lecserélte hosszabbra, így majdcsak el leszünk a nettel valahogy, ne kelljen már fúrni Náluk azért, hogy kábelen lehozzuk a netet! :)

Ennyi lenne hirtelen, este jövök, vagy nem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)