2011. április 26., kedd

Gyors keddi összefoglaló

Éjjel minden rendben volt. Szerintem a gyerekek tudják, hogy mikor lehetne reggel tovább aludni, mert nem kell Apának sem kelnie a munka miatt, ilyenkor tuti nem alszanak sokáig, máskor meg 8:30-kor is úgy kell szinte felzörögni Őket!
Ma már 7:40 körül fent voltak, de azért 8 óráig még valahogy kihúztuk. :))
Miután rendbetettük Őket, betettem egy mosást, pakolásztam, telt az idő.

Apa ma szabadnapos volt, a héten még csütörtökön lesz itthon és ennyi a hétre...
Nem volt még 10 óra sem, amikor már kihoztuk a gyerekeket az udvarra.
Délben jöttünk be. Az ebédet kint ették, ma üveges volt rizzsel, elég jól ették, csak folyamatosan beszaladgáltak, Apát keresték, aki bent volt mert nagyon fájt a térde és lefeküdt, amikor elkezdtem adni az ebédet a gyerekeknek. Talán ha nem jön még be, akkor jobban esznek, mert így a rohangálással voltak elfoglalva. :(
Azért nem sok maradt a kajából..!
12:45 körül már meg is kapták a tejet, megcsináltam az alvós placcot is, bár tisztában voltam vele, hogy még nem lesz alvás, korán van. Álmosak voltak pedig!
Végül 14:25 körül aludtak el. Addig csak játszottak, tulajdonképpen elvoltak, csak nem aludtak. :)
Hamarosan elszaladtam a postára, a Sparba meg a kisboltba, 50 perc alatt meg is jártam.
15:20-ra értem haza. :) Még mindenki aludt! Livike 15:55-kor felébredt, de csak keresztbe fordult és még aludt tovább 16:10-ig. Levike 16:30-kor ébredt, de akkor már úgy, hogy kicsit simogattam, odafeküdtem mellé, mondtam, hogy nézze a kedvenc meséjüket, épp akkor volt a főcímdal. Erre rögtön felpattant, végigtáncolta nagy kómásan, majd újra lefeküdt, megitta a maradék tejet és félálomban nézte a mesét.. :D
Elég hamar összeszedte magát, felélénkült. 17:05-kor adtam a gyümölcsöt, ügyesen megették mindketten, majd 17:20-kor újra kimentünk az udvarra levegőzni, játszani.
Mama és Papa is kint voltak, Papa gitározott egy kicsit, de valahogy most sem kötötte le Őket. Az elején táncikáltak és ennyi.

19 órakor jöttünk be. Livike a vége felé már annyira elfáradt, vagy álmos lett, nem tudom, hogy folyton esett-kelt. Kétszer úgy esett, hogy a feje is érte a betont. Szerencsére csak kicsit megpirosodott, de akár rosszabbul is eshetett volna. :( Olyan rossz hallani, amikor elesnek. Lehet, hogy csak a tenyerük csattan a betonon, de az is nagyon rossz, mert nem tudom először, hogy mi volt az, félek, hogy milyen látvány fogad, ha odaérek/felveszem. :(

Idebent ettek egy kis sajtot és párizsit, de nem fogyott túl sok. Levike evett többet.
Ittak teát is, sőt Livike Mamáéknál még kb fél deci kakaót is megivott szívószállal. :)) Sima, főzött kakaó... :)

A fürdést 19:40 körül kezdtük Apával.
Minden rendben ment.
Mindketten a mi ágyunkon aludtak el, Livike az ágy végén keresztben. :) 22 óra körül aludt el, akkor tudtam letenni az ágyába. Levike kicsit később, de Ő is alszik már....
Ennyi lenne nagyjából mára.
0:09 van... :))

Holnap Apa reggelre megy, délután már itthon lesz, meglátjuk hogy alakul a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Bárki írhat, aki úgy érzi van mondanivalója, észrevétele, esetleg jó tanácsa.:)
Előre is köszönöm. :)

Privát emailt az lbetty.80 előtagú gmail-es címre lehet küldeni, valamint erre a célra használható a kapcsolat űrlap is, ami a jobb oldali hasábban található. :)