2011. április 23., szombat

Szombati összefoglaló

Éjjel minden rendben volt. Nem volt vándorlás, földön alvás, semmi. :) 8:10-kor ébredtünk, a gyerekek szinte egyszerre jöttek közénk, úgyhogy 10 perc múlva már keltünk is, mert amúgyis kellett volna már.
Gyorsan rendbe tettük a gyerekeket, majd Apa 9:30 körül indult dolgozni.
Ma megcsináltam a takarítás hátralévő részét, az ablakpucolást, függönymosást.
A többi részét meg kezdhetném elölről...... nem hiszem, hogy fogom. :(

Ma főként Papa segített a gyerekek körül az udvaron, de azért Mama is volt kint időnként, bár azt sem tudta mit csináljon, ott volt a sok főzés, még takarítás is, meg ilyenek... :(
10:20 körül mentünk ki a gyerekekkel, én amikor tudtam csináltam a dolgom idebent, de azért voltam kint is. :)
13:30 körül jöttünk be. Kint meg is ebédeltek a gyerekek Papával, idebent már csak a tejet kellett adnom és irány az ágy, vagyis a nappalra ágynak nevezett paplan-kispárnák-kistakarók kombináció. :)))
14 óra körül aludtak el. 15:20-kor ébredtek. Livike megint eléggé ijedt volt, fel is ébredt rá Levike, pedig azonnal mentem, ahogy felébredt és sírni kezdett. :(
A következő majdnem egy órát felváltva töltötték az ölemben, mindketten bújósak voltak, semmi nem tetszett ezen kívül.
16:30 körül adtam gyümölcspépet, kb a felét ették meg, közben jött Papa, utána már nem ettek, bár addig se volt valami nagy intenzitása a dolognak.

17 óra sem volt még, amikor újra az udvaron voltunk. Ez ki is tartott 19 óráig, azt hiszem a mai napon nem panaszkodhatnak levegőhiányra a gyerekek. :)
Ettek kalácsot, kiflit, teát is ittak, meg még a gyümölcsből is ettek valamennyit, majd idebent párizsit is sajtot, megint teát...

19:40 körül jött Mama, addigra már előkészítettem a fürdős cuccokat, úgy voltam vele, hogy ha nem jön, mert túl fáradt, vagy esetleg még nem végzett a kocsonyával és társaival, akkor megfürdetem Őket egyedül, de jött... pedig nagyon elfáradt. :(((
Nem jó ez így, hogy az utolsó napra maradt szinte minden tennivaló...
A fürdésnél minden rendben volt, bár úgy szerettem volna, hogy megfürdetem Livikét is, hogy Mamának csak törölni kelljen, addig is tud pihenni kicsit, de neemm.. Livike teljesen extrázisban volt, hogy Ő csakis Mamával hajlandó menni fürdeni, nekem még azt sem akarta engedni, hogy levegyem rőla a bodyt.
Levikével nem volt gond, bár a kádból kijönni már nem akart velem, de legalább megfürdethettem. :)
Livike szinte rögtön el is aludt a helyén.
Levike nem, Ő még 21 órakor is fent volt, épp enni akartam egy szendvicset, amikor nekiállt eszeveszettül anyázni, hogy "ajaaaaaaa, ajaaaaaaaa, ajaaaaaaaaa" Hiába mondtam, hogy feküdjön le, na meg vegyük vissza a hálózsákot, nem volt hajlandó. Mutogatott az ágyra, hogy feküdjek oda én is, mondom majd később, de egyébként meg aludjon csak szépen el egyedül... itt vagyok, nem megyek sehova, de ne kelljen már most odafeküdnöm, én is szeretnék végre enni. Nem értette meg. :( Pár perc alatt elég egyértelmű lett a nyugtalanság oka: betojt. Tisztába tettem, visszaadtam a hálózsákot is, megkapta a tejet, a kutyust, szépen lefektettem, picit ott maradtam, majd kijöttem. Nem aludt még, de nyugton volt legalább. A készülő termés miatt kiabált volna annyira? De nem mondta, nem mutatta semmi jelét annak, hogy épp betojni készül.. na mindegy.
Azt hiszem még most sem alszik, vagy csak félig, hallom hogy cuppog... Remélem hamarosan el fog aludni.

Ennyi lenne mára...
Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)