2012. január 19., csütörtök

Nehéz reggel a bölcsiben. :(

Írom majd ezt is, de előbb a tegnapról pár szó:
Sok mindent nem csináltam nap közben, kitakarítottam, felmostam, pakolásztam és kb ennyi is volt.
Apa épp haza ért, mehettünk is a gyerekekért a bölcsibe.
Minden rendben volt, a Teca gondozónő volt délután, így Ő nem tudta elmondani, hogy reggel mi baja lehetett Livikének amikor sírt bemenetel után.
Jól ettek, bár az ebédet nem, a többi kaját megették.
Livike aludt többet, Levike kevesebbet, de egy órányit Ő is aludt.
Vidáman jöttek haza, nem volt gond.

Itthon hamar eltelt az idő, főleg nekem, mert a kisbolt után még a Sparba is elmentem, mert réteslap kellett és az nem volt emitt.
Apa megint csinált pizzát és vargabélest is, mert Mamának volt túrója ami már le akart járni, nem akartuk, hogy kárba vesszen, csinálni kellett valamit belőle.
A gyerekek "aktívan" segítettek Apának, mondanom sem kell, hogy hátráltatták, belenyúltak mindenbe, a konyha estére csatatérré változott, ezért takaríthattam. Nem baj, majd ma megint felmosok... azért vagyok. :(

A fürdést 19:20-kor kezdtük, rendben ment minden.
Viszonylag hamar elaludtak, Livike a nagy ágyon Apa mellett, Levike a saját ágyában, úgy, hogy melléfeküdtem. Én is elaludtam, majd felkeltem, de 22 órakor megint feküdtem is le, álmos voltam, nem jöttem írni.

22:30-kor arra ébredtem, hogy nagy hülyeséget álmodtam, fel akartam jól ébredni, hogy ne folytatódjon.... :(
23:45-kor Levike felébredt, sírt, hogy feküdjek mellé, mert fél, nézte fent a sarkot, hogy attól fél. :(( Tejet kért, majd Livike is felébredt, sírt, valami miatt szenvedett, elvették a játékát, vagy nem tudom mit magyarázott.
Ő is kért tejet, majd Levike annyira matrica lett, hogy amíg Livikéhez elléptem, hogy betakarjam, már jött, hogy Ő fél és ne menjek el mellőle... :(
Hiába mondtam, hogy nincs mitől félnie, nem nyugodott.
Mellé feküdtem, elaludt, de még többször volt fent Ő is, Livike is. Livike még 3 óra körül is volt fent, Apa akkor ment ki enni, Livike kisérgette...
3:40 körül aludtunk el...
5 órakor megint tejet kért Livike, jött közénk.
6 órakor Levike is jött, hering effektus volt, de még aludni szerettem volna, így hagytam, hogy ott aludjanak Ők is.

6:45-kor keltünk, Livike vidáman kérdezte, hogy megyünk bölcsibe? De jó, stb, stb...
Öltözésnél már mondta, hogy Ő nem akar bölcsibe menni. Levike is mondta, de amikor már az overál nadrágot vettük fel, már örömmel indult, várták Papát, hogy jöjjön és menjünk.

A bölcsiben viszont egyből rákezdtek, elsőnek Livike, hogy Ő nem akar vetkőzni, haza akar menni, nem akar maradni, stb. Erővel alig tudtam levenni a kabátját. Levike is hisztizett, szóval nem volt egyszerű.. :(
Papa szépen el akarta magyaráztatni, hogy mondják el, mi a baj, miért nem akarnak menni, stb, de nem mondták, csak azt, hogy nem akarnak bemenni.
Levike szépen kezet mosott, Livike csak kis noszogatásra, de akkor már lelkesen mosta a kezét vagy három szappannal, törölte, stb.
El is indult, de az ajtóban megtorpant és bújt hozzám, hogy nem akar menni, sírt. :(
Levike is megtorpant, de Ő elköszönt Papától és szépen bement.
Kijött a Kati gondozónő és erővel elvette Livikét, pedig úgy kapaszkodott, mint még soha! :(( Sírt, hisztizett, még percekig tartott, majd elhallgatott.
Papával vártunk, mert nem tudtuk, hogy a Kati tudja-e, hogy Livike hajlamos úgy behergelni magát, hogy elájul, meg levegőért kapkod, de nem volt ilyen szerencsére.

Nem volt jó érzés, sőt kifejezetten fájt.. :(
Mondtam is a Katinak, amikor elvette Livikét, hogy Vele nehéz lesz.. ettől féltem, hogy eljön ez az idő, hogy majd Ő sem akar bemenni. :( Azt mondta erre, hogy tegnap sem volt valami jó napja Livikének. De akkor bement, csak utána sírt és abba is hagyta hamar. Most is mondjuk...
Ja még annyit mondott Kati, hogy de Ő alszik el leghamarabb, nem lesz itt baj.
De akkor is..! Sokkal jobb, ha örömmel mennek be, nem így sírva, fájdalmasan. :(
Mama szerint nem kellett volna ma vinni Őket, hadd pihenjenek.
Nem tudom... Azt olvastam mindenütt, hogy ilyenkor nem szabad engedni, menni kell, ott kell hagyni akármilyen nehéz is és szívünk szerint hazahoznánk. :((
Kevesen vannak, sokan betegek.... több így a játék, biztos nem unatkoznak, mert azért páran vannak így is. Összesen a két csoportban kb annyian, mint egyébként egyben a kabátokat számolva....
Betegség jelei egyelőre nem mutatkoznak. Livike az este olyan keményet és nagyot kakilt, hogy rossz volt nézni a wc-ben.. :( Levikének reggel volt a pelusban egy nagy adag kaka, de az is szilárd, tehát még nem kapták el a rettegett "fosós-hányóst". Remélem nem is fogják. :(
Talán az időjárás, a rosszul alvás éjjel, vagy nem tudom mi okozta ezt a reggeli rossz kezdést, de nagyon remélem, hogy holnap már jobb lesz, utána úgyis hétvége, maradhatnak itthon.
Akkor majd biztos mennének és korán fognak kelni Őket ismerve.
Egyébként ma reggel nem kellett Levikét sem ébreszteni, kelt magától 6:45-kor.

Kisbolt után jöttem is haza, még nem csináltam túl sok mindent, de most már hozzá kell fogni valamihez. Azt hiszem borsólevest fogok főzni, utána takarítani is kell, el is telik hamar az idő, de ha csak itt ülök akkor nem haladok és még fázok is. :(
Nap közben nem fűtünk, vagy csak nagyon minimálisat, mert szörnyű sok a gázszámla is így is, hogy csak délután és éjjel megy, de akkor sem folyamatosan. :(
Itt most 18 fok van, Mamánál meg kb 15 :((( Ha alá esik a 18 foknak hagyom kicsit bekapcsolni a kazánt, mert azért megfagyni nem kellene Mamának sem, nap közben sokat ül a gépnél a munka miatt, így hogy ülök én is fázom most... ezért megyek is, haladjak. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)