2012. január 18., szerda

Kedd folytatás

Este bár voltam kicsit a gépnél, írni nem érkeztem, de nem baj, majd ma pótolom. :)
Tegnap 12:30 körül Mamával elszaladtunk a dm-be pelenkát venni, majd gyorsan főztem egy öregtarhonyát.

A gyerekeket Papával hoztuk el autóval, nagyon hideg volt, bár a hó akkor már nem esett.
Rendben volt minden, csak Livike nem nagyon evett egész nap, mondta a gondozónő, hogy talán bujkál benne valami, mert tüsszögött is párat. (eddig is...az, hogy nem evett, lehetett amiatt, hogy nem volt fogára való a kaja...Remélem, csak ez volt az oka.) Egyébként mellékesen megjegyezte, hogy hányós-hasmenéses járvány van a csoportban. Pff.. és ezt csak így mondja?!:( Nagyon remélem, hogy megússzuk, bár kétlem.. nem tudom ez hogy terjed, hogy amikor egy gyereken kijön és otthon marad, akkor előtte már szétszórja a többiek között? Mindenesetre ma ahogy számoltam az öltöztetőben a kabátokat, kb fele társaság van csak bent. :( Ja, és ez azt hiszem két csoport cucca, mert a másik szobában lévők is ott vetkőznek....
Ilyen nyavalyájuk még soha nem volt, hányni is csak nátha esetén "szoktak", amikor sok váladék van már a gyomrukban. :( Hasmenés előfordult, de együtt a kettő még soha! :(

Itthon egyből kérték a kaját, mert érezték az illatát, alig tudtam rávenni a gyerekeket, hogy előbb át kell öltözni. :) Livike sokat evett, Levike kevesebbet, de Ő jól evett a bölcsiben, nem volt olyan éhes.
Egy óra múlva megint ettek, akkor vajas-lekváros kalácsot, csak épp hogy elkezdték, jött Mama két epres joghurttal, persze, hogy az kellett inkább! :)
Nem sokkal rá megettek egy-egy Dörmi szeletet, majd 19 óra körül még tarhonyát, Livike pedig még tejberizst is evett, mert azt is csináltam este.
Azt hiszem eleget ettek tegnap. :)
Inni most inkább szörpöt kértek, Piroska szörpöt szoktam venni narancsosat, azt szeretik nagyon. :)

19:20 körül fürdettünk, vagyis inkább Mama csinálta, én addig ágyaztam. Levikét Mama rendezte, Livikét én. Mármint öltöztetés terén. :)

Mama altatta Őket, mindketten a saját ágyukban aludtak el, de most nem olyan hamar, volt vagy 20:30 mire Mama ki tudott jönni, de még akkor sem aludtak igazán mélyen.
Utána sem, sokat felsírtak, Livike mondjuk csak a szokásos felkiabálását, álmában beszélését adta elő, Levike is volt fent néha, így telt el az idő éjfélig, amikor lefeküdtünk mi is.

Mindketten végig a helyükön aludtak, most nekem kellett Levike mellé odafeküdnöm az ágyába 5 órakor, kérte, kivételesen nem Ő akart átjönni hozzánk...

6:30-kor jelzett a telefonom, Apa akkor akart kelni, mert 8-ra ment dolgozni, végül 45-kor kelt, ennyi erővel kár volt elállítani a telefonom az eleve háromnegyed 7-es ébresztőről. :(

Livike már fent volt, Levike szokás szerint aludt, de most 7:15-kor magától ébredt fel. Pontosabban Livike harsány éneklésére öltöztetés közben. :D
Jó kedvük volt, nem volt gond.

Ma Papa jött be segíteni vetkőzni, szépen be is mentek mindketten kézmosás után, nem volt semmi baj. A gondozónő kiszólt, hogy tudok-e adni most csoportpénzt, tudtam.. ahogy visszaléptem, hogy odaadjam, hallottam, hogy Livike nagyon sír. :( Hogy most hisztiből, vagy valami baja volt, nem tudom, mert nem mondta meg a Kati, csak azt, hogy szokott így, de abbahagyja. Ezt eddig nem tudtuk! Olyan szépen, vidáman megy mindig be, észre sem vesszük. Mondjuk soha nem hallottam eddig sírni, ennyi ideig általában még ott szoktam lenni, úgyhogy nem tudom mi van most ezzel kapcsolatban.
Szerintem valami nem úgy sikerült, ahogy a Kisasszony elképzelte, mondjuk nem akart leülni reggelizni, vagy hasonlókat tudok elképzelni. Mindenesetre nem volt jó hallani, az biztos. :(

Gyorsan elszaladtam a kisboltba, hazajöttem, reggeliztem, pakolásztam, mindjárt kiporszívózok, felmosok, kaját nem tudom most mit csináljak, van még tarhonya, de valamit lehet, hogy kell majd főzni, hogy legyen a gyerekeknek öröme, na meg Apának is legyen valami, mert ma 14-ig dolgozik, holnap hosszúzik, reggel 8-tól este 10-ig lesz, sok ez, de kell a pénz. :(

Megyek is, telik az idő, túlságosan is gyorsan, amikor "szabadság" van. :)))
Jövök, amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)