2011. április 28., csütörtök

Csütörtöki összefoglaló

Éjjel minden rendben volt.
7:40-kor Livike jött mellém, Apa már felkelt 7 óra után. Sajnos Mamáék indulásáról is lemaradtam, épp aludtam. :((
8:20-kor keltünk, Apa hamarosan indult a boltba, a gyerekeket egyedül tettem rendbe, de ez még nem okoz gondot. :)))

Jött a Dédi Mama is, 10:30 körül ki is mentünk a gyerekekkel levegőzni. 11:20 körül a Dédinek mennie kellet, hát a szívem majd' megszakadt Livikéért: Kapaszkodott a Dédi Mama nyakába, hogy ne menjen, és mondogatta, hogy "Dédi, ne, Dédi ne!!!" Nagyon nehezen tudtam elvenni, és főleg megvigasztalni a KicsiLányt. :(

A délelőtt egész jól eltelt, bár Apa a kajával volt elfoglalva, elég nehéz volt egyedül ellenni a gyerekekkel. :(
11:45-kor jöttünk be, akkor untam meg a minden tiltott helyre való bemászkálást, mit pl virágoskert, autógarázs hátulja, kutya vize.....

Megettek egy üveges kaját egy alapos kézmosás után, 12:10-kor már elvileg alvásra készen álltak.
Szerintem.... :D
Szerintük meg nem..... úgy egyáltalán. SEMMIT nem aludtak!
Mondtam, hogy az, aki nem alszik, nem fog délután kimenni levegőzni az udvarra.
Nem használt...
"Anya, kiiii" Na persze, majd alvás után! :D (Livike volt, ki akart menni... )

16 órakor kivittük Őket....
Addig egy perc nem sok, annyit nem aludtak!
Én vasaltam a fehéreket, amiknek nagy része Apa pólói.
A mai adag is megszáradt, de arra nem maradt idő. A gyerekek cuccai. :(
Apa kitalálta, hogy állítsuk fel a sátrat, legyen hol bújkálni...
Ez abból jött, hogy kb fél órát könyörögtem a gyerekeknek, hogy jöjjenek el a nagykapu mellől, ahol van egy kis bújós hely, de azért nem annyira nekik való. sok a beton törmelék, a rozsdás vas és egyebek..... Bújócskázni viszont szeretnek ott, mert nem látjuk Őket! Na igen.. Livike blúza csupa sárga, a szomszéd néni házfalának ledörzsölésétől....! Vagy kijön belőle, vagy nem!

A kintlét kitartott 19:40-ig!
Főként a sátorállítással telt el nagyon az idő, a sok "segítség"-nek köszönhetően még lassabban haladtunk, de amikor kész lett, hát betelni nem tudtak vele... :)))
Kint volt az evészet is, ettek a gyerekek bablevest (!), sült oldalast, sajtos kiflit, na igen... a gyümölcs az ma kimerült a délelőtt megevett almában... :)

Miután bejöttünk, Levike eléggé zokon vette a dolgokat, nagyon sírt.. bújt belém, alig tudtam előkészíteni a dolgokat...
A fürdést végül 19:50 körül kezdtük, minden rendben ment.
Livike szinte rögtön el is aludt a helyén, de olyan 22 óra körül volt fent, megölelgettem kicsit és csak az ágyunk végében volt hajlandó lefeküdni... :)
Levike még ott fekszik a mi ágyunkon, mindjárt le is teszem a helyére.

Ennyi lenne mára.. holnap jövök, ahogy tudokl

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)