2011. április 21., csütörtök

Szerda

Telik a hét, a végén már itt a húsvét, én meg még nem csináltam nagytakarítást. :( Ha minden jól megy, így, ebben a formában utoljára kell megcsinálnom, most még nem sok ablak van, majd gondolom akkor, ha már be lesz építve a terasz, - gyakorlatilag derékmagasságtól felfelé ablak lesz - nosztalgiával fogok gondolni a mostani egy szobaablakra (4 szárny), a kis konyhaablakra (6 szárny, de kicsik) meg a két ajtóra, amikor pucolni kell.. :D
Nem is az a része nem tetszik, hanem a függönyfelrakás meg a portörlés a szekrényekről.. Majd azért még a héten megpróbálom megcsinálni... :)

Éjjel minden rendben volt, mindenki a helyén aludt.
Livike ébredt 8 órakor, nem tudtam mi baja, hogy miért nem jön oda hozzánk, aztán rájöttem: Levike ott feküdt a macin, a mi ágyunk és a Livike ágya között. :) Livike csak mondogatta, hogy "Dali főőő, Dali főőő", vagyis hogy Levi a földön van. :) Nem rég kerülhetett oda, mert egy órával azelőtt voltam fent, akkor még nem volt ott.
Gyorsan felvettem Levikét közénk, erre persze felébredt, nem valami jól, úgyhogy a következő félórát nyekergéssel töltötte, még felöltözni se nagyon akart. Livikének sem volt jobb hangulata, úgyhogy "jól" indult a napunk. :(

Apa ma is 10-re ment dolgozni.
A Dédi Mama csütörtök helyett ma jött, gondolom holnap dolga van, 10 óra után már itt volt velünk, úgyhogy gyorsan öltöztettem is a gyerekeket és mentünk ki az udvarra levegőzni, játszani.
11:20 körül már mennie kellett a Dédinek, úgyhogy utána Mama váltotta fel a gyerekfelügyeletben. :) Sajnos én egyedül nem bírom, vagy csak nagyon félek, hogy nem tudok rájuk jól vigyázni, egyébként meg eszük ágában nincs rám hallgatni, ha valamit mondok, hogy azt nem szabad, ne menjenek a rózsák közé, vagy a kert végébe, vagy hogy ne rohanjanak úgy, mint akit minimum 100 kutya kerget... :(

12:20 körül jöttünk be, Mama ment dolgozni, az ebédet azért még odaadta Ő, ma is üvegeset ettek, jól és sokat. :)
A túrórudit már én adtam, azt is jól megették.

13 óra körül tettem le Őket, viszonylag hamar el is aludtak, amin csodálkoztam.
Kb egy órát alhattak, Livike ébredt elsőnek, Levike pedig még kb negyed órát aludt, utána ébredt Ő is.
Játszottunk, elvoltunk.

Papa 17 óra körül ért haza, így el tudtam szaladni a postára meg a kisboltba.
A gyümölcsöt elkezdtem adni, de Papa fejezte be az etetést, teát is ittak. Azért adtam olyan későn, mert előtte bekekszeztek. :)
Miután visszajöttem, pakolásztam, majd 18 óra körül kapták az uzsonnát, azt is jól megették Papa felügyelete mellett, én közben nekiálltam vasalni.
Ki is tartott kb egy órán át. :)

Mama 19 óra után ért haza, így váltotta Papát, fürdetésre már Ő maradt itt.
20 órakor kezdtük a fürdést, minden rendben volt, bár most Livike kissé nyűgösebb volt, Mamánál pedig nem szokott az lenni. :)
Mindketten a mi ágyunkon kezdték az estét...
Kb egy óra múlva láttam, hogy Livike a helyén alszik. :) Először megijedtem, hogy hol van, mert nem láttam az ágyunkon, de utána meg lett. :D
Levike is hamar elaludt, most már a helyén van Ő is.
Livike most volt fent pár perce, adtam még egy kis tejet és most már újra alszik.
Megyek én is...
0:15 van, úgyhogy visszadátumozok. :))
Holnap jövök, ahogy tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)