2012. január 22., vasárnap

Vasárnap eddig

Az este Levike is sírni kezdett, nem is tudtam mi baja, nem mondta mi fáj, de elkezdtem masszírozni a hasát és pukizott egy hatalmasat, utána aludt el. Persze mellé kellett feküdnöm, el is aludtam én is. 1 óra körül arra ébredtem, hogy Livike sír, kérte, hogy feküdjek oda, tejet is kért még, úgyhogy következőleg ott aludtam egy sort, 3:30 körül mentem a helyemre. :)
6 óra körül Livike jött közénk, 6:45-kor Levike is, de Ő már nem is aludt vissza... Livike sem, de hogy férjünk, kicsit Levike ágyába feküdtem, Ők meg az én helyemen voltak. :)
Livit bírtam: odasomfordált, megnézett, ahogy Levi helyén feküdtem, majd odanézett a helyemre, ahol Levike feküdt, széttárta a karjait "most akkor mivan" kifejezéssel az arcán és befeküdt Apa meg Levike közé. :D

7:30 körül már öltöztünk, Livike közölte, hogy nem akar bölcsibe menni, mondtam, hogy ma még nem kell, csak holnap. Félek, hogy akkor sem akar majd. :(

Reggelire virslit főztem, elég jól ették.
Később még ettek a tegnapi sütiből is, ittak csomó szörpöt, lightosra csinálom, alig teszek bele, csak hogy színe legyen. :)

Apa 10-re ment dolgozni, a gyerekek elég jók voltak ma eddig, néztük a tévét, labdáztunk, elvoltunk. Azért lett egy kis rosszaság bibi is Livikén, ugyanis addig fészkelődött az ágyunk végénél, hogy lefejelte a sarokban az asztal sarkát, a bal szeme sarkában lett egy kis pukli. Megint szerencséje volt, hogy nem 2 mm-rel arrébb ütötte... mert akkor a szemét üti. :((

13:30 körül ettek, Mama főzött gulyáslevest, azt ették, bár nem valami sokat. Most még alszanak, kellett tej is, de nem bánom, csak aludjanak. :)
Papa fánkot süt, délután majd eszünk azt is.. gondolom.. :D

Ennyi lenne egyelőre, kint szépen süt a nap, elég hideg van, de ez bent nem érződik csak az, hogy 20,5 fok volt ma eddig fűtés nélkül. :)) Most mégis megy a kazán, de itt le van zárva minden radiátor - kivéve a gyerekszobait - , mert fánkot sütni nem lehet 16,5 fokban, ami Mamáéknál volt még egy órával ezelőtt is. :(

Megyek is, Livike köhögött, remélem azért még nem ébred fel...
Jövök amikor tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)