2011. április 15., péntek

Péntek

Ismét egy fantáziadús cím, de ez van, nem történik mostanában semmi olyan, amit igazán ki tudnék emelni.

Éjjel minden rendben volt. Levike jött közénk 7 órakor, majd kb negyed óra alatt vissza is aludt. Azt hittem már ennyi lesz, nem alszik vissza, de szerencsére sikerült. :)
Következőleg 8:30-kor ébredtünk, ekkor már Livike is fent volt, jött Ő is a mi ágyunkba, engem szó szerint kitúrt, de nem is volt már baj, úgyis kelni kellett Apának is, mert 10-re ment dolgozni.
Gyorsan rendbe tettük a gyerekeket, majd indulhatott is...

Délelőtt megették a tegnap uzsonnára meg nem evett sajt és párizsi darabkákat (bezacskóztam és hűtőbe tettem tegnap) :)
Ittak kubut, majd már 11:40 körül adni kellett az ebédet is, mert úgy tűnt, hű de nagyon éhesek! Mama bejött már 11:15 körül, hogy most akkor kimegyünk, vagy sem... de most még a tegnapinál is vacakabb idő volt, úgyhogy maradtunk. :(
Holnap hacsak nem esik az eső, márpedig nem jósolják, mindenképp ki kell menni levegőzni, mert ma megint nem aludtak délután, na meg kell a levegő, úgy általában.

Ma is pörköltet ettek nokedlivel, nem olyan mennyiséget, mint tegnap, de azért ettek, ez a lényeg. Ja, előtte megettek pár falatka somlóit, amit magamnak szedtem ki, csak épp meglátta Livike, utána Levike is, magyarul adnom kellett, ha akartam így ebéd előtt, ha nem. :) Na meg Mama próbált egy picit csipkedni mindkettőjük frufrujából, hogy ne lógjon a szemükbe, addig is legyen valami, amíg nem jutunk el a fodrászhoz. Milliméterekről van szó, nem látványos, de talán nem olyan zavaró már így, már nagyon belelógott a szemükbe a hajuk. Azt akartam ezzel kapcsolatban írni, hogy a somlói tökéletes volt arra a célra, hogy Livike nyugton maradjon amíg eszi és azzal legyen elfoglalva, mivel tudvalevő, hogy nemhogy a hajvágást, de még a fésű és az olló látványát se nagyon csípi. :D Ha megyünk Judithoz hajvágásra majd viszünk egy kis sütit elterelésnek. :D

12:20 körül már adtam a tejet, készítettem a paplant, kispárnákat, le is feküdtek, még azt hittem el is alszanak, mert álmosnak tűntek már evésnél is. Ezen mondjuk erősen csodálkoztam volna, mert Levike 9-kor ébredt, ezt el is felejtettem írni.. Livike már kész volt, ágyaztam, úgy ébresztettem óvatosan Levit is, hogy most már kelni kellene.. :))

Az alvásból csak pihenés lett, az se sok, viszonylag nyugodtan telt az idő 15 óráig, azért volt egy-két vita, hajbakapás, az idő előrehaladtával egyre több nyűgösködés, ahogy ez már lenni szokott a fáradtság, álmosság miatt. :(

16 óra sem volt még, amikor megették a tegnap megmaradt fél csomag piskótatallért, ezt addig, amíg elkészítettem a gyümölcspépet. :) Azt viszont már csak kb három nekifutásra ették meg, a végét már 17 órakor..
Mama is akkor jött, hozott sajtos kiflit, meg valami sült husi falatkákat is, amit hazahoztak a menüből, amit ettek. :)) Mama közben még hozott magának - persze úgy, hogy hátha eszik a gyerekek is - egy túrós kerek péksütit is (nem tudom mi a neve, olyan ökörszem-féleség, látszik a túró a közepén), abból is ettek, végülis 18 óráig folyamatosan ettek, morzsa is volt már bőven, de nem nagyon izgatott, úgyis porszívózni kellett még, és már előtte is bemorzsáltak. Gondoltam, estig nem jönnek elő a hangyák. Az az érdekes, hogy én ugye nem nagyon látom csak úgy a morzsákat, kivéve ha végigmászok a szőnyegen, de érzem a kezemmel, ha leteszem, nagyon tud zavarni. :(

17:20 körül bejött Papa, mert Mama bement palacsintát sütni, én pedig elszaladtam a Sparba. Addig Ő volt a gyerekekkel. :)
Miután visszajöttem Papa is bement, majd 19 óra körül jött Mama, hozott palacsintát, egyet meg is ettek a gyerekek, teát is ittak már előtte is, úgyhogy ma megint elég jól ettek szerintem. Sőt, még egy epres joghurtot is adtam még a palacsinta előtt, amit mondjuk annyira nem akartam ma adni, de muszáj volt, mert ahogy szétszedtem a négyes csomagot, az egyiknek felvált a fóliája, meg kellett enni. :)

Fürdés előtt nagyon beindultak... Livike olyan rossz volt, mint kb 6 fiú együtt!
Amikor porszívózás közben félig hasaltam a kiságy előtt, hogy alatta is kiporszívózzak, ráült a hátamra és gyítepacit játszott, az azért érdekes volt.:D Utána sem szállt le rólam, mindenáron Ő akart porszívózni, rácsimpaszkodott a csőre, majd Levivel együtt a porszívót kezdték tologatni, autóztak vele... na így porszívózzak hatékonyan.. :D Nem is ez volt a rosszaság, hanem úgy általában az a hatalmas energiadömping amit Livike kiadott magából... rohant, támadt, kacagott, de közben a hajamba meg a pulcsimba kapaszkodott és egyre durvult... Már kimenekültem.. Akkor meg a lábamba kapaszkodott... Pff. :D
Levike is beindult, jött az ágyon rohangálás, ágy végéről kiságyba bemászás, majd kimászás, Livike felül mostanában az ágyunk tetejére.. A támlára és ott vigyorog... :))

19:45-kor kezdtük a fürdetést Mamával. Minden rendben volt. Livike Mamával egy hang nélkül kijött a kádból, tűrt mindent, ügyes volt! :) Levikét én fürdettem, Vele is minden rendben volt.
Livike már akkor aludt, amikor Levikével készen lettünk. Ő is szinte rögtön elaludt a mi ágyunkon. Livike már volt fent egyszer, kicsit nyöszörgött, de aludt is tovább. Valami lehet az orrában, mert eléggé horkolt még az előbb is. Biztos zavarja. :( Egyébként mindketten szépen fújják az orrukat papírzsepibe, ha olyan kedvük van. Nem mindig, de sokszor! :)) Főleg, ha elhangzik, hogy "Akkor hozom az orrszívót!" mondat, akkor már fújják is! :D

Nagyjából ennyit tudok a mai nappal kapcsolatban megjegyezni...
Holnap jövök ahogy tudok. Gondolom csak este, ahogy eddig még mindig ebben a hónapban. Most nem lesz bejegyzés-szám rekord, de nem is arra utazom, csak nekem tetszik, amikor olyan 50-60 körüli bejegyzésem van egy hónapban. Hát most nem lesz. :) Be kell érjem a napi egy írással. Az olvasóknak még lehet, hogy ez is sok. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)